Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Wow wat erg!
@lisaanna ik doe mee! Kunnen we niet die Dutch Giant en een paar vriendjes van hem meenemen? Dan durft die knokploeg niks meer gok ik :joy:

8 likes

Nou zeg!! Dat wilde ik ook komen posten.

Fuck, tranen in m’n ogen door Leon na dat gedoe op de parkeerplaats. Diep diep diep triest dat dit gebeurt anno 2021. Die mensen mogen zich de ogen uit hun kop schamen.

24 likes

Ik heb de show gekeken en ik vond het eigenlijk heel slecht en heb geen 1 keer gelachen ( kan ook aan mijn humor liggen)

1 like

Jemig de aflevering van Boos… echt zo triest dit.
Overigens kan ik me het niet reageren/telefoon ophangen van de dominee wel enigszins indenken als je bedenkt dat hij doodsbedreigingen heeft gehad wegens zijn brief (ongeacht wat je van de inhoud van die brief vind, dat moet heftig zijn als je dat ontvangt). En dat neemt niet weg dat het echt heftig is hoe die ‘knokploeg’ Leon bedreigt. Hoe moeilijk is het nou om gewoon een afspraak te maken om iemand te woord te staan.

1 like

Haha Bonnie: “je kan zeggen wat je wil maar ik heb wel echt een hobby nu” nadat ze helemaal dol en overprikkeld is omdat ze non-stop animal crossing heeft gespeeld :laughing:

22 likes

ik denk dat ik de enige ben maar ik heb de trailer gekeken en het lijkt mij 10x niets, maar misschien komt dat omdat ik niet van dit soort theater hou

1 like

Hardop gelachen hier om. Zo herkenbaar.
Je.moet.goed.ar-ti-cu-le-ren.! :sweat_smile::joy::joy:

7 likes

Anna Nooshin komt 1 maart met iets nieuws… ben benieuwd wat het deze keer gaat zijn.

1 like

T-shirt met haar billen erop?

18 likes

Haha ik hoop het niet. Er staat wat op haar stories en Mayra Louise doet mee.

Zal wel make-up/skincare lijn zijn afgaande op die foto’s, er lijken al tubes en palettes blurry in beeld gebracht

2 likes

Krimpen a/d IJssel was het, niet Alphen.

Edit: sorry, eerst bijlezen dan commenten @Douwe

Ik ook!

1 like

Ik heb ooit als grafsteen-ondersteuner op het podium gestaan tijdens de schoolmusical, dat was toch wel het toppunt van mijn carrière.

45 likes

:joy:

T-shirt met “Thanks for having me”

18 likes

Áls het dan zo is hoop ik dat zij wél kleuren gebruikt voor elke huidskleur zoals Rihanna dat doet. Vind dat toen Olcay Gulsen dat niet deed écht een gemiste kans en zo jammer.

1 like

Blijft een moment.

Hahaha geweldig! :rofl:
Een betere rol kán gewoon niet :star_struck: