Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja het was wel even een flink contrast met vorige week inderdaad.

Rebecca Denise heeft iets gepost en alles gaat goed gelukkig​:raised_hands::raised_hands:

5 likes

Zouden Claire lucia en Jaap uit elkaar zijn? Al hun foto’s zijn van haar insta verdwenen en zij volgt hem niet (hij haar wel)

Edit; sorry andersom! Zij volgt hem wel hij haar niet.

1 like

Gelukkig maar!

Ze hebben op de insta van hun hond nog beide een foto die op dezelfde plek is genomen, dus zal wel niet

Edit; grapje dat is niet haar vriend

Zij volgt hem nog wel gewoon en er staan ook nog foto’s op haar insta van hun samen?

Ik bedoelde het andersom, sorry! Hij volgt haar niet, zij hem wel.

Echt he! Ze hebben het plan team iets te vroeg in het seizoen al uitgezonden, in vergelijking met hun lijkt ieder ander team echt zo klungelig.

Spoiler

Ik moest wel echt heel hard lachen dat Irma een goudstaaf in haar broekzak had haha, zo random, een knullig goudstaafje haha :joy:

3 likes

Ja zo fijn!

Ik zie nog gewoon foto’s van hun samen op haar insta

Monica die in de vlog van vandaag de oorbellen van Nikkie probeert te verkopen, het lijkt wel een Telsell reclame

3 likes

Die hele vlog zit vol spon, ik heb het halverwege maar afgezet.

Ik vind hem zijn sponsordeals altijd zo leuk en creatief verwerken in zijn video’s, zo is het echt niet erg om naar te kijken. Jammer dat de meeste Nederlandse youtubers daar zo weinig aandacht aan besteden wat dat betreft, echt een beetje lui.

6 likes

Same, geen recente maar wel gewoon van tijd terug. Dus denk dat er niks aan de hand is.

Ohhh ja hij is geweldig!

Iemand Bonnies igtv gezien? Van wie zijn die echofoto’s?

Zo zonder te kijken denk ik cherelle ?

Hallo dat is wel een mooie set waarmee je kunt investeren in diamanten he!! Dat is geen spon maar een levensles die ze ons meegeeft :pleading_face:

3 likes

Die levensles kost je maar zo’n €1500, alsof het niks is

3 likes

Ja het is ook niks het is lillekkkk

4 likes