Een groot feestje zou ik miss wel leuk vinden maar die Hofman broertjes, Mas, Marije, Loiza, Liesbeth Rasker no thanks
Maan is er ook
Ja maar zij is veel rijker dan matige actrice/model met grootste hoogtepunt rond 2012.
Echt teringrijk zeg maar.
Er zijn toch nog amper maatregelen en de meeste mensen zijn inmiddels gevaccineerd, in ieder geval de eerste. Beetje zure reactie hoor.
Prachtig huis! Wat overweldigend groot en druk maar tegelijkertijd zo goed afgestemd. Denk dat ik van de helft van de ruimtes zou vergeten dat ik ze heb, haha. En wat is zij een leuk mens, tenminste, in deze video in ieder geval.
Vind die van Kendall ook echt mooi. Zie mezelf echt wonen in haar huis. Misschien volgende maand maar eens een staatslot kopen
Het is toch wel wat anders om familiefortuin te hebben uit de Britse aristocratie dan âgewoonâ supermodellenrijk
Ze zal daardoor toch vast een voorsprong hebben gehad. Of qua middelen, meer kunnen sparen als je nog op ouders en familie kunt terugvallen en meer âinside infoâ om van haar eigen geld meer geld te maken. Ze is niet helemaal selfmade en daarom wel relevant te benoemen. Zo lastig is dat toch niet
@Nestley_Toulhouse oh toevallig waarom Kendall ook altijd zo onsympathiek overkomt. Ze benoemde dat ze geen 30 shows gaat lopen âshit those other girls doâ. Iets heel onaardigs iig. En laatst ook uitgesproken dat ze niet denkt dat haar achternaam, familiebanden (Ye) haar modellencarriere verder hebben geholpen. Integendeel, ze zou het zelfs moeilijker hebben gehad. Zo geprivilegieerd en dat niet doorhebben
Vraag me af wat het doel is van al die influencers op een kluitje. Wordt dat feestje gegeven voor influencers alleen, of worden influencers uitgenodigd (om reclame te maken?) voor volgende edities? Of is dit ook voor gewone stervelingen te bezoeken haha
Oh op de stories van Lizzy vd Ligt zie je haar vriend Yuki optreden met Bilal
En waarom is het op maandag? Of is het dan gaver omdat het gewone plebs moet werken de volgende dag
Ik zag ergens een insta story van dat feest dat er veel met campgane werd gespoten en dat er mensen voor wegdoken half onder het podium. Je zult maar de hele avond half onder dat podium zitten.
Oja nog niet eens over nagedacht idd! Wel een gok van de organisatie. Of niet omdat ze wisten dat het gevuld werd door influencers
Als dit âcozyâ is ben ik benieuwd hoe ze mijn huis zouden omschrijven. âSfeer en formaat van een kapotte doos onder een brugâ misschien?
Heeft ze nou 64,3K volgers of 643.000 volgers? Insta vindt het maar lastig in ieder geval
Maar ga er dan ook gewoon vol voor in plaats van hurken onder een podiumpje. Je gaat zelf naar dit feest toch? Thuis douchen en klaar.
Dit doet me echt denken aan die boeren feesten waar ik vroeger wel eens heen ging. VERSCHRIKKELIJK al dat rondvliegend bier. Hier was het champagne natuurlijk nog extra plakkerig
ik ben er als 15 jarig schattig meisje een keer uitgezet doordat zoân uitsmijter zag dat ik ook 1 keer âmee wilde doenâ door zo met mijn flesje bier te spuiten op zoân tentfeest in een weiland. Werd zo naar buiten gesleept
Ja dit is zo dom. Komt door die punten en kommaâs en omdat âKâ dan vervangen wordt door 000. Dus gewoon 64.300 volgers