Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Eens maar ik vond het filmpje over Lange Frans wel leuk

1 like

Haha o ja ik kijk het ook zeker niet voor de inspiratie omdat ik dit zelf ook wil, mij nie bellen hoor :thumbsup: vind het wel wat rustgevends hebben om haar zo hard aan het werk te zien terwijl ik chips lig te vreten in bed

5 likes

Dit programma is satire he

Daarom was het pijnlijk dat Tim zo heftig reageerde haha

1 like

Tien deelt op haar insta dat ze niet voor het vaccin gaat vooralsnog met als disclaimer dat ze er niet over in discussie gaat. Manmanman. (Of moet dit in het mommybloggerstopic?)

11 likes

Heerlijk rustig.

Ik zit in de youtubehole van verbouwingen en restauratie. Dit soort video’s vind ik mooi om te zien. Zo gedetailleerd dat er gewerkt wordt. De oude mannenhanden. De nutteloosheid van het opknappen, en tegelijk het belang er van:

Edit; apparaat lijkt mij dus volkomen onhandig
Edit; Youtube achtervolgt mij nu met broodsnijmachine-ads :sweat_smile:

12 likes

https://youtu.be/gM2g4vV_wCM

Nog wat entertainment, lijkt net alsof ik naar een roddelvideo zit te kijken ofzo maar het is gewoon zn eigen video

Edit: weet niet hoe ik zo snel de thumbnail hier krijg maar het is een video van Koetlife dat die man z’n huis uit is gezet door z’n ex

2 likes

Tien kan ook al bijna wel in het complottheorieëntopic hé

47 likes

Jep :frowning:

1 like

afbeelding
Ik zit deze video echt zo te kijken

6 likes

Huh iemand heeft deze al gepost vandaag toch

2 likes

Ja ik dacht dat ook haha

@Dombo in wjekw

2 likes

Zo ben ik ooit in het gat van restauratiefilmpjes van designertassen en schoenen beland
Het was een korte nacht :sweat_smile:

5 likes

Waar heb ik naar gekeken, joh. Een man die het huis van zijn ex verlaat, waarin hij laat weten dat het huis echt niet ideaal was. Dat is allemaal al raar om te filmen, maar blijkbaar heeft hij geen contact meer met zijn kinderen. Ik dacht alleen maar ‘waarommm film je dit?!?’.

6 likes

Hahah ja deze heb ik toevallig gisteren nog in wjekw gepost! Grappig, idd een bijzondere video.

1 like

Tijd dit topic niet gelezen en dan blijft het zo random van Curly Girl Method naar Tim de Messias en restauraties?

3 likes

Zo cotton suite heeft de influencermarketing ook ontdekt

1 like

Ja en dan bij die scheidingsvideo is er geen ruzie zegt hij? maar als hij z’n kinderen niet mag zien denk ik toch niet dat ze op goede voet staan met elkaar?

Wat sneu voor die kinderen, stop gewoon met video’s maken dit lijkt me te privĂ©

5 likes

Bewijst ook weer hoe afhankelijk mensen zijn van YouTube. Hij kan nu geen huis vinden en heeft geen inkomen. Volgens mij mag hij van de rechter ook geen filmpjes en foto’s plaatsen van zijn kids. Complex verhaal.