Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Maar Bonnie is volgens mij nog geen week bezig, dat is dan toch wel logisch?

2 likes

Ja, klopt en die vraagt Max. 5 euro dus daarmee verwacht ik ook niet de wereld. Vind het bij wil en tien zo uit verhouding

1 like

Jeetje 15 euro, dat is zelfs duurder dan Netflix

2 likes

Oh die tiktok/reels van vloggers zijn soms zo vreselijk awkward om te zien. Kwam er net een van sophie hol tegen met dingen die je kan doen als je vriend zit te poepen :sweat_smile:

1 like

Oh vind die juist grappig!

Misschien ben ik er gewoon te oud voor, kan ook :joy:

Vind reels en tiktoks beetje kinderachtig maar die van wat je kan doen als je vriend megalang op de wc zit komt me heel herkenbaar voor

Mehh ik vind Reels en Tiktoks ook flauw en kinderachtig. En irritant dat het zo centraal op insta plaatsneemt
 ik moest laatst echt zoeken waar ik zelf een nieuwe foto op mijn wall kon plaatsen. Maargoed misschien word ik ook oud :sweat_smile:

1 like

Weet iemand eigenlijk waarom er geen nieuwe vlog van Jennie online is gekomen deze week? Heeft ze er iets over gezegd?

4 likes

https://www.instagram.com/p/CLFNng2DU55/?igshid=1ee0l882b0mpv

Rebecca upload weer! Ze had een break van Social Media omdat ze het “perfecte” plaatje niet meer trok. Ik deel even deze foto. Bij haar vorige foto staat haar uitleg, maar op die foto is haar zoontje herkenbaar in beeld.

Opvallend hoeveel influencers er last van hebben (gehad). Fijn dat het goed met haar en haar zwangerschap gaat!

En dat is zelfs ex btw dus ik snap wel dat ze kan praten over haar moneymindset en hoe ze miljoenen verdiend.

Hahahaha heb je dat hele gelul over ‘terugverdienen’ gelezen? Als je het jezelf gunt heb je het zo terug verdient. Niet in euro’s natuurlijk, maar in persoonlijke groei. Dus cc verdient bijna 700.000 euro terwijl de cursisten denken dat ze rijker worden want zelfinvestering, maar 3000 euro armer zijn.

9 likes

Tbh als ik het niet teringdruk had precies de komende 3 maanden zou ik het serieus hebben overwogen. 9 weken intensieve begeleiding is echt wel wat waard. Heb afgelopen zomer een korte cursus bij haar gedaan en die echt 1000x terugverdiend, los nog van persoonlijke groei, dus vertrouw haar wel.

7 likes

Ik dacht daar moet een fout staan. Maar dat is gewoon 18,3 jaar modaal inkomen (Of 47 jaar lang mijn huidige inkomen). Toch nog steeds niet jaloers op haar carriere.

3 likes

Maar wat doet zij dan aan intensieve begeleiding? Ze kan toch niet 220 man in negen weken zo intenstief begeleiden dat het 3000 euro waard is?

En 1000 keer terugverdiend? Moet ik dan denken aan een cursus van 100 euro waardoor jij 100.000 euro verdient hebt die je nooit verdiend had zonder haar?

Edit: Als ik namelijk naar de inhoud van het programma kijk snap ik prima dat mensen het gedachtegoed aantrekkelijk vinden, maar ik krijg ook een hele sterke alles wat je aandacht geeft groeit vibe en ik snap niet zo goed dat je met jezelf kan leven als je dat verkoopt?

10 likes

Dit zeggen vele volgens van haar cursus. Maar hoe dan?! Wat verkoop je dat na zo’n cursus zoveel beter verkoopt?

Instagramcursussen

4 likes

Ik zag op Twitter een draadje waar een of andere ‘insta famous jurist’ haar best zit te bashen samen met wat anderen. Vond het vooral jaloers overkomen. Je hoort best veel mensen die meer dan 1 cursus van CC volgen omdat het blijkbaar voor veel mensen wel werkt. Kiezen ze toch zelf voor? Ik heb nu wel spijt dat ik niet een keer eentje heb gevolgd toen het voor mij nog betaalbaar was haha.

1 like

CelineCharlotte is echt mijn BEC. Vind het zo’n leeg gelul over geld altijd bij haar.

16 likes