Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Jeetje dit gaat wel echt heel erg ver hoor, niet alleen om haar privacy maar überhaupt die hele blog. Zo zie je maar hoe obsessief men kan worden. Jonna Jinton had een jaar terug ook een video gemaakt over hoe ze stalker had die zelfs voor haar huis stond.

Ik heb geprobeerd Isabels videos te kijken omdat ze werden aanbevolen (ik kijk veel Jonna en de cottage fairy) maar heb bij haar altijd het gevoel dat het niet authentiek Isabel is. Volgens mij weet ze goed hoe ze views/algoritme in haar voordeel kan laten werken. Ik weet niet, kan me vinger er niet opleggen.

1 like

haha ik moet altijd denken aan de dieren in die omgeving, die rustig een slaapje aan het doen zijn en paniekeren. maar ik ben wel nieuwsgierig wat jouw irritainment verder is? ik vind haar video’s altijd zo rustgevend. enige waar ik me aan stoor is dat geschreeuw en niet perse omdat ik dat raar vind, maar lijkt me gewoon niet handig om te doen in een omgeving met dieren en jong.

als ik die blog lees, wordt mijn beeld dan over haar verpest? zoals haast iedere vlogger en blogger die ik volg door deze topics afgelopen jaren hahaha

Haha, ja dat ook.

Mijn irritainment was (en is nog wel een beetje) hoe alles ‘wow’ is. Net alsof ze zo erg wil laten merken dat ze heel goed kan zien dat alle ‘gewone’ dingen eigenlijk heel speciaal zijn. En steeds dat gepraat over de maan. En met die vriendinnen heb ik ook wel de indruk dat ze zichzelf wel heel speciaal vinden. Daarom zocht ik ook op haar woongebied (naast dat ik het daar prachtig vind), omdat ik benieuwd was of daar een bepaalde scene/cultuur is of zo. Want er zijn ook meerdere van die vegan winkeltjes (such nice produce, wowwww, beautiful carrot).

edit: Nou ja, wat jij @kmb zegt, heb ik dus soms ook wel wat. Maar ja, als je niet zoveel meemaakt of hebt heb je het misschien ook steeds wel (en heel lang) over dezelfde dingen, waardoor het wat geforceerd kan klinken.

hmm ja herken ik wel een beetje! maar ik volg haar ook pas sindskort, dus misschien gaat het later pas echt opvallen. ik vroeg me wel af bij wie ze steeds in de keuken enzo stond, voordat haar eigen huisje en haar eigen keukentje af was. weet jij dat toevallig? dat kon ik echt niet goed plaatsen

Weet ik ook niet zo goed! Ze vertelt niet zoveel, haha. Maar ik denk dat dat haar eigen huisje was/huisje van haar ouders. Want je hebt een vlog dan zie je die woning van buiten en dan is het een soort schuur/hokje. Andere mogelijkheid is dat het bij haar ouders in het huis was (dat dacht ik eerst, maar denk nu vooral dat eerste). Want ze vertelde dat ze vlak voordat ze in haar tiny house trok bij haar ouders op de veranda sliep.

1 like

Isabel Paige is echtechtecht mijn BEC. Ze komt op mij zo onoprecht over, en zo superbewust van de camera. Ze lijkt precies een trucje te doen om een bepaald imago neer te zetten wat nu populair is, van een stereotype millenial ‘wild child in nature’. En dat eeuwige halve dansen met in extase opgeheven armen terwijl ze vaag weg kijkt en die sfeer beelden waarbij ik alleen maar zie hoeveel moeite daarvoor is gedaan. I can’t.

14 likes

Ja, echt zo jammer. Ik vind het knap hoe open ze erover praat. Hopelijk voelt ze zich gauw beter.

Ah dat vind ik echt heel jammer om te lezen! Die zag ik ook echt niet aankomen eerlijk gezegd. Hopelijk wordt de rest van 2021 beter voor d’r (en gelukkig heeft ze zo’n lieve buurman die haar meteen kwam helpen in zijn badjas, haha)!

5 likes

Haha ik had hetzelfde.

Vind het ook heel verdrietig voor Jennie, het leek ook een goede match. Ook juist omdat hij met dat busje bezig was, vond ik ook wel iets wat Jennie tof zou vinden

1 like

Ik kijk dit nu, ik denk dat ik dit wel wil gaan volgen maar dan moet ik eerst een hoop bijkijken. Die chateauvideo’s vond ik eerst ook leuk, maar volg ik nu minder. Ik snap sommige video’s niet? Die jongen heeft het in ieder geval duidelijk naar zijn zin daar en stopt al zijn creativiteit in die video’s, dat is dan wel weer leuk.

Hahahaha ohja want zo makkelijk is het. Die meid kan alles. Mannetje tevreden houden, kindjes lesgeven. Wat een vrouw

57 likes

Hoezo staat mama er niet bij, dat is toch ook een baan

1 like

5 likes

Mooi. Zo te zien kan ik vanaf vandaag toevoegen aan mijn LinkedIn profiel dat ik al ruim 10 jaar kok ben.

47 likes

Dit maakt me kwader dan het zou moeten :unamused: ik heb wel eens een sierkussen uitgekozen, ben ik nu interieurstylist?

7 likes

VERPLEEGKUNDIGE*

22 likes

Ja mijn agressie was ook eigenlijk niet op jou gericht maar op de juf.

3 likes

Wat denigrerend naar echte onderwijzers toe. ‘Oh ik heb een weekje mn kind geholpen met breuken? Ik ben ook juf!’

14 likes

Wat leuk dat je dit post. Ik las vroeger altijd haar blog The Dainty Squid met haar tig katten, Etsy-hop en haar alsmaar veranderende haarkleur. Ik was haar helemaal uit het oog verloren.

2 likes

Doet me denken aan Arjen Lubach (S10 over lerarentekort in het basisonderwijs), misschien wat voor haar?

image

5 likes