Oh interessant! Zouden ze daar ook regelgeving hebben omtrent kinderen op sociale media?
Leuk idee maar hoe kunnen ze dit controleren?
Wel hard nodig in nl:sob:
2005 belde, ze wilde haar breezahtaal terug
Ik vind dit echt zo’n rare foto!! Hoe kom je erbij om je kind zo te delen met de buitenwereld.
Dan heb je die vlog nog niet gezien. Jammer dat mijn kind er zo graag naar kijkt maar ze filmen dat kind gewoon halfnaakt in haar onderbroek met jurk omhoog. Ziekelijk.
Ik weet niet wie dit zijn maar dit plaatsen ze serieus zo op insta?? Omg Echt geen woorden voor. Zelfs met het hoofdje onherkenbaar vind ik het veel te ver gaan. Wat bezielt je dan als ouders, serieus. Ik zit me helemaal op te winden pff
Gatverdamme echt walgelijk. Ik word er ook gewoon helemaal boos om. Hoe komt dit in je op!
Ik snap je verontwaardiging helemaal maar misschien kan je beter de screenshot even weghalen en in plaats daarvan verwijzen naar de post. Zelfs als die familie die video online haalt (denk het niet maar toch) dan staat dit nog altijd online.
Wat is dit??? Ik zou mijn moeder echt vervloeken als ze alleen al zo’n foto had gemaakt voor prive, dit is toch helemaal nergens voor nodig?
Zijn alle fanaccounts ook weer getagged door mama op de onderbroek van haar kind?
Ongelofelijk dat dit mag
Uiteraard.
Dit snap ik ook idd echt niet. Ik ken of volg deze hele familie verder niet maar wat een cringe ook op die insta.
HOE kan wetgeving in vredesnaam ZO ERG achterlopen op de online werkelijkheid dat dit gewoon kan? Hoe gaat dit kind ooit tegen haar ouders in bescherming worden genomen? Dit is echt echt echt niet normaal.
In de reacties is ook iedereen boos. Ik ga het ook rapporteren.
Oh instagram vind de foto nier erg genoeg…
Sorry maar als je als ouder niet begrijpt waarom dit niet oké is, dan zit je verstand toch ook in je kont? Hiermee wordt de grens tussen naïviteit en domheid echt zo ver gepasseerd. Werkelijk onbegrijpelijk.
In wat voor wereld leven die mensen??
Zij is de moeder van dit meisje? En als moeder plaats je zo’n idiote foto? Ongelooflijk. Zou strafbaar moeten zijn.
Echt in shock wat voor wereld dit is geworden met de influencers en kinderen. Wow . En @Mar87 kun je die screenshot weghalen? Je deelt het nu, ook al bedoel je het niet verkeerd, ook wij zien dit nu allemaal (en ik ken die mensen totaal niet)
Ik heb deze mensen eens opgezocht en what the FUCK?! Hun kinderen zijn hun verdienmodel? Dit is nog erger dan de SacconeJolys. Schaamteloos. Wanneer komt er een wet om deze kids te beschermen… de foto heb ik trouwens ook gerapporteerd!
Is het weg? Heb het verwijderd maar t tripte ffkes dus hoop dat het weg is!