Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha die Monica krijgt een gratis ontbijtbox als spon ofzo want ze is zo enthousiast en alle mannen die kijken!!! dit moet je echt kopen voor je vriendin voor valentijnsdag

Maar beseft zij dan niet dat de gemiddelde kijker van haar echt geen 75 euro voor een ontbijtbox gaat betalen? En 150 voor een diner lol

11 likes

Voor een diner zou ik dat nog wel betalen, zag er ook wel lekker en speciaal uit. Maar dat ontbijt
 ja er zat kaviaar en champagne bij, maar de rest was gewoon lekker maar niet wauw boeiend. Pancakes, brie, quiche, ham en brood :money_mouth_face::money_mouth_face:

Ik zou denk ik gewoon boos worden als mijn vriend ‘ons’ geld zou verspillen aan een heel niet boeiende ontbijtbox haha. Kan echt zoveel leukere dingen bedenken voor 75 euro

53 likes

Jaa precies. Ik zou het ook veel leuker vinden als iemand zelf een ontbijt verzint enzo dan zon box haha

6 likes

Ik moet zeggen, ik heb haar berichtje op instagram opgezocht en gelezen. Het was het antwoord op een vraag uit een vraagsticker. En ze verwoord het heel genuanceerd en netjes. Ze zegt dat ze er nog steeds over twijfelt of ze het vaccin zal nemen en wil het eerst nog even aankijken. Ik vind dat persoonlijk niet zo complottheorie achtig klinken. Er zijn volgens mij best veel mensen in NL die er zo over denken. Dat kan ik wel begrijpen. Dus ik vind het wel een beetje sturend dat hier op het forum er niet bij wordt gezegd dat ze nog twijfelt over haar beslissing. Ik snap ook wel dat ze er verder niet over in discussie wilde want dan krijg je weer zo’n gepolariseerd verhaal in je stories.

2 likes

Jij vind het dus niet genuanceerd en netjes?

Netjes, ja; genuanceerd, nee.

33 likes

Feit is wel dat als ze dat vaccin niet neemt er letterlijk mensen doodgaan door die beslissing. Kan ze het nog zo vriendelijk verwoorden, ik vind dat niet genuanceerd en eigenlijk ook niet netjes.

11 likes

Nee dat is waar.

1 like

Fijn dat ze die beslissing ook voor ons wil maken dan!

44 likes

Ik vind Tien lieve-zweverige-buurvrouwvibes hebben waardoor ik haar een leuk mens blijf vinden, maar ik vind het krom en kwalijk dat ze met haar grote bereik dit soort uitspraken doet. Ik moet gelijk weer denken aan toen ze onverwacht zwanger raakte ondanks haar schildklierstoornis, en ze dingen zei over hoe dat juist gebeurd was omdat ze er niet mee bezig was geweest - onbedoeld, desalniettemin kwetsend en sowieso onwaar. Besef dat je intuĂŻtie geen goed argument is en houd je controversiele mening over zoiets groots voor je.

11 likes

Ja dat snap ik ook wat jij zegt. Het lijkt een beetje alsof ze dan alleen dingen die haar goed uitkomen verklaard door universum / intuĂŻtie.
Ik postte mijn bericht omdat ik door de reactie op haar bericht hier dacht dat ze het heel complottheorie achtig verwoord had en dat vond ik niet. Nadat ik het bericht had opgezocht. Maar na zo jullie meningen gelezen te hebben zie ik ook in dat het niet slim is om je erover uit te laten op die manier.

2 likes

“ik volg graag mijn intuitie” en “ik wacht eerst liever wat meer data af” is toch ook vet tegenstrijdig

16 likes

Heel haar argument slaat toch ook nergens op? Ze wil geen vaccin want ze is niet bang voor de dood en zou liever willen sterven met haar geliefden naast haar
 maar
 wat is het probleem? Waarom zou je het vaccin dan niet willen nemen? Omdat je (zogenaamd) dood zou gaan? Oh wacht, daar was ze toch niet bang voor?

Juist door te vaccineren kunnen je geliefden weer dichtbij je komen, waarom is dit een lastig begrip om te begrijpen?

10 likes

Monica en politiek. Goeie.

52 likes

Op de cijfers die haar mening bevestigen vooral.

Ben wel benieuwd naar een gesprek tussen Monica en Hugo, vraag me echt waar dat dan over zou gaan.

10 likes

Misschien gaat ze dan vragen of lip fillers en baby botox niet in het basis pakket van de zorgverzekering kunnen :joy:

9 likes

die staat zover van de realiteit af he. Natuurlijk sterft iedereen liever gelukkig in bijzijn van familie.
Maar dat is geen kwestie van kiezen. Als je ernstige corona krijgt en je belandt in het ziekenhuis op de ic en wordt in een kunstmatige coma gebracht dan kun je daaraan op die wijze overlijden. Dat is wat er dan gebeurt. En dat voorkom je al helemaal niet door geen vaccin te nemen.

8 likes

Volgens mij is haar beredenering dat als ze corona krijgt, ze niet naar het ziekenhuis wil voor hulp maar ze liever thuis blijft en naar adem happend, stikkend dood gaat. Ze is immers niet bang voor de dood :+1:t2:

8 likes