Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Petje af pakt 6%

1 like

Maar die 100€ voor een goed doel, daar kiest ze toch zelf voor :woman_shrugging:t3: Officieel houdt ze dat bedrag dus ook gewoon over

Precies dit :joy:

Dit kan nooit goed gaan. Die kerel is zo onsympathiek, ongrappig en 1 dimensionaal.

57 likes

Ik zit het nieuws te kijken en daar gaat het over muizen in voedsel winkels.
En wat komt er in beeld een muis bij van wonderen wafels haha

76 likes

Ik dacht dat hij vooral kinderen als doelgroep heeft, maar dit moet zo te lezen iets serieus worden?

positieve tegenhanger van de serieuzere talkshows"

Echt iets wat we nodig hebben trouwens. Een witte wereld vreemde knul met een talkshow.

73 likes

Precies wat ik ook dacht. Echt een toevoeging :roll_eyes:

6 likes

Is dat Petje Af zo populair dan? Ik kende het niet maar Bonnie benoemt dat de site bij “veel anderen” div niveaus heeft (zilver, brons gold member etc)

Ik denk ook dat ze door Bram de W. ‘beinvloed’ is om dit te doen, ze gaan regelmatig met elkaar om en Bonnie neemt heel vaak over wat haar vrienden doen.

Veel Amerikaanse bloggers hebben een Patreon waarin ze dat soort verschillende abonnementen hebben, vaak ook met een Discord (volgens mij een soort forum)

2 likes

Ja dat benoemde ze ook ergens (dacht in de comments?) van: “Bram had al vaker gezegd dat het iets voor mij was”

Ahh mn moeder debbie heeft ook nog dezelfde winterjas gekocht

12 likes

Zijn het er 3??? Ik dacht 2 :joy:

2 likes

haha ja, 1 tweeling en een oudere zus

Ik vind Teske ook niet zo leuk meer. Nu met die MEGA UNBOXING waarin ze het ook nog nodig vindt om drie keer te vertellen dat ze alleen dingen aanneemt die wat voor haar zijn dus als je denkt dat je iets leuks weet mag je een DM sturen. Hoezo is zij ineens zo hebberig

En weer van dat mapangpang gras. Wat moet je ermee echt krijg als hooikoorts als ik er naar kijken

18 likes

Alle influencers be like ‘ik heb normaal niet zo veel met Valentijnsdag maar door deze spon wel!’

6 likes

Same, ben haar gaan volgen na de zwangerschapsaankondiging maar heb haar maar weer ontvolgd
 Alle video’s lijken alleen maar om pakketjes uitpakken te gaan.

5 likes

Credits voor @Neroli :sweat_smile:

2 likes

https://youtu.be/k6SmKDL2-40 Team plan verus Team als een kip zonder kop https://youtu.be/Gqx5FfLtRb4

3 likes