ze heeft wel eens gezegd dat ze het heeeel leuk vind om te editten
Tf staat hier
Ik snap er ook echt helemaal niks van, en ik probeer oprecht het te snappen maar die video duurt een ruim een uur en het gaat over gewicht/eetgedrag en mensen die elkaar daarover veroordelen ofzo?
Heb het filmpje niet eens aangeklikt, kreeg al een error van die tekst erboven haha
Ik vind Abbey’s videos ook wel lastig hoor. Ze lift duidelijk mee op de problematiek van degene die ze bespreekt en gaat daarna best heftige dingen bespreken mbt eetstoornissen. Op zich met disclaimers maar influencers zijn het haakje waar zij views mee binnen harkt. Meh.
Huh? Overal staat dat zij wel echt een registered dietician is. Ze geeft ook wel echt fijne adviezen, zoals die laatste video’s over snelle maaltijden.
Geen zorgen, geniet ook van je aanwezigheid onder tramadol hoor
Wauw deze zin is echt alsof je het in 1 ademteug hebt gezegd
Dit.
En ik vind die Sara ook zo hypocriet, zij verdient toch net zo goed geld met het maken van filmpjes over Amberlynn? En maar commentaar leveren op dat anderen de problemen van Amberlynn in stand houden, terwijl zo ongeveer al haar eigen video’s ook over haar gaan… geef haar dan zelf ook geen aandacht meer? Dit is toch gewoon zeiken om het zeiken, niet eens meer onder het mom van bezorgdheid.
Zijn ook genoeg video’s te vinden over waarom zij net zo goed problematisch is, misschien nog interessant @desecretaris voor als je je nog eens verveelt?
TL;DR
Nou inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk en judgy pestgedrag.
Überhaupt youtubers die content maken door andere youtubers te analyseren en bekritiseren, verzin wat voor jezelf, ga sokken uitzoeken.
algemene TW eetstoornissen
Diëtist en psycholoog die allebei niet de behandelaar zijn van een youtuber bespreken haar mogelijke eetstoornis en krijgen veel views en veel moneyyyyy
Ahahaha
Bij what i eat in a day videos van bijvoorbeeld vegan YTers die claimen dat je met alleen maar fruit eten een supergezond dieet volgt, vind ik het wel prettig dat er een dietist gewoon zegt: klopt niet, je hebt eiwitten, vetten en B12 nodig in je leven. In dat opzicht vind ik dat zij een toevoeging is aan youtube. Mensen met mogelijke eetstoornissen bespreken is een no go voor mij, hoewel die grens natuurlijk ook dun is.
Ik heb inmiddels ook tramadol nodig
Passend dat Wouter voor zijn verjaardag van Elise een ring krijgt met het wapen van Amsterdam, “want hij houdt zooo van Amsterdam. En is er geboren”. Goh😂
Een taart met een foto van het ontblote bovenlichaam van Wouter kon uiteraard ook niet ontbreken
Ik vond het ook wel mooi dat ze zei dat ze elkaar aaaaaltijd een cadeau geven met een diepere betekenis of personalised. Alsof ze al 10 jaar samen zijn in plaats van dat dit de 2de verjaardag van Wouter is die ze samen vieren
Ik vind het een beetje heftig hoe je de laatste week reageert. En verwarrend en ook in veel verschillende topics. Is er iets gebeurd waardoor je anders reageert?
Ik zag net echt een idiote post van Celine Charlotte (dat ze zo dedicated was tot miljonair worden) en baal af en toe echt dat ik niet een paar jaar geleden begonnen ben met een case study naar influencers. Hoe mooi was het geweest als je gedetailleerd de paden van een aantal inmiddels tegen het randje van rare ideeën aanzittende influencers had gevolgd in dit proces.
En voor dat de fans komen: ik vind het vet vaag om in je dagboekjes te schrijven hoe graag je miljonair wilt worden en nu te denken dat je miljonair bent omdat je zo dedicated bent tot miljonair worden. En vip cursussen money mindset aan te bieden. Shit is crazy.