Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ben benieuwd hoe de vlag er bij hangt na 5 jaar inderdaad :joy: Of Wouter en Elise zijn dan helemaal versierd met Amsterdamse gadgets! Zo veel betekenis :crossed_fingers:t3:

5 likes

In een ander topic kreeg @desecretaris gisteren of eergisteren eenzelfde soort vraag gesteld en daar heeft ze op geantwoord dat dit gewoon is hoe ze is, dat ze in het dagelijks leven voor haar gevoel ook niet altijd geaccepteerd wordt om hoe ze is maar dat ze zich hier vrij voelt om zichzelf te zijn. Sorry @desecretaris als ik het niet goed samenvat.

4 likes

Oh dat heb ik niet gezien! Niet de bedoeling om een 2e keer eenzelfde vraag te stellen. Het is me niet eerder opgevallen qua aanwezigheid dus het was een verandering die me opviel. Maar misschien heb je dan onlangs besloten jezelf te zijn @desecretaris en dat is altijd een goede keuze.

6 likes

Ik ben totaal geen fan van sanny (understatement) maar haar roze badkamer (behalve de vloer - error als ik dat als eerste zou zien met mn slaperig hoofd) vind ik echt heeeeeeeel geslaagd.

2 likes

Waar kun je haar badkamer zien?

Die kun je niet zomaar zien. Die moet je voelen en tot je nemen :sparkles:

88 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Oh ik wilde gaan kijken maar heb haar vlog gestart en het gaat tot nu toe alleen maar over de ‘magische tekens’ die ze overal zoekt om keuzes op te baseren; mag ik een teken krijgen van het universum om mijn dochter Charlie te noemen??

1 like

Vlog! Je moet wel quasi al de rest vn de vlog skippen want dat gaat weer over LOA gebazel etc.

1 like

Als je slim bent, besteed je het edit werk uit. Gok ook wel dat Paulien dat doet. Is zo’n zonde van je tijd als je beter content kan maken.

Misschien vindt ze het editen wel leuk? De beelden die zij edit zíjn de content. Dan is het toch geen ‘zonde van je tijd’.

3 likes

Sommige youtubers kunnen beter editen dan anderen en sommigen doen het wel graag dus ik denk dat het daarvan afhangt of het wel/niet tijdverspilling is

1 like

Haha iemand die krullen van Vita gezien? Hoe kan dat nou weer?! Normaal heeft ze vet stijl haar

1 like

Vind hun obsessie met Amsterdam ook zo raar, echt wel 1000000 keer benoemen dat ze zó van Amsterdam houden en nu weer in Amsterdam wonen en er beide geboren zijn en bluuuuuugh, het is maar een stad doe EVEN nor-maaaaal om in Elise termen te praten.

24 likes

Het lijkt ook alsof Elise steeds meer over the top gaat praten?

2 likes

https://www.instagram.com/p/CEOkTayDFAE/?igshid=ksi8r74q0jlu
Hier is het nat en heeft ze ook wel wat krullen/slag, volgens mij föhnt zij het altijd stijl?

1 like

Ik kan die Curly Girl Methode echt niet meer aanzien

25 likes

Dit is wel haar eigen haar. Ze kamt het normaal altijd helemaal kapot en heeft daardoor vet pluishaar enzo.

9 likes

die parelcouscoussalade in bons video kan toch niet lekker zijn. alleen couscous, een bouillonblokje, ongekruide courgette, ongekruide paprika, feta en geen dressing. tatta’s b like

32 likes

Er zat rucola onder, dat is al hartstikke pittig toch

28 likes