Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Als dit programma uit hwt niks in wwjek word gezet word ik helemaal loco.

8 likes

Als er zowel hier als in het Beutyblogtopic berichten over komen word ik helemaal para

5 likes

Als het ook maar ergens over dit programma gaat, trek ik het gewoon niet meer

7 likes

viva.nl

(grapje)

10 likes

Door de podcast van Eamon en Bec wist ik wel dat het vorig jaar niet goed met haar ging. Maar daarin blikte ze vooral terug en sprak ze in de verleden tijd en leek het nu weer goed met haar te gaan. Helaas dus niet. :slightly_frowning_face:

Wel mooi dat ze zo open was over “mental health” en dat haar vrienden en familie dit nu voortzetten.

2 likes

Fijn dat er ook mensen zijn die in oplossingen denken @Willem!

28 likes

Ik volg Aimee (vd Pijl) nu een tijdje en vond het op het begin wel super leuk, maar begin me nu helemaal te ergeren aan dat ze zoveeel praat. Ze maakt ook zinnen nooit rustig af, ze wijkt overal zo lang naar uit, dan verteld ze over iets en dan haalt ze er 10 dingen bij waardoor het helemaal chaotisch wordt. En dan tussendoor nog geluiden maken en lachen enzo. Geen geduld voor :face_with_hand_over_mouth: Ergens wel relatable maar niet prettig om naar te kijken, lastig omschrijven. Verder wel een leuke meid, dus ik weet niet echt wat ik ermee moet… :sweat_smile:

12 likes

In de laatste vlog - en volgens mij soms ook random tussendoor - geeft ze aan dat dat komt door hersenletsel. Niet dat het dan niet vervelend kan zijn om naar te kijken, maar het heeft dus wel een reden.

8 likes

Oohh oeps… :zipper_mouth_face: Nou vind ik mezelf gemeen.

3 likes

Dat had ze voor dr hersenletsel ook al!

5 likes

Waardoor heeft ze hersenletsel opgelopen dan?

3 likes

Oh nee, ik kan me voorstellen dat het als kijker niet prettig is hoor! Ik merk dat soms ook, dat het niet goed te volgen is.

@Nova ooit in elkaar geslagen, staat volgens mij een video over waarin ze het een en ander uitlegt.

1 like

Jee wat heftig…

1 like

Het kan soms wel gewoon helpen even niet meer te kijken. Merk het bij series en yt-ers dat als je vaak iets kijkt of bijvoorbeeld series binget dat je je veel sneller ergert aan maniertjes, stopwoorden etc.
Ik gun Aimee veel meer views want ze steekt er wel veel tijd in maar ik had ook een periode dat het me een beetje tegen stond. Na een pauze kijk ik weer graag.

Niet perse over Aimee maar soms zit ik videos te kijken en dan vraag ik me af of ze bepaalde dingen niet merken bij het editen. Heropenen van vlogs, in het volgende shot nadat je hebt gezegd dat je dit dit en dit vandaag gaat doen nogmaals zeggen wat je vandaag gaat doen of zeggen dat je iets gaat laat zien maar dan niet laten zien etc.

9 likes

@Nova volgens mij komt haar hersenletsel door een ongeluk met de scooter, niet doordat ze destijds in elkaar geslagen is

4 likes

Ik vind het altijd grappig wat een leugenaars mensen zijn, je kan toch niet zeggen dat dit super mooi en knap is

6 likes

ik zeg niks…
:slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

7 likes

Hahahahahahahahahaha

Dit doe je toch met een haarborstel als microfoon in je hand voor de badkamerspiegel, niet voor een camera (of ja misschien wel als je denkt ‘ben ik nou gek of klinkt dit… goed?’ en dan neem je het op en kijk je het terug en denk je ‘nee’ en delete je het 4 ever)

29 likes

:no_mouth:

2 likes

Ha nou he, dan ga je toch eerst even wat makkelijkere nummers zingen

@grace ja dit zijn momenten die je lekker in de auto of badkamer hebt, niet die je gaat delen voor complimentjes, altijd als ik mezelf zo hoor bléren in de auto denk ik: haha hopelijk bel ik nu niet per ongeluk iemand :flushed:

4 likes