Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik denk 2 dagen 4 uur en 15 minuten geleden. Wat ook 370 dagen sinds hun trouwdag is en 12.056 dagen sinds haar eigen geboorte. :joy:

31 likes

Huh? Wanneer je zelf geboren bent heeft toch niks te maken met wanneer je kind geboren wordt? Of mis ik iets

1 like

Ja dat is altijd hetzelfde. Ik ben met 30 graden geboren. Mijn zoontje van november en was het ook lokaal zo warm.

61 likes

Hahaha nee oke dan weet ik dat!!

2 likes

Volgens mij is haar moeder van alle 3 haar kinderen bevallen tijdens een weersomslag en ook ruim 42 weken en haar zwangerschap leek heel veel op die van haar moeder. Zou het wel leuk vinden voor Annemerel als ze op zo’n moment bevallen is, denk dat het dat voor haar extra speciaal maakt.

5 likes

Ik hoop dat het goed gaat met annemerel en dat ze het op haar moment verteld op de socials.
Ben wel benieuwd naar de naam, omdat Tuur ergens op social media de naam Olivia heeft staan.

3 likes

Alles staat ook gewoon weer op insta, storm weer overgewaaid (sorry die Noos vrouw zit enorm in mijn allergie met haar grote tassen en shady acties)

13 likes

Kortingscodes voor oude klanten zoeken. Er is een pagina waar als die codes op een rij staan. Dan moet je je even uitschrijven en weer inschrijven, dan kan je ze wel gebruiken.

2 likes

Haha ik dacht ik kijk even wat dat Studio Noos is, is een van de eerste sites die het aanbiedt ‘gekaapt.nl’ :+1:t2: lekker gewerkt

6 likes

Op mijn geboortekaartje staat zelfs iets over dat ik geboren ben tijdens een zomerse storm en volle maan en vind dat wel echt cool ofzo😂. Annemerel is niet de enige dus.

4 likes

Wanneer je ook geboren bent, we zijn allemaal even niet-speciaal :dizzy:

41 likes

mombag :face_vomiting:

:cry:

13 likes

Ze is bevallen!

46 likes

Ahhh wat leuk

1 like

Wat leuk!

En lachen om de sporthorloges

13 likes

Ja kan zo een reclame zijn voor Garmin (maar mag niets zeggen want zou m’n Apple Watch ook om houdrn)

2 likes

Jammer dat de baby geen duimpje omhoog houdt

32 likes

Omggg in die hitte bevallen, zal pittig zijn geweest! Zou Philippa de roepnaam zijn?

2 likes

Of zou ze het afkorten als Pippa / pip?

1 like

Ken ze verder niet maar de naam is prachtig. Staat ook heel hoog op ons lijstje, Philippa ‘Pippa’ :heart_eyes:

1 like