Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja dat vind ik vaak bij influencers (vooral Lotte). Uitgebreid lunchen elke dag en klagen dat ze geen tijd heeft voor een nieuwe hobby. Maar wie kan er tijdens kantoortijd uitgebreid de honden uitlaten/spelen, lunch maken, een kast laten plaatsen en inruimen, kantoor opruimen, dingen in huis regelen voor de verwarming etc etc?
Terwijl ze ook regelmatig de hele dag stickers zit te plakken in haar journal. Als je druk bent heb je daar helemaal geen tijd voor lijkt me.

Ik kan me wel voorstellen dat het gevoel hebt minder productief te zijn, of ‘druk’. Maar dat zit dan heer eerlijk toch meer tussen je oren, wat ook heel normaal is in deze tijd, zeker nu tijdens corona en dat dagen vaak hetzelfde zijn. Maar dat is anders dan het echt te druk hebben. En ook al wil je dat als ondernemer niet horen, het is ergens toch een eigen keuze hoe druk je het voor jezelf maakt.

14 likes

Wie zegt dat ze uitgebreid en lang zit te lunchen, de hele dag stickers plakt en uitgebreid de honden uitlaat. Honden moet je altijd uitlaten, dat doen zoveel mensen nu ook tijdens kantoortijd of in de pauzes. Vind het een beetje veroordelend en het klinkt een beetje denigrerend ‘de hele dag stickers plakken’.

Vind het knap hoe je het altijd op jezelf betrekt als ondernemer.

20 likes

We zijn weer bij het thema Workshaming aangekomen? :roll_eyes:

37 likes

Vind jouw antwoord naar mij toe meer denigrerend eerlijk gezegd. ik had het niet over mezelf in mijn post. Maar Lotte is juist vrij om haar tijd in te delen hoe ze wilt, dat is een luxe die ze zelf niet lijkt in te zien op het moment.

@Eddie Mee eens hoor! Dat is ook wat ik bedoel, je kunt wel druk zijn met leuke dingen waar je zelf voor kiest, maar het kwam op mij over als klagen dat ze het erg druk heeft en ze graag wat meer tijd wil voor hobby’s. Maar uitgebreid koken, honden spelen en journalen zijn in mijn ogen juist hobby’s waar de meeste mensen overdag geen tijd voor hebben ivm werk ofzo.

Wil er geen discussiepuntje van maken, maar ik wil niet over komen als een bitch ofzo dus wilde het wat meer toelichten.

2 likes

Dan heb ik je zin over ondernemers verkeerd geïnterpreteerd. My bad

1 like

Maar met je hypothetische verhaal geef je aan dat je moeder dus nooit bij jou zou mogen klagen dat zij een drukke dag heb gehad want jij hebt het altijd drukker dan haar want jij werkt.
Ik snap dat als iemand altijd zeurt dat het irri is. Maar iemand mag toch wel een keertje klagen dat iemand veel heeft moeten doen. Of dat nou voor een ander weinig is dat moet niet uitmaken.

9 likes

Do the Els in the hottub

3 likes

Huh is jouw cavia niet dood

1 like

Ik zat op petje af te kijken, dan kan je dus zien wat er wordt geüpload zonder dat je het daadwerkelijk kan zien. Wordt bij wil en tien ong. 1x per week wat geplaatst, bizar dat ze daar dus 15,- per maand voor vragen. Maar ook bij Bonnie staat er amper wat op.

1 like

Maar Bonnie is volgens mij nog geen week bezig, dat is dan toch wel logisch?

2 likes

Ja, klopt en die vraagt Max. 5 euro dus daarmee verwacht ik ook niet de wereld. Vind het bij wil en tien zo uit verhouding

1 like

Jeetje 15 euro, dat is zelfs duurder dan Netflix

2 likes

Oh die tiktok/reels van vloggers zijn soms zo vreselijk awkward om te zien. Kwam er net een van sophie hol tegen met dingen die je kan doen als je vriend zit te poepen :sweat_smile:

1 like

Oh vind die juist grappig!

Misschien ben ik er gewoon te oud voor, kan ook :joy:

Vind reels en tiktoks beetje kinderachtig maar die van wat je kan doen als je vriend megalang op de wc zit komt me heel herkenbaar voor

Mehh ik vind Reels en Tiktoks ook flauw en kinderachtig. En irritant dat het zo centraal op insta plaatsneemt… ik moest laatst echt zoeken waar ik zelf een nieuwe foto op mijn wall kon plaatsen. Maargoed misschien word ik ook oud :sweat_smile:

1 like

Weet iemand eigenlijk waarom er geen nieuwe vlog van Jennie online is gekomen deze week? Heeft ze er iets over gezegd?

4 likes

https://www.instagram.com/p/CLFNng2DU55/?igshid=1ee0l882b0mpv

Rebecca upload weer! Ze had een break van Social Media omdat ze het “perfecte” plaatje niet meer trok. Ik deel even deze foto. Bij haar vorige foto staat haar uitleg, maar op die foto is haar zoontje herkenbaar in beeld.

Opvallend hoeveel influencers er last van hebben (gehad). Fijn dat het goed met haar en haar zwangerschap gaat!