Meen je dit? Dat kind gaat dus de rest van zijn leven roepen âhet is Rockeeeeetâ als mensen ârokketâ zeggen
roh kut
Itâs pronounced bouquet.
Jeeeemig hoe lang kan Monica HelloFresh uitmelken, halve vlog over hoe geweldig 't wel niet is
Moet toegeven dat ik die kipwrap er wel echt lekker uit zag zien.
Ik ben geinfluenced, help!!
Moest wel lachen dat ze eerst die kip in de pan aan 't frituren was want ze had gesport dus een heerlijke frituurmaaltijd kon er nog wel bij. En in 't shot dat ze aan het eten is zegt ze âDit is heerlijk vers, GEZOND en net zo lekker als dat je fastfood zou etenâ lol
Ik heb mijn haren gestijld en alles geschoren nadat mijn vliezen waren gebroken. Mijn teennagels had ik eerder die week al gelakt. Ik voelde mij daar gewoon prettig bij en vond het ook niet vervelend om tussen de ontsluitingsweeën door te doen. Was voor mij wel goede afleiding
Ook echt benoemen dat het bijna frituren was. Helemaal niet bijna, gewoon helemaalđ
Hahahaa dat zijn mijn klaphandjes volgens mij.
Die komen nu niet meer in je DMâs maar zie je onderaan je story.
Haha ja klopt, dat ben jij
Maar dat is alleen bij die klaphandjes dus? Want andere dingen kreeg ik wel gewoon in mn inbox
Ik krijg al een paar weken alle reacties op story daar in plaats van in mijn DMâs! Gek dat het alleen de handjes waren bij jou. Misschien waren ze het nog aan het overzetten en krijg je vanaf nu wel alles daar?
Het is wel zo dat als je een andere emoji dan die standaard voorbeelden stuurt dat het wel nog als bericht in je inbox wordt gestuurd.
Hahaha neeeeeeeee dat meen je niet.
Niet te verzinnen dit.
Hahaha, is dit de nieuwe âje mag ook niets meer zeggen tegenwoordigâ?
Nouja, voor bevalverhalen & co hebben we andere topics toch? Lijkt me niet dat die in een topic over YouTubers en Bloggers hoeven te staan. Daarnaast wil ik nog een kind baren dus hoef ik ook niet perse ieders persoonlijke (gruwel)verhaal te lezen.
Hahah nou gelukkig. Want wij zitten niet te wachten op persoonlijke bevalverhalen
Ik denk dat het misschien ook een beetje afleiding is, als je weinig ontsluiting hebt en lange periodes tussen weeën door.
Als we even afleiding nodig hebben post ik meestal een nieuwe post/video van Bonnie maar dat heb ik al eerder gedaan. Sorry, hoop dat jullie niet teleurgesteld zijn