Ja alles wat er in zit is dood.
Exclusief cavia
Ja alles wat er in zit is dood.
Exclusief cavia
In het rijtje van Sarah Rebecca Anna Denise: Bernette Cornelia (veel originelere combinatie van namen wel) vind ik echt een leuke YouTuber! Ik volg haar sinds haar eetstoornisherstelvideo’s, maar nu ze hersteld is maakt ze heel veel verschillende video’s. En ze verhuist binnenkort naar Finland dus dat is ook wel interessant, denk ik.
Uitschrijven en wachten tot ze je bellen met korting, hahaha! Is bij mij nu twee keer gebeurd.
Idd, dat is ook onze ervaring! Porties waren een jaar of 6 geleden wel veel kleiner, toen was er ook nog minder keus qua gerechten.
Wij nemen eens in de 1-2 maand een box, en dreumes kan er ook van mee eten.
Ben het eigenlijk vergeten, maar volgens mij 1-2 maanden. Ik ga deze maand stopzetten en kijken of ze mij een derde keer gaan bellen.
Heeft Enzo Knol recent nog een nieuwe grasmaaier gekocht?
Nee, wel hellofresh box
Ik vind bonnies kleding ruil zo leuk. had ik maar vrienden.
Ik vul geen koolhydraten bij omdat we honger hebben maar om een portie extra bij te maken. We eten met 4 van een pakket voor 3.
Zelfde. En ik vind het heerlijk om maandag, dinsdag, woensdag (of op zondag voor de rest van de week) niet te bedenken wat ik wil eten. En ik eet veel gevarieerder met HF.
Eerst vond ik het zonder korting wel zonde van het geld, maar zelfs met de volke prijs ben ik goedkoper uit om dan ik geen tripjes naar de supermarkt doe doordeweeks en nutteloze/ongezonde shit koop🙌
Noell haar video’s zijn vrijwel altijd over dingen kopen, vraag me dan af hoeveel ze echt houd en wat ze dan terug stuurt. En toch… blijf ik kijken.
Dit dus ! HF is duur, maar ik ga dus nooit meer extra naar de winkel en dat bespaard ons het extra geld dat HF kost. Dus 1 x in de week online bestellen en de supermarkt ziet ons niet.
Dit idee heb ik vaker ja. Dat ze een hoop bestellen zodat ze “500 EURO ASOS SHOPLOG” in de titel kunnen zetten maar bijna alles daarvan terugsturen. Kan makkelijk natuurlijk, dus ergens is het best slim.
Haha bij mij ook al #sorrynotsorry
Wilde ook gewoon graag mijn plasje nog doen
Gebruik code #wompiehf75 voor €75% korting hihaho
Je kan af en toe pauzeren en dan moet je even googlen op kortingscode of je krijgt weer es per mail een aanbieding. Dan kan je nog op je werkmail of op de mail van je partner bestellen en begint het weer opnieuw
Hoeveel uur/dagen/weken geleden zou Annemerel inmiddels bevallen zijn?
Ik gok vrijdagavond/zaterdagnacht/ochtend ergens