Ik hoop dat het goed gaat met annemerel en dat ze het op haar moment verteld op de socials.
Ben wel benieuwd naar de naam, omdat Tuur ergens op social media de naam Olivia heeft staan.
Alles staat ook gewoon weer op insta, storm weer overgewaaid (sorry die Noos vrouw zit enorm in mijn allergie met haar grote tassen en shady acties)
Kortingscodes voor oude klanten zoeken. Er is een pagina waar als die codes op een rij staan. Dan moet je je even uitschrijven en weer inschrijven, dan kan je ze wel gebruiken.
Haha ik dacht ik kijk even wat dat Studio Noos is, is een van de eerste sites die het aanbiedt ‘gekaapt.nl’
lekker gewerkt
Op mijn geboortekaartje staat zelfs iets over dat ik geboren ben tijdens een zomerse storm en volle maan en vind dat wel echt cool ofzo😂. Annemerel is niet de enige dus.
Ze is bevallen!
Ahhh wat leuk
Wat leuk!
En lachen om de sporthorloges
Ja kan zo een reclame zijn voor Garmin (maar mag niets zeggen want zou m’n Apple Watch ook om houdrn)
Jammer dat de baby geen duimpje omhoog houdt
Omggg in die hitte bevallen, zal pittig zijn geweest! Zou Philippa de roepnaam zijn?
Of zou ze het afkorten als Pippa / pip?
Ken ze verder niet maar de naam is prachtig. Staat ook heel hoog op ons lijstje, Philippa ‘Pippa’ 
Of Fiel haha
for rielz?
Ohnee pip is zo’n honden naam
Zo heette toch ook zo’n zielig hijgbeest van een youtuber ?
Wow zijn zij altijd zo bruin 
Haha ja ze zijn natuurlijk veel buiten vanwege het hardlopen, hoewel Annemerel daar wel snel mee stopte tijdens de zwangerschap. Maar valt mij ook altijd op, zeker hun gezicht