Haha mijn schoonmoeder was verontwaardigd toen ze het naambordje op het bellentableau zag, want zo heette mijn vriend toch helemaal niet? Alsof ze die jongen niet zelf gekweld heeft met een andere naam op papier dan zijn roepnaam. (Ze zijn er overigens beiden prima onder hoor, gekweld klinkt ook zo heftig)
Ja dat wil ik wel. Ik hoor in mijn omgeving eigenlijk alleen maar beschaafde (oké soms ronduit saaie) babynamen voorbij komen, dus ben zo benieuwd naar andere namen.
Eerder dat er over gepraat word in drie topics
Ik heb een privacy verklaring van werk getekend dus kan niet zomaar namen droppen haha! Maar ik kijk echt niet meer op van een Rocket, Love of Lala. Cigar daarentegen is wel nieuw voor me.
Mijn smaak is het ook niet. Voor mij moet een naam een naam zijn, geen object of samenstelling van klanken. Op mijn lijstje staan namen als Abel, Aster en Robin (voor een meisje).
Onredelijke ergernis, want wat maakt een naam een naam?
En het is ook heel subjectief want mijn eerste gedachten bij Aster zou ook zijn wat een creatieve naam.
(Bij googlen komt Asterix eruitđ, ik weet nu dat het een plant is)
Aster is toch een bloem? Of zie je dat niet als object?
âBloemâ zou ik een object vinden. Aster zit mee in het rijtje Roos, Jasmijn, Lily⊠Het is geen Emma of Sarah maar het is zeker geen verzinsel en komt vaak genoeg voor om een traditionele naam te kunnen worden genoemd.
Ik zei al dat het een vrij onredelijke ergernis is, want zo veel namen zijn ooit âuniekâ geweest.
Bonnie geeft aan dat ze al 100 leden heeft. 100 x 3. Snel gedaan.
Petje af pakt 6%
Maar die 100⏠voor een goed doel, daar kiest ze toch zelf voor Officieel houdt ze dat bedrag dus ook gewoon over
Precies dit
Dit kan nooit goed gaan. Die kerel is zo onsympathiek, ongrappig en 1 dimensionaal.
Ik zit het nieuws te kijken en daar gaat het over muizen in voedsel winkels.
En wat komt er in beeld een muis bij van wonderen wafels haha
Ik dacht dat hij vooral kinderen als doelgroep heeft, maar dit moet zo te lezen iets serieus worden?
positieve tegenhanger van de serieuzere talkshows"
Echt iets wat we nodig hebben trouwens. Een witte wereld vreemde knul met een talkshow.
Precies wat ik ook dacht. Echt een toevoeging
Is dat Petje Af zo populair dan? Ik kende het niet maar Bonnie benoemt dat de site bij âveel anderenâ div niveaus heeft (zilver, brons gold member etc)
Ik denk ook dat ze door Bram de W. âbeinvloedâ is om dit te doen, ze gaan regelmatig met elkaar om en Bonnie neemt heel vaak over wat haar vrienden doen.
Veel Amerikaanse bloggers hebben een Patreon waarin ze dat soort verschillende abonnementen hebben, vaak ook met een Discord (volgens mij een soort forum)