Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee volgens mij niet :joy: ze gaat gwn ff dik op vakantie…

2 likes

Ohja shit! Hahaha wat dom!

1 like

Ik ben benieuwd naar die verhuisvlog van Elise maar ik vond haar altijd zo vervelend praten. Met die continu rare stemmetjes.

6 likes

Wisten jullie dat. Annemerel vandaag precies een jaar samenwerkt met een fotograaf en dus heeft ze een fotoshoot gedaan. Vorig jaar bij zonsopgang, nu met zonsondergang.

22 likes

Echt waaaaalgeeeelijk

6 likes

Hoeveel uur is dat?

9 likes

afbeelding

Ik vond dit zo’n rare story…

31 likes

Geen idee waar dit over gaat hoor, maar zoals het er staat lijkt het net alsof ‘moslim worden’ het ergste is wat je kind kan doen. Bah.

27 likes

Ja ik denk dat het erom gaat ze als jehova’s getuigen is opgevoed maar later het geloof los heeft gelaten en dat haar moeder dat zei

Iets andere context maar vind het echt fout

8 likes

Heeft Martine nog normale stories?:rofl:

7 likes

Martine slaat echt zoo vaak de plank mis, ook met die InTeReSse in albino’s :woozy_face: nu ook weer dit…

5 likes

Haha die fotograaf is onderhand onderdeel van hun huishouden hoe zij het zo beschrijft.

Een jaar samen :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik zag Anna laatst in het wild en ze is zo klein in het echt en totaal anders dan op de foto’s. Zo zie je maar dat de juiste make up en angles veel kunnen doen

2 likes

Ik ben de laatste om Martine te verdedigen maar idd in deze context vind ik het niet zo raar hoor. Vanuit het gezichtspunt van gelovigen: van het geloof afvallen = vreselijk. Een ander geloof gaan aanhangen = nog erger.

16 likes

Dat ze klein is had ik wel verwacht (als je haar ziet naast d’r meeste vrienden). Wat maakte haar nog meer anders dan op insta?

Ze zegt dat ze de hele JoshV-collectie heeft meegenomen, om er straks zoveel mogelijk foto’s van te hebben.

Lekkere reclame voor je bedrijf, als de foto’s van je collectie zijn genomen tijdens een gezinsvakantie in het buitenland tijdens een pandemie. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Props voor je forumnaam hahaha

2 likes

Wellicht dat het op die manier onder een werktripje valt en weer gunstig is ofzo? Mascha en Josh zijn qua persoon heel verschillend volgens mij (wel lieve mensen) maar vraag me dan af of ze nooit lijnrecht tegenover elkaar staan met zulke dingen en dat ook bespreken in plaats van alleen maar leuk en oppervlakkig.

1 like

Zo kan iedereen wel op vakantie onder het mom van werken. Echt belachelijk excuus hebben ze.

2 likes

Mwah, misschien niet allemaal doelgroep, maar ze krijgt wel veel negatief commentaar op haar eerste IG-post vanuit het resort waar ze zit. Wat ze trouwens alweer grotendeels heeft verwijderd. (Waarom vinden zoveel influencers het normaal om mensen monddood te maken als iets ze niet goed uitkomt?)

Ik vraag me ook weleens af hoe dat gaat tussen Mascha en Josh. Zo verschillend en toch echt goede vriendinnen, voor zover wij dat kunnen beoordelen. Gezien Mascha haar eigen gedrag het afgelopen jaar m.b.t. de corona-regels zal ze hier ongetwijfeld wat van vinden, maar of dit tussen hen dan ook een issue is?

4 likes