Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Wow Ik vond dat echt geweldig vroeger haha. Er zat ook zo’n stukje in met “Normen oehoeoooeehoeee, waarden oeehoehoooehoee” wat heel vaak nog random in mijn hoofd spookt :joy:

22 likes

Ook lekker kortzichtig dat je meteen denkt dat ik laks ben :joy: Ik ga bij niemand op bezoek behalve mijn moeder, ik knuffel niemand en geef geen handen. Ik zit niet op terrasjes met meerdere huishoudens en houdt zoveel mogelijk 1.5m afstand. Op deze manier kan ik heel makkelijk het testen ontwijken want het is in mijn situatie niet nodig om te testen. Ik skip de feestjes en festivals omdat ik het commerciële testen overdreven vindt. Maar blijkbaar is het nodig omdat andere mensen het er wel voor over hebben zodat ze vrijuit kunnen feesten en de regels los kunnen laten.

3 likes

Dit idd! Heb een half jaar op de Norrebrogade gewoond: Neuubroegel

Okay

6 likes

Maar t ligt ook aan jezelf hoe snel je een taal leert. Sommige mensen kunnen dat echt heel snel en kunnen uitspraak ook heel goed horen en aanpassen.

En als je al een taal in de taalfamilie spreekt is het ook veel minder een opgave.

2 likes

Dit is toch fantastisch :joy:

2 likes

Ik mis haar vlogs toch altijd als ze een week niks upload.

Die herinnering raak je niet kwijt
Waar is 'ie gebleven, die tijd

:cry:

4 likes

Geen idee wat dit is maar volgens mij hoor ik Joey Jaq, dus dan ben ik al gelukkig :joy:

5 likes

Ik studeer al een tijd niet meer maar word toch aangetrokken door de YT-video’s van aesthetic iPad notities die studenten maken.

Ben nu influenced om met een iPad notities te maken terwijl ik dat helemaal niet nodig heb voor mijn werk. Gelukkig is zo’n iPad pro zo schrikbarend duur dat ik het niet in mijn hoofd haal om er spontaan een te kopen. Je hebt gewoon gloednieuwe macbooks voor dat geld :hushed:. En ik kan ook helemaal niet goed tekenen ofzo om alles uit dat apparaat te halen wat erin zit. Kan je dat eigenlijk leren? Goed tekenen en dan direct digitaal? :sweat_smile:

10 likes

Hoe meer stories ik zie van dat feest, hoe blijer ik ben dat ik gewoon thuis op de bank zit. Echt verschrikkelijk lijkt me dat feest, heel bekend influencerland loopt er rond een beetje te instagrammen en met zichzelf bezig te zijn. Geen zak aan denk ik.

Maar ieder z’n ding

25 likes

Ik dacht ook dat ik haar hoorde maar volgens mij is dat vonneke bonneke

3 likes

Ik heb net met open mond deze video gekeken wow WAT EEN HUIS! Ik ‘ken’ Cara Delevingne niet echt maar ik denk dat ze echt gigantisch rijk is haha jemig. Wel echt geweldig om zo’n huis te hebben.

7 likes

Ja zij komt uit een hele rijke familie

3 likes

Welke influencers allemaal dan? Ik heb het nog nergens langs zien komen juist!

3 likes

Ik zag alleen 3x Hofman en Mascha dan

2 likes

Ik zag dat miljuschka ging. Verder volg ik geen influencers.

2 likes

Liza Chloe ging ook.

Wie

32 likes

Sanny
Hugo de kok met Loiza

Liesbeth Rasker, Rianne Meijer, Marije vd Made, Ginny Ranu iig ook

3 likes

Ze is niet zo bekend.

1 like