Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ja precies dit! Dat is altijd voordeliger omdat je de producten dan groter inkoopt en voor andere maaltijden weer kan gebruiken. Gewoon een heel pak rijst in plaats van twee porties rijst, een heel doosje tomaten, etc. Ik zou veel liever zo inspiratie halen uit de recepten dan die box afnemen.

5 likes

Ik word bij HF echt strontziek van al die komkommers in voor mijn gevoel ieder gerecht😭

21 likes

Fan is een groot woord voor mij maar ik eet ook graag HF. En omdat ik voor een persoon bestel heb ik eigenlijk ook altijd wel genoeg omdat ze natuurlijk geen halve courgettes, komkommer etc kunnen toevoegen aan een pakket. Ik vind het alleen soms wel prijzig dus ik doe het niet wekelijks maar als ik weet dat ik een drukke week ga hebben bestel ik een doos zodat ik niet hoef na te denken over wat ik ga eten (en het voorkomt daarmee ook dat ik dagelijks eten bestel in dat soort weken)

4 likes

Ik snap ook dat mensen het om deze reden doen en dat is ook zeker makkelijk, maar voor mij het niet waard. Ook zonder HF eten we hier al gevarieerd en probeer ook zo boodschappen te doen dat we niks weg gooien, dus ik zag er ook echt geen meerwaarde in

1 like

Hoezo ‘voor mijn gevoel’ in een spoiler?

Het is echt cool om HF te haten lijkt wel

7 likes

Dramatische touch

18 likes

Ik dacht als er iets geblurred is na de woorden “Al die komkommers in…”, moet het iets anders zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes

Ik vind HF wel fijn ook, vind de porties best prima (zeker als het pasta of rijst is, altijd genoeg of net iets teveel) en dus zo goed als nooit eten weggooien. Dat laatste vind ik het grootste voordeel, vind het geen probleem om iets extra’s te betalen en dan minder/geen eten te verspillen.

2 likes

Was 't niet voor een salade ernaast? Naja ik hou sowieso van komkommers dus ik krijg dat sowieso wel op, zou het iig niet weggooien

3 likes

Dus je kookt extra rijst oid?

Ja oké maar dan heb je dus eigenlijk wel honger :stuck_out_tongue: anders zou je er geen extra koolhydraten bijmaken. Ik hou soms echt van HF maar echt vol zit je er nooit van.

15 likes

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met dat het persoonlijk is? Je zegt dat je geen honger hebt, maar dat je er wél extra eten bij maakt. Dat betekent toch dat het zonder extra eten wel te weinig is?

32 likes

Het verschilt echt per gerecht of het voldoende is. Soms met pasta/rijstgerechten over (dochter van 4,5 eet ook mee) terwijl andere keren schatten we van te voren al in dat het te weinig gaat zijn en maak ik er aardappeltjes bij. Ach ja, wij doen ook nooit een box voor de volle pond. Het gemak is wel fijn.

2 likes

Ik vind het best erg van mezelf maar ik krijg een beetje de kriebels van die vriend van Vita. Geen idee waarom

3 likes

Haha Ja dat heb ik ook! Bij mij komt het door zijn (vind ik) overdreven lach. Hij heeft dan een heel erge pret bek maar komt niet oprecht over.

Ken die hele gozer verder niet, zal best een prima jongen zijn maar ik snap je hierin :joy::sweat_smile:

1 like

Zit een filmpje met Tatum Dagelet te kijken en denk, op wie lijkt zij nou?
Een oudere versie van Lisa! (van Bonnie). Minus de krullen uiteraard

5 likes

20 likes

Waren dat de kipburgers? Ik moest daar tomatensalade bij maken

2 likes

hahahaah nou ik wat laatst dus in een HF influenza val getrapt. 45 euro korting op je eerste boxen blablabala chocolade vla.
Ik zag dat je eerst moest betalen en dat je daarna het weekmenu kon zien. Dus ik toch maar betaald. Kon ik vervolgens kiezen uit 22 gerechten ofzo en waren er zelfs dingen uitverkocht. Maar ik eet dus geen vlees en zoveel gerechten waren met lamsvlees, biefstuk, kippendijen weet ik het allemaal. Was toen echt teleurgesteld. Ze zouden echt wel wat meer vegan of vega mogen aanbieden. Uiteindelijk wel 3 vega gerechten kunnen kiezen, maarja of dat het nou echt waard was.

4 likes

Wij zijn thuis ook een grote HF fan! De gerechten vinden wij erg lekker en onze dochter eet ook mee. Zo leert zij ook veel nieuwe gerechten en producten kennen. We doen het niet elke week, maar één keer in de 3-4 weken. Ook maken we heel vaak recepten na.
Ja het is duurder dan wanneer je zelf boodschappen doet, maar ik vind het gewoon fijn dat we niet hoeven na te denken en minder boodschappen hoeven te doen. Wij vullen inderdaad wel de koolhydraten aan door een handje extra pasta/rijst toe te voegen voor onze dochter. Ook heb ik altijd wel tomaten, paprika’s en komkommer in huis, dus soms voeg ik daar ook iets extra’s van toe.
In mijn familie/vriendenkring hebben veel mensen HF en iedereen is enthousiast! Ik denk echt dat de haat hier vooral door de vele spon door influencers komt. Wat ik ook wel begrijp, want je wordt er echt mee doodgegooid in alle vlogs.

2 likes