WAUW idd!
Hahahah die kinderen van haar zijn leuk.
Tollie tollie tollie!
Maar wel een mooi huis met zoveel ramen en hoge plafonds.
Snap ook dat we beide toch een heel andere taal spreken! Vind het Vlaams juist heel mooi en rijker qua woordenschat:blush:. Maar verpleegster is ouderwets en niet unisex .
Jaaaa en krijg zweethandjes van die glazen trap.
De vorige bewoners hadden het wel te kil en modern ingericht maar Jamie heeft wel mooie plannen!
Ohhh wauw dat huis idd! Gaaf!
Wauw. Ik zou bijna zo in dat huis trekken. Heel gaaf. Jammer dat zij zoveel niet mooi vinden. Ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken.
Ik denk dat haar kinderen wel wat gewend zijn, want in het huidige appartement slapen ze ook naast de woonkamer. En straks na corona zijn ze toch weer vaker bij opa en oma dan thuis.
Ik denk trouwens ook dat het een heel nederlands ding is om zo stil mogelijk te zijn als de kids slapen.
Omdat haar kinderen daar vaak heen worden gebracht en blijven slapen. Zodat zij kan afspreken met vriendinnen of datenight kan houden met Alain. En opa en oma wonen dan nog dichterbij.
Huis wat ze nu hebben is ook heel klein en (afgaande van mijn huis in dezelfde wijk) ook heel gehorig. Als die kids daar doorheen slapen redden ze het in het nieuwe huis ook wel
Zo ben ik ooit in het gat van restauratiefilmpjes van designertassen en schoenen beland
Het was een korte nacht
Voor mij is dat huis echt een geval nmsmvpe
Helemaal niet toch? @Blauwbeertje constateert gewoon dat nu ze dichterbij hun ouders wonen de kids daar wellicht vaker heen zullen gaan. Ik zie daar geen oordeel in hoor
“toch weer vaker bij opa en oma dan thuis” lees ik ook wel beetje als een oordeel eigenlijk.
Precies dat laatste inderdaad. Aan de ene kant dacht ik wauw je kunt hier echt wel iets heel moois van maken. Want het is nu totaal niet mijn smaak, veel te kil en modern, maar het huis zelf is wel heel mooi open en licht.
Maar aan de andere kant vind ik het ook weer mega zonde en niet duurzaam om in een huis dat zo netjes en af is (en dus prima leefbaar is) van alles en nog wat te veranderen omdat het niet je smaak is.
Ja als je ondernemer bent moet dat wel lonen. Je kunt natuurlijk wat opstartjaren hebben met een laag inkomen, maar als je na 5 jaar nog steeds onder minimumloon zit moet je je wel gaan afvragen hoe je dat op kunt lossen.
Zeker omdat Alwin met dit inkomen dus geen pensioen opbouwt en ik verwacht niet dat hij een arbeidsongeschiktheidsverzekering kan betalen (en ik verwacht dat dit ook lastig te krijgen is ivm zijn angststoornisverleden).
Je krijgt als ondernemer een best groot belastingvoordeel in de vorm van ondernemersaftrekken, maar zelfs als je helemaal geen belasting betaalt is een inkomen van €1.650 echt wel laag als je dan nog geen pensioen opbouwt en geen sociale verzekeringen hebt.
Wel echt bizar hoe klein het aandeel van zijn doktersbaan is in zijn totale inkomsten!!
@Koffie heeft gelijk. Het is geen oordeel, maar een constatering dat haar kinderen vaak bij opa en oma zijn. Nu door corona is ze zelf full-time moeder (en juf!) en volgens mij valt dat haar best zwaar. Dus ik verwacht dat ze straks nog vaker bij opa en oma zullen zijn omdat ze dichterbij gaan wonen en omdat papa en mama werk/feestjes enz. in moeten/willen halen.
Ik hou helemaal niet van kinderen, dus ik zou het begrijpen al zou ze ze permanent daar laten verblijven.
Mijn zus noemt zichzelf nu (tijdens de lockdown) ook zo en het gaat echt ver boven mijn irritatielevel…
Als ondernemer bedoel je? Of als je voor het grote geld wilt gaan? Want ik heb niet echt de behoefte naast mijn werk nog allerlei kleine side projectjes te gaan doen, puur voor de inkomsten.
Moest wel lachen toen hij het over horrorfilms had en clipjes van harry potter getoond werden