Of nog erger; dit soort mensen die dan ook nog eens elkaars stories elke keer reposten waardoor je alles dubbel ziet. Ook meerdere van gedempt ja.
En wat een stom filmpje, zān vriendin was (terecht) ook not amused zo te horen.
Of nog erger; dit soort mensen die dan ook nog eens elkaars stories elke keer reposten waardoor je alles dubbel ziet. Ook meerdere van gedempt ja.
En wat een stom filmpje, zān vriendin was (terecht) ook not amused zo te horen.
Oh ja zo lame, heb ik ook een keer gehad toen ik postte dat mijn vriend afgestudeerd was, meteen 3 mannen mij ontvolgt (waarvan 1 iemand die voormalig bij hetzelfde lab zat, waar ik al vibes van kreeg)
Hoe weet je dat dan, ik kijk echt nooit naar hoeveel volgers ik heb en of t er minder of meer zijn dan gisteren
Ja ik heb nog wel wat tips maar dat zijn voornamelijk kanalen met hometours. Vind ik altijd echt enorm leuk om te kijken haha.
Mijn alltime favoriet:
Quintessence
https://www.youtube.com/user/quintessenceblg
Gaat over de hele wereld naar excentrieke (wel voornamelijk stinkrijke mensen, lets be real) personen om hun huis te bekijken. Ze komt echt bij hele bijzondere huizen, verschillende interieurs. Heel erg leuk om te zien.
Minpunt is dat het geluid bij heel veel filmpjes klinkt alsof ze door een aardappel pratenā¦
Daire
https://www.youtube.com/channel/UCQAHhPvAPfOtxWI6g7QJNUA
Een turks kanaal waar ze home tours doen. Bij de eerste filmpjes heb je engelse ondertiteling zodat je begrijpt wat ze zeggen. Ook leuke hometours om te zien.
Homeworthy
https://www.youtube.com/channel/UC2oAso3hNDqYxgqEEP-Esrw
Voornamelijk home tours in NY, ook leuke hometours. Alleen de corona hometours waar mensen zelf gingen touren vind ik niet leuk.
House of Valentina
https://www.youtube.com/channel/UCYgNJRNWOOs2B714c99EERg
Vond ik in het begon heel erg leuk, veel goede interieurtips en haar stijl is ook niet zo standaard. Alleen met het succes van haar kanaal wordt ze wel steeds āācommerciĆ«lerāā en krijg je dus ook dat soort filmpjes. Dat vind ik wel jammer⦠Maar haar beginfilmpjes vind ik heel erg leuk om te zien.
ROSTIE
Wow dit is toch dat meisje dat vroeger in de Enecoreclames zat, of was het een andere energieleverancier.
Wat ziet ze er anders uit (niet gek ook, dat is minstens 15 jaar geleden denk ik)
Haha dit is Saar van het late TMF
Even gegoogled:
Koningsberger is onder meer bekend van de film De schippers van de Kameleon en was van juni 2007 tot april 2010 presentatrice bij de televisiezender TMF. Ook speelde ze een van de twee dochters in een serie reclames van [Essent]
Essent dus, niet Eneco
Ik ken TMF alleen uit de tijd dat Daphne Bunskoek er werkte, dat was denk ik daarvoor
Edit: filmpje gevonden maar bij nader inzien lijkt ze hier een jaar of 12 dus het is inderdaad al lang geleden
Co (with the flow) zit doodleuk in haar vlog te vertellen dat ze in januari 2021 voor een date (!!) met dr nieuwe lover 5 dagen naar Curaçao ging⦠man man man dan heb je echt geen schaamte tov lockdown en milieu
Ik ben echt zo op haar afgeknapt. Vond haar ooit een van de leukste vloggers, maar sinds corona⦠en dan dit soort acties ook nog. Jammer wel.
Oh ik heb zo te doen met Sofie Senden. Ze deelt in haar Instagram story dat ze de operatie/hospitalisering van een lammetje en geit niet kunnen betalen. Heb soms het gevoel (op basis van haar vlogs) dat het dweilen is met de kraan open. Zo veel mensen die hun (boerderij)dieren gewoon dumpen.
Echt blij voor haar dat Teske, Lotte, Bonnie en Alwin de story gedeeld hebben!
Ik vond haar zo leuk maar vandaag was de doorslag voor ontvolgen en unsubscriben. Eerder deze week zag ik ook al dat ze moederhart IsaGreens volgt
Uh dit mag niet eens zomaar?? Of vindt de belastingdienst dit allemaal wel best
Oké dat is voor mij ook de druppel die de emmer doet overlopen ik vond Co idd ook altijd een van de leukste vloggers maar na dit jaar ook helemaal klaar mee⦠ontvolgd!
Thanks! Begrijp ik dus goed dat Boos hier al mee bezig is? is dat ergens terug te lezen?
Ik zat me al op te vreten dat Monica geen reactie geeft en die Laila ook een Annicje doet (kritiek verwijderen), ik trek het echt niet als dit overwaait zonder dat er verantwoording komt.
Better Care Network heeft samen met Defence for Children ook een open brief gepost!
Ah thanks! Heel fijn dat dit iig wel bij mensen op de radar staat dus. En ja 40K, wtf. Echt.
Inderdaad. Yolanthe is toch iemand die veel liefdadigheid gedaan heeft in niet-westerse landen, gaat daar geen alarm af als je die vage website ziet of als je ziet dat je geld overmaakt aan iemand privƩ?
En blijkt maar weet dat die BNers gewoon veel āmachtā hebben. Ff iets je stories gooien en er word gewoon serieus geld opgehaald. Dat kan goed uitpakken (Bas Smit die een paar ton ophaalt voor PMC) maar er komt gewoon freaking verantwoordelijkheid bij kijken als je je volgers oproept te doneren, en tot zover pakt niemand die. Ik irriteer mij daar echt mateloos aan dat je vervolgens dan ook gewoon niet reageert als daar vragen over komen.
Als dit een item word he⦠gaan ze āeen groepje meidenā van het forum dan ook de schuld geven?
Tuurlijk, want eigenaarschap staat in geen enkele influencas woordenboek.
Ja guilty, daar heb je apps voor en van eentje had ik al zoān vermoeden. Overigens heb ik die app alweer verwijderd.