Wat is wat? Die handjes? Dan ziet zij gewoon applaus in dr berichtjes
Nee kijk
En normaal komen handjes, hartjes etc in je berichtenbox. Maar nu kreeg ik dus klapjes van iemand links onderin en dat bleef daar ook staan. Maar de uitleg klikte ik te snel weg wat dit nou was
Ohh dat heb ik nog nooit gezien
Oh dat is denk ik een nieuwe functie! Misschien omdat veel mensen hebben geklaagd dat hun inbox volstroomt met alleen die snelle emoji reacties. Dat maakt je DM heel onoverzichtelijk.
Lijkt me eerder dat die Posts niet in chronologische volgorde zijn dan dat je dat 2 keer met wasmachines sjouwt
Ik denk en hoop dat het sarcastisch bedoeld was
Dat snap ik maar ze heeft dus wel voor die ene fotoshoot (waar ze daarna meerdere fotoâs van post) haar wasmachine twee keer versjouwd (één keer naar de woonkamer toe, en één keer weer weg), dat vind ik al veel sjouwwerk voor een paar fotoâs hoor haha
Ohja haha lees het nu ook pas goed
Heb me gisteren met open mond zitten verbijsteren over de uitspraken van Angel, maar t heeft me blijkbaar geprimed waardoor alle bruine laarsjes me ineens opvallen vandaag
Waarom bevat werkelijk Ăšlke âexcuusâ post altijd dezelfde keypoints? âHet spijt me als het kwetsend overkomtâ AKA sorry dat jij last hebt van mijn gedrag.
Waarom nooit een keer âJullie hebben gelijk, mijn uitspraken zijn stompzinnig en ik moet hiermee kappenâ?
Die excusesberichten worden gemaakt met een generator die inmiddels ingeburgerd is.
Zo lijkt het echt!
Gaat het om racisme, sexisme, of een andere vorm van discriminatie? Voer je keuze hieronder in.
Done!
En naderhand heb je ook nog een bingokaart om de reactie van de tegenpartij aan te kruizen.
Heb je een heel rijtje compleet? Dan krijg je een cadeaukaart van een dropshippende synthetische kledingwinkel met kortingscode voor je volgers.
Hahaha ja.
Met als stip op #1 âLaat die mensen toch zeiken, je mag tegenwoordig niks meer zeggenâ.
Hij stond ineens bij mn aanbevolen videoâs, dus ik was even benieuwd naar hoe ze de naam zouden uitspreken. Is er een shot waarin haar vliezen zijn gebroken en zit ze op de wc, terwijl haar man haar teennagels nog even lakt en ze zelf vertelt dat ze nog ff een spraytan gedaan heeft en haar haren voor de bevalling gefohnt heeft hahahaha, ben zo benieuwd of meer mensen hier dat gedaan hebben voor hun bevalling.
Ik zie net dat de post is verwijderd
Ik zie telkens alleen maar een soort jaren 90 Lara Croft wenkbrauwen. Canât get over it.
Godnonde die wenkbrauwen lijken echt op 2 opgeplakte nepsnorren.
Haha wow dit staat zĂł ver van mijn leven af hoezo een spraytan en gelakte nagels? Het voelt zo oppervlakkig, maar goed miss werd ze er zelf heel blij/ontspannen van. Haar haar was wel fabulous haha.
En waarom heeft die knaap constant die zonnebril op?! Echt storend
Maar hoe spreken ze het uit