Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Dat weet je toch helemaal niet of dat niet losstaat van vrouw-zijn

Als het idd alleen maar vrouwen waren is dat toch opvallend, ben benieuwd of dat ook in andere weeshuizen zo is.

Je hebt White man’s burden, misschien is er ook wel white woman’s burden die denken een soort oermoeders te zijn oid. Vind t wel interessant, ken zelf ook alleen maar vrouwen die zoiets hebben gedaan.

20 likes

dat Kelvin en zij allebei een keer te ver zijn gegaan maar dat ze zich nu realiseert dat vreemdgaan ligt aan een tekort in je relatie!!!1!11!!!

3 likes

Sorry voor de dubbelpost maar ik zag dat Laila Charlotte inmiddels geblokkeerd heeft op Instagram…

(en waarom heb ik taart naast m’n naam?)

3 likes

Goh ja, misschien zit het hem ook wel in de vastgeroeste traditionele rolverdeling, dat vrouwen zouden moeten zorgen en zich moeten ontfermen over kinderen. Misschien zijn vrouwen daarom oververtegenwoordigd, dat kan. Zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht. Ik trok te snel mijn conclusies, sorry @itakepictures

2 likes

Tot zover de goede bedoelingen

3 likes

Ik ben hier te lang niet geweest denk ik… Thanks!

1 like

Of in studentensteden de coassistenten of andere onbevoegde zorgverleners die even ‘naar Afrika’ gaan om daar dingen te doen waar ze in NL niet bevoegd voor zijn. :fu:

23 likes

Ik kwam een keer een SPHer tegen van 22 die een crowdfunding had opgezet om naar Haïti te gaan om daar zwaar getraumatiseerde verkrachtte vrouwen te helpen met hun trauma’s.

Had dat kind nog niet eens aangenomen bij de buitenschoolse opvang joh. Kon ook geen woord Frans, Frans-creool oid. Maar had wel een rotsvaste overtuiging dat haar 4 jaar hbo en half jaartje stage ervaring hét verschil zouden maken daar.

Ik heb nog nooit zo honend gelachen denk ik.

34 likes

Is het slim als we allemaal een mail sturen? Of werkt dit juist averechts? Ik heb wel het idee dat ze vaak dingen doen met onderwerpen waar veel over gemaild wordt.

3 likes

Hoe meer mensen zich gemotiveerd voelen dit aan te kaarten, hoe beter denk ik.

4 likes

Het helpt zeker dat meerdere mensen boos mailen. Niet dat 1 klacht niet genoeg is maar het helpt wel. Ook als er meerdere voorbeelden zijn van waar het fout gaat,helpt dat.

Zie Tim ook vaak getagd worden op Twitter waar hij ook vaak op in gaat.

3 likes

Impopulaire mening misschien, maar ik vind OptimaVita zo’n lieve poezenmoeder (ja, heb zelf ook een kat😄)

2 likes

Ik heb heb al getagd op Twitter inderdaad! Ik ga zo ook even mailen.

4 likes

Het is zo gek, sinds Bonnie fillers in haar kin heeft lijkt ze ineens op iemand die ik ken, terwijl ze dat daarvoor niet deed. En het is helemaal niet zo’n groot verschil, ik vind niet dat ze er ineens compleet anders uitziet of zo.

Het random gegil en gekrijs (dat dan ook altijd in de intro gezet wordt) vind ik trouwens ook irritant maar in deze vlog had ze nou eindelijk wel eens reden om te gillen hoor :joy:

1 like

Volgens mij heeft ze nu ook de berichten uitgezet, omdat er niet meer tegenop te verwijderen viel waarschijnlijk

2 likes

Heeft iemand trouwens printscreens van de foto’s van de kids met persoonlijke details die monica deelde?

Klinkt als een heel fout iets om om te vragen, zou zoiets altijd zo min mogelijk verspreiden

3 likes

In die brief van Charlotte staan er een aantal, waarbij ze (Charlotte) de kindjes onherkenbaar heeft gemaakt.

3 likes

Nou jij doet je naam ook geen eer aan :joy:

19 likes

Anders had ik wel Itakeprintscreens geheten :smile:

Maar ‘top’, ze zijn er al dus.

@Bertha als het helpt om het bij Boos onder de aandacht te krijgen… Maar is zeker niet om verder te verspreiden, ben dat helemaal met je eens.

6 likes