Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Omdat hij haar USB/card reader meeneemt laat zij hun relatie struggles zien? Als dat al struggles zijn.

Je kunt ook alles onder een vergrootglas leggen.

2 likes

Ik volg Ruby ook graag, altijd even heerlijk ontspannen met haar videos. Ik kijk ook standaard Morgan Long, beetje zelfde soort vibe als Ruby :slight_smile:

1 like

Sinds Diana haar geweldige breiproject heeft laten zien wil ik ook zoooo graaaaag breien, haken of borduren. Nu heb ik serieus het HELE Oma Topic doorgenomen en ik durf niet meer te beginnen want iedereen is zo goed en dan kom ik aan als totale noob die nog niet eens een rechte lijn kan tekenen. :joy::heart:

3 likes

Nee joh gewoon beginnen! Veel beroemde zangers zingen eigenlijk vals en Van Gogh heeft wss ook ooit harken poppetjes getekend. Er zijn wss veel easy beginners youtube filmpjes.

16 likes

Iemand de laatste Media Inside gekeken? Tim Hofman en Lize Korpershoek waren gasten. Hing een bijzondere sfeer. Tim voelde zich aangevallen door Marcel v Rosmalen en bleef maar in de verdediging staan en Lize had eigenlijk niet zoveel te melden en zag je soms echt uittunen :sweat_smile:

1 like

Tim lijkt me ook wel een hele heftige extravert TOV van Lize die dat volgens mij niet is. Ik neem aan dat ze het met die gedachtengang ook inplannen. (Ik vind dat overigens irritant, maar als beide partijen wisten waar ze aantoe waren dan is t eigen verantwoordelijkheid, weet niet of dat zo is).

1 like

Ik kan ook geen rechte lijn tekenen, maar breien en haken gingen me wel goed af. Gewoon oefenen en het omatopic zit vol lieve mensen die graag willen helpen!

1 like

Je moet ergens beginnen. Mn eerste borduurwerkje was ook echt niet mooi, maar vond het wel heel leuk om te doen dus doorgegaan. Oefening baart kunst!

2 likes

haha maar Tim Hofman heeft ook wel echt een Messiascomplex

46 likes

Haha ja en hij bewees dat alleen maar door er zo fel op in te gaan :joy: Zendingsdrang noemde Marcel het idd.
Omarm het, maak er een grapje over en ga verder met de show

3 likes

Oh nice dit ga ik zo kijken

1 like

Ja precies! Ik zat echt met verbazing te kijken. Lize had gezegd in een story dat ze heus grapjes had gemaakt maar dat deze geknipt waren. Dat is dan wel sneu

Ja mega raar! Tim voelde zich duidelijk beledigd, ging helemaal raar lachen. En Lize zat daar maar inderdaad haha, echt vreemd sfeertje

Ben pas bij de eerste met kijken en vind het nu al leuk! Ik wil nu ook slapen met zo’n sjaaltje om m’n haar

1 like

Ik vond hem superaardig toen ik hem ontmoette! Helemaal niet arrogant. Misschien had ie een goeie dag?

5 likes

Ik heb bij Ruby juist het tegenovergestelde, ondanks dat ik haar aesthetic enorm waardeer. Ik voel mij altijd een beetje schuldig omdat ik zelf niet van 7:00 tot 20:00 productief bezig kan zijn.

1 like

Tim is mn mattie maar hij heeft soieso een messias complex haha.

4 likes

Ik vond Lize heel leuk in haar YouTube serie met Eva Jinek, ze hadden ook een leuke dynamiek.

3 likes

Ja dat vond ik ook leuk! Ik vind haar sowieso leuk en lekker eigen. Heb het idee dat ze op tv (in interviews) niet helemaal tot haar recht komt omdat ze zich dan wat ongemakkelijk lijkt te voelen

1 like

Ik vind Marcel van Roosmalen echt een irritante lul. Zo’n type: boze witte verongelukte zeikerd. Ben geen Tim hofman fan, eens met messiascomplex, maar ik snap wel dat je je met deze manier van bevragen in de verdediging gaat. Heb het niet afgekeken, maar sommige van die uitspraken doe je toch niet? Jij vindt het lekker als je op je bek geslagen wordt? Tim Hofman heeft maanden moeten herstellen, nog altijd klachten en de daders zijn veroordeeld. Je gaat er direct zo fel in bij zo’n ns medewerker? Het is de woordvoerder van een organisatie die in enkele maanden tijd meermaals in opspraak kwam vanwege buitenproportioneel geweld op arrestanten van kleur. De vent heeft voorbereidingstijd gehad om zijn zegje te doen (wat van Roosmalen waarschijnlijk niet boeit want die was altijd al wel tikkie racist).

41 likes