Het hele punt van het coronapaspoort was toch juist dat men (aan de toegangspoort) niet kon herleiden waarom je vinkje groen werd (vaccinatie, hersteld van corona of getest)? Ik vind het vanuit dat oogpunt wel gek dat je alleen binnen komt met een negatieve test, hoewel je natuurlijk ook met vaccinatie of als je hersteld bent toch een kans hebt om corona bij je te dragen dus vanuit volksgezondheidsperspectief is er misschien wel wat voor te zeggen
Gingen die regels niet in vanaf 1 juli en dat was toch alleen om een EU-land in te mogen?
In Nederland hebben we de CoronaCheck app en ik heb even gegoogled maar je kunt in NL voor evenementen (waaronder bruiloften, uitgaan en voetbalwedstrijden) toegang krijgen dmv een vaccinatiebewijs, testbewijs of herstelbewijs. Herstelbewijs is pas vanaf 1 juli inderdaad, maar vaccinatie en negatieve test al iets langer (vanaf vorige week zaterdag vaccinatiebewijs)
En in die coronacheck app kun je ook kiezen voor een internationaal toegangsbewijs idd!
Ik heb werkelijk geen idee. Ik weet dat 1 persoon uit onze groep al 2 vaccins had, hij heeft sochtends getest en de uitslag was er om 3 uur nog niet en toen moest hij bij de arena nog een test doen.
De andere persoon die zijn test uitslag maar niet kreeg had 1 vaccin en moest ook opnieuw testen.
Kan ook zijn dat dit UEFA regels waren
Och ja. Lekker op Liquido - Narcotic rondspringen, bier over je heen, broodje döner als afsluiting en vervolgens je enkels verzwikken in het weiland waardoor je naar je fiets moest lopen. Dat waren nog eens tijden
hahaha of van die gore schuimparty’s (maar dat stinkt wel minder dan dit).
En keihard meebleren als de coverband Angels van Robbie Williams speelt.
En als dit nummer kan was het helemaal rennen geblazen anders was je doorweekt met bier. Voor de tijd zo je best gedaan op je haar en make-up en er was niks meer van over. Bah
Wat een tof huis zeg, al die verschillende ruimtes met veel kleuren maar toch stijlvol. Ook geniaal dat ze gewoon een vagina tunnel en een ballenbak in haar huis heeft
Haha ja ik moest echt lachen om dat stukje over die ballenbak. Dat ze zei ja iedereen moet een balkenbak hebben, probeer maar eens verdrietig te zijn en te huilen in een ballenbak. Dat ze dat dus een keertje gedaan had toen ze zich rot voelde en zich toen super belachelijk voelde, huilend in een ballenbak en dat je tranen dan instant weg zijn. Kan het me helemaal voorstellen ook.
En dat die vagina tunnel ook een beetje was om te kijken in hoeverre ze haar architect in zo’n idioot idee mee kon krijgen.
Vond haar echt wel heel leuk en lekker als zichzelf overkomen.
Ik moest er zelf ook echt zo om lachen, beetje jammer dat ik zelf geen ballenbak heb om in te duiken als ik weer is verdrietig ben.
Ja, heerlijk dat ze wou kijken hoever de architect zou gaan. Als architect ook wel is tof om zoiets te bedenken en uit te voeren.
Vooral heeeel raar om je volgers geld te laten betalen voor jouw eigen risico (waarvoor je zelf hebt gekozen om dit op maximaal te zetten) om een niet noodzakelijke medische ingreep te doen en vervolgens zelf 2x op vakantie gaan en een auto kopen. Want de meid heeft zo lekker flink ge(s)paard.
Tja je moet een gegeven paard ook niet in de bek kijken natuurlijk.
Ja! Sowieso al die pussy references in haar huis, hahaha. Nog nooit iemand gezien die zo trots is op de pussy Echt knap wat die designers neerzetten.
Ik vond haar toen ze begon echt heel tof. Maar begin me steeds meer aan haar te ergeren. Kan alleen niet helemaal m’n vinger er op leggen waarom.
Maar dit is weer een bijzondere actie inderdaad.
Oke ik moet ook ff iets kwijt over Widya ze geeft in haar vlogs ineens zoveel steken naar mensen maar benoemt nou niet precies waarover t gaat. Nu bijv over dr cover van de linda meiden. Ze zegt dat meiden haar peste en dat meiden haar die cover niet gunde enzo. Ze heeft het volgens mij over Sophie Ousri ( ik weet niet of ze het ook over joanne en marte heeft) In Sophie haar vlog is een klein stukje waar ze zegt ´Iemand is daar aan het mediteren´ En ze filmt dan even Widya die daar op t strand aan het mediteren is.
In Widyas vlog zei ze toen dat dat was uitgesproken maar nu geeft ze toch weer steken. Ik wil gewoon het hele verhaal !! hahaha
Ze had het ook over pesten dus ik ben idd ook heel erg benieuwd naar het hele verhaal.
In haar nieuwste vlog heeft ze het over de covershoot en dat meiden daar gemeen waren. Maar in een chitchat get ready with me zei ze het zelfde als in die real en gaf ze veel steken naar Deb waar ze heel close mee was maar ineens is ze nooit meer in de vlogs en noemde ze haar ook niet als vriendin. Je hoeft natuurlijk niet alles te benoemen in je vlogs maar als je zoveel steken geeft over toxic vrienden en bla bla dan gaan mensen speculeren…