Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Oh ja! Ik volgde haar vroeger ook. Op den duur ging ze ook beach glass verzamelen en dat vond ik zo cool! Dat wilde ik ook doen, maar heb nooit wat gevonden haha. En ze had zo’n fase dat ze graag naar begraafplaatsen ging. Of zou ze dat nog steeds doen?

In Belgie is dat normaal om het woord verpleegster te gebruiken(waar ik woon dan)! Erger me er dood aan :joy:. Je hebt toch ook mannelijke verpleegkundigen?!. Dus verbeter de mensen af en toe. Vind het ook ouderwets, dan heb ik t gevoel dat ik nog in zo’n witte jurk voor mensen zorg. Love mn mini protest​:sweat_smile:.

4 likes

Oh ik gebruikte ook nog verpleegster en verpleger (hier is dat ook nog de gewoonte denk ik), maar ga erop letten! Goed dat je 't zegt :blush:

3 likes

Eindelijk eens een YouTuber die hier gewoon open over is.
Z’n brutoloon is 1471, daardoor krijgt 'ie wel huurtoeslag etc dus hij heeft 1650 te besteden. Waarvan uiteindelijk 140 euro overblijft om te sparen. Helemaal geen vetpot dus, had ik niet verwacht.

22 likes

Alice had er laatst ook een video over en die bedragen waren ook niet mega groot. Maar dat zijn dan ook wel 2 mensen die niet continu met spon bezig zijn.

8 likes

Jamie showt haar huis, ik vind het echt PRACHTIGGGGGGG :heart_eyes: :star_struck:

15 likes

Had deze ook gezien, super goed dat hij zo open is. Ik vind het bewonderenswaardig dat hij zo volhardend is, want eerlijk: je verdient meer en hebt een stuk minder stress als je bij de Appie achter de kassa gaat zitten (bij wijze van spreken).

Gun hem echt dat zijn filmwerk op een gegeven moment echt een vlucht neemt.

14 likes

Teske postte gisteren ook dit


Dit is dan alleen adsense dus zij zal wel meer verdienen per maand dan Alwin, maar alsnog vond ik het wel weinig.

Ofja weinig… ik had 3 keer zo veel verwacht

6 likes

Jaaa laf it :smiling_face_with_three_hearts:
Grote toko ook!
Vond de kinderkamers wel klein ogen…

Ja maar dit doen heel veel YouTubers. ‘Kijk hoeveel ik verdien met YouTube’ en dan die ad bedragen laten zien. Joh, die zijn natuurlijk niet hoog dus dat zegt verder helemaal niets over haar nettoloon. Teske heeft bijvoorbeeld best vaak campagnes enzo

21 likes

Maar Teske haar hoogtijdagen op YouTube zijn toch ook al voorbij als je kijkt naar haar views? Net als Diana bijv. Vroeger populair, nu een beetje verleden tijd :sweat_smile:

2 likes

WAUW :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: idd!

Inderdaad, je mist een groot stuk zekerheid als je inkomsten zo fluctueren en dat kan lastig zijn als je wel zekerheid nodig hebt (hypotheek, kinderen, willen sparen). Het lijkt me super stressvol als je dan tijdens zo’n pandemie ineens een daling hebt en je júist dan inspiratie en creativiteit moet hebben om je views op te krikken. Moet maar net bij je passen, zo’n baan.

Hahahah die kinderen van haar zijn leuk.
Tollie tollie tollie!

Maar wel een mooi huis met zoveel ramen en hoge plafonds.

Je hebt wel een flinke ladder nodig om een nieuwe lamp in de wc op te hangen. :dizzy_face:

7 likes

Snap ook dat we beide toch een heel andere taal spreken! Vind het Vlaams juist heel mooi en rijker qua woordenschat​:blush:. Maar verpleegster is ouderwets en niet unisex :grinning_face_with_smiling_eyes:.

1 like

Jaaaa en krijg zweethandjes van die glazen trap.

De vorige bewoners hadden het wel te kil en modern ingericht maar Jamie heeft wel mooie plannen!

1 like

Ohhh wauw dat huis idd! Gaaf!

Wauw. Ik zou bijna zo in dat huis trekken. Heel gaaf. Jammer dat zij zoveel niet mooi vinden. Ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken.

1 like

Ik denk dat haar kinderen wel wat gewend zijn, want in het huidige appartement slapen ze ook naast de woonkamer. En straks na corona zijn ze toch weer vaker bij opa en oma dan thuis.