Ze was de 1e x ook gezakt dacht ik. Missh op dit soort technische punten
Mij valt het op dat mensen die dit soort cursussen doen, het vervolgens steeds over de afdronk willen hebben whocares
Co heeft de trailer van haar theatershow gedeeld en ik vind het toch best wel leuk eruit zien allemaal, zou niet perse een kaartje kopen maar als het via een online stream kan zou ik zeker kijken! (Maar dat komt misschien ook door mijn muziektheateropleiding achtergrond haha)
Een wijn is een chateau migraine of niet en daarmee is elk nodig nuanceverschil niet meer relevant.
Ja ok, maar ze is daarna wel gewoon geslaagd toch
Holy shit echt je wordt hier toch helemaal boos van! Mijn hart brak toen Leon moest vluchten.
Hahaha als iemand me zou afrekenen op mijn herkansingen zou ik geen diploma hebben gehad 🥲
Ja ik moest ervan huilen toen ze hem daarna weer zagen op die parkeerplaats. Wat een lieve jongen, ook nog zo beleefd blijven bij die debielen
Haha zijn die quotes van Rachel ofzo, zo nietszeggend
Ik kijk nu naar Boos en ik denk dat ik in een kerk ga wonen. All day herrie maken en geen belasting betalen.
Zo hey, wist niet dat Alphen zo bekrompen was. Wel dag het fokking saai daar was, this explains.
Ik vind het zo zielig voor hem. Vooral toen die moest huilen
Haha moest weer denken aan dat wij voor corona ieder jaar zo’n wijnman van zo’n wijnhuis uitnodigde bij ons thuis met wat vriendinnen. Die man ging dan vertellen over hun wijnen. En hij nam er dan ook 12 mee om te proeven plus likeurtjes.
Op het begin was het dan wat stijfjes en ongemakkelijk. Maar je leert wel wat meer over de smaak en wat voor hapjes er lekker bij zijn. Eindstand waren we allemaal kei zat en melig en de wijn werd echt steeds lekkerder, zodat je voor 100+ euro aan wijn kocht. De dag erna altijd spijt
Dat het uberhaupt mag he, zat voeren en dan verkopen
Hm…daar zeg je iets. Als alles weer veilig kan, ga ik met een vriendin naar een wijngaard om te proeven. Denk dat ik een daglimiet ga instellen op mn pinpas voor die dag
Ik vind dit er vooral uit zien als zo’n show waarvoor je tickets wint bij de postcodeloterij.
Excuus, inderdaad!
Ik drink volgens mij nog liever een beker rattengif.
Ben ook fan van BOOS. Vind hem alleen niet altijd super sympathiek, het is soms wat irri, 4x in de rede vallen. Hij interviewde vorige week iemand die een volmacht had voor JD sports in NL. Dan mag en kun je feitelijk niet zoveel, behalve dan voor de verplichte zaken tekenen etc (op basis van mandatering) en Tim er maar vol op ingaan
Same. Ik vind het programma en het concept goed, maar ik kan hem echt niet hebben.
Ja klopt, heeft ie ook veel kritiek op gekregen wat volledig terecht is. Ik vind Tim overigens sowieso overrated. Sorry not sorry
Wat goed dat ze hier aandacht aan besteden!
Ik kom uit Krimpen en ik word echt woest als deze kerk weer eens in het nieuws komt. Die dominee is zo’n eikel die ergens in de middeleeuwen is blijven hangen en die hele kerk is echt achterlijk. Had het verhaal van Leon al een beetje meegekregen in het lokale nieuws maar supergoed dat Boos het nu oppakt. Hoe meer negatieve aandacht voor die kutkerk, hoe beter.