Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Huh maar het klopt toch dat het persoonlijk is? Jij brengt het als een feit dat niemand ooit vol zit van HF, en dat klopt dus niet. Voor ons is het bijvoorbeeld altijd genoeg of zelfs te veel

5 likes

Kijk jongens een youtube video

57 likes

Ohhhh dit kwam toevallig vannacht in mijn aangeraden videos en ik vond het zo chill om naar te kijken :heart_eyes: Zo lekker rustgevend.

2 likes

Heb echt het idee dat deze HF discussie elke maand terug komt. Hun marketing werkt in ieder geval :+1:

44 likes

Mee eens, als je puur technisch/theoretisch gaat kijken naar de kcal per recept/portie is dit ook afgestemd op normale porties voor een avondmaal.
Ik ben (met aanbieding) ook goedkoper uit dan zelf boodschappen doen, ook omdat je met HF met bijzondere ingrediƫnten kookt. Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen wat is.
Vriendin van mij eet graag 6 dagen per week grote porties avf (3 ingredienten) en dat zal vast goedkoper of meer zijn, ook prima.

Nee diegene sprak zichzelf tegen (vond ik ook). Door te benadrukken: bij ons heeft niemand honger na HF maar tegelijkertijd te benoemen dat ze koolhydraten aanvult. ? Dan hebben ze in dat gezin feitelijk wel honger nav de reguliere porties (anders vul je niet aan….)

9 likes

Wat ik niet helemaal snap. Je kan bij AH de recepten (vrij keus uit veel meer dan 22) direct in je winkelmandje zetten, eventueel kiezen voor goedkopere keuzes dan de dure pasta die zij aanraden. En de boodschappen worden thuisbezorgd. Wat is dan de meerwaarde van HF?

5 likes

Ik zat dit ook net te denken idd. Hoe vaak ik het hier de laatste tijd al voorbij heb zien komen… :sweat_smile:

2 likes

Kan er een HF topic gemaakt worden?

18 likes

Sorry maar dit hoort niet thuis in het hello fresh topic!

34 likes

jawel, kan je je eigen groene meuk verbouwen. heb je nooit te kort

Hoe chill is die kledingruil van Bonnie, ze hebben ook gewoon allemaal dezelfde maat

En wat een boel kleding. Sommige deden +25 stuks weg nou als ik dat weg doe dan hou ik niets meer over hoor

19 likes

Tina haar video sluit er mooi op aan. Vind haar echt zo leuk.

8 likes

Zo superleuk, lijkt me wel gezellig zo’n groep vriendinnnen.

4 likes

Moet altijd lachen dat Bonnie dr zon tupperware evenement van maakt. En dat ze alles helemaal showd haha

6 likes

Ik moet heel triest mij hf mening ook nog even kwijt, maar ik vind het echt zonde van potentiƫle creativiteit. Ik ben echt zero impressed van die gemakkelijkheid.

4 likes

Haha de potentiƫle creativiteit die er aan verloren gaat was bij mij het bestellen van eten, een kant en klaar maaltijd opwarmen of snel een pasta maken met pesto. Ik denk dat voor de meeste mensen het alternatief niet uitgebreid koken is.

28 likes

Is er ook een speciale HF box voor mijn cavia?

62 likes

Ja alles wat er in zit is dood.

Exclusief cavia

30 likes

In het rijtje van Sarah Rebecca Anna Denise: Bernette Cornelia (veel originelere combinatie van namen wel) vind ik echt een leuke YouTuber! Ik volg haar sinds haar eetstoornisherstelvideo’s, maar nu ze hersteld is maakt ze heel veel verschillende video’s. En ze verhuist binnenkort naar Finland dus dat is ook wel interessant, denk ik.

13 likes