Klopt, maar je moet eerst weten óf de woning wel in de vrije sector valt. Beter gezegd, of er een geliberaliseerde huurprijs is
Nou ik ken dit soort verhalen vanuit de huursector en ik snap het dat mensen het laten zitten. Daar werden echt niet malse dingen gedaan, of juist niet gedaan, waardoor ik zou denken: vind het wel best zo.
Was in Rotterdam, daar zitten een paar grote namen die niet meer heel leuk zijn als je naar de huurcommissie stapt.
Wil hiermee niet zeggen dat ik dit oké vind hoor, maar ik vond het wel heftig en zou mijn woonplezier dusdanig verzieken dat ik zelf eruit zou willen en het bij een nieuwe huisbaas niet meer zou willen. En dan moet je ook maar net de mogelijkheden hebben om naar wat anders te gaan (zoeken).
Nou ik weet niet hoor maar ik heb gehuurd van een club met alleen maar boze enge mannen, daar wil je echt geen ruzie mee. En nee ik had niet de mogelijkheid om dan maar iets anders te zoeken. De reden waarom veel huurders dit niet doen is die woningnood. We hebben de huizen niet voor het oprapen.
En je kunt het de huurders niet kwalijk nemen, dat is omgekeerde wereld.
Ik denk vooral er is al een heel saai topic over beleggen, laat dit topic gewoon voor de relletjes zijn
Ik dacht ff De Avocado Generatie Podcast te beluisteren maar 't begint al met
Hey ik ben Lau
Ik ben Lot
En ik ben Saar
laat maar
Zo eh influencers die zich niet aan de corona regels houden het is me wat he.
Ik zou graag iets beters willen inbrengen maar alle vlogs zijn kut.
Je zou zeggen dat je de spelling van je titel zou checken als je Lot/Lau/Saar bent. (Avocadogeneratiepodcast)
Die was denk ik al bezet
Ik vind ze bij de avocado generatie podcast ook altijd zoooo zoetsappig ten opzichte van elkaar. Leuk wel, maar het komt altijd zo oppervlakkig rn niet gemeend over.
Waarschijnlijk ben ik gewoon niet zo lief. Overigens vind ik die gespeelde sneren bij Vet Gezellig podcast ook wel vreselijk…
Haha, toevallig zijn er allemaal rellen gaande in de wereld van beleggen en gaat het topic daar ook regelmatig over. Reddit maakt allerlei grote beleggers KAPOT met memes. Juist wel grappig om te volgen.
“en samen zijn wij de avocado generatie. Vandaag gaan wij het hebben over onze avocado spreekbeurt” Even een geschatte invulling als intro. Maar ik kan het ook compleet mis hebben?
Dit is echt saai altijd. Nooit de diepte in en ze begrijpen elkaar aaaaltijd en zijn het altijd met elkaar eens
Ik snap hun naam niet, wat is een avocado generatie
Ik vind het vooral veelzeggend in dit soort video’s als een influencer, wiens werk dus content maken is (!), zichzelf goed in beeld brengt maar degene met wie ze filmt niet.
Ik vond het inderdaad een beetje vreemd dat ze zei dat ze daar zo slecht in was en nooit kon raden waar iets vandaan kwam.
Ik bedoel, ik zou ook niet weten hoe je dat moet proeven hoor, maar ik dacht dat dat juist iets was waar zij zo hard op gestudeerd had.
Wel eerlijk dat ze het gewoon zegt, en er zijn natuurlijk wel meer aspecten aan wijn dan alleen blind proeven waar het vandaan komt, maar inderdaad wel gek.
Een andere omschrijving van millennials.
Omdat we van avocado toast houden (is wel waar in mijn geval)
Nog niet helemaal gezien maar die hele voorkeurspositie alleen valt anno 2021 écht niet te verdedigen.
ja ik zou echt heel graag zien dat deze wetten veranderen.
Ze was de 1e x ook gezakt dacht ik. Missh op dit soort technische punten
Mij valt het op dat mensen die dit soort cursussen doen, het vervolgens steeds over de afdronk willen hebben whocares