Ja dat benoemde ze ook ergens (dacht in de comments?) van: “Bram had al vaker gezegd dat het iets voor mij was”
Ahh mn moeder debbie heeft ook nog dezelfde winterjas gekocht
Zijn het er 3??? Ik dacht 2
haha ja, 1 tweeling en een oudere zus
Ik vind Teske ook niet zo leuk meer. Nu met die MEGA UNBOXING waarin ze het ook nog nodig vindt om drie keer te vertellen dat ze alleen dingen aanneemt die wat voor haar zijn dus als je denkt dat je iets leuks weet mag je een DM sturen. Hoezo is zij ineens zo hebberig
En weer van dat mapangpang gras. Wat moet je ermee echt krijg als hooikoorts als ik er naar kijken
Alle influencers be like ‘ik heb normaal niet zo veel met Valentijnsdag maar door deze spon wel!’
Same, ben haar gaan volgen na de zwangerschapsaankondiging maar heb haar maar weer ontvolgd… Alle video’s lijken alleen maar om pakketjes uitpakken te gaan.
https://youtu.be/k6SmKDL2-40 Team plan verus Team als een kip zonder kop https://youtu.be/Gqx5FfLtRb4
Ja het was wel even een flink contrast met vorige week inderdaad.
Rebecca Denise heeft iets gepost en alles gaat goed gelukkig:raised_hands:
Zouden Claire lucia en Jaap uit elkaar zijn? Al hun foto’s zijn van haar insta verdwenen en zij volgt hem niet (hij haar wel)
Edit; sorry andersom! Zij volgt hem wel hij haar niet.
Gelukkig maar!
Ze hebben op de insta van hun hond nog beide een foto die op dezelfde plek is genomen, dus zal wel niet
Edit; grapje dat is niet haar vriend
Zij volgt hem nog wel gewoon en er staan ook nog foto’s op haar insta van hun samen?
Ik bedoelde het andersom, sorry! Hij volgt haar niet, zij hem wel.
Echt he! Ze hebben het plan team iets te vroeg in het seizoen al uitgezonden, in vergelijking met hun lijkt ieder ander team echt zo klungelig.
Spoiler
Ik moest wel echt heel hard lachen dat Irma een goudstaaf in haar broekzak had haha, zo random, een knullig goudstaafje haha
Ja zo fijn!
Ik zie nog gewoon foto’s van hun samen op haar insta
Monica die in de vlog van vandaag de oorbellen van Nikkie probeert te verkopen, het lijkt wel een Telsell reclame