Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Gatverdamme echt walgelijk. Ik word er ook gewoon helemaal boos om. Hoe komt dit in je op!

4 likes

Ik snap je verontwaardiging helemaal maar misschien kan je beter de screenshot even weghalen en in plaats daarvan verwijzen naar de post. Zelfs als die familie die video online haalt (denk het niet maar toch) dan staat dit nog altijd online.

10 likes

Wat is dit??? Ik zou mijn moeder echt vervloeken als ze alleen al zo’n foto had gemaakt voor prive, dit is toch helemaal nergens voor nodig?

4 likes

Zijn alle fanaccounts ook weer getagged door mama op de onderbroek van haar kind?

Ongelofelijk dat dit mag

5 likes

Uiteraard.

Dit snap ik ook idd echt niet. Ik ken of volg deze hele familie verder niet maar wat een cringe ook op die insta.

1 like

HOE kan wetgeving in vredesnaam ZO ERG achterlopen op de online werkelijkheid dat dit gewoon kan? Hoe gaat dit kind ooit tegen haar ouders in bescherming worden genomen? Dit is echt echt echt niet normaal.

14 likes

In de reacties is ook iedereen boos. Ik ga het ook rapporteren.

Oh instagram vind de foto nier erg genoeg…

3 likes

Sorry maar als je als ouder niet begrijpt waarom dit niet oké is, dan zit je verstand toch ook in je kont? Hiermee wordt de grens tussen naïviteit en domheid echt zo ver gepasseerd. Werkelijk onbegrijpelijk.

In wat voor wereld leven die mensen??

7 likes

Zij is de moeder van dit meisje? En als moeder plaats je zo’n idiote foto? Ongelooflijk. Zou strafbaar moeten zijn.

2 likes

Echt in shock wat voor wereld dit is geworden met de influencers en kinderen. Wow . En @Mar87 kun je die screenshot weghalen? Je deelt het nu, ook al bedoel je het niet verkeerd, ook wij zien dit nu allemaal (en ik ken die mensen totaal niet)

2 likes

Ik heb deze mensen eens opgezocht en what the FUCK?! Hun kinderen zijn hun verdienmodel? Dit is nog erger dan de SacconeJolys. Schaamteloos. Wanneer komt er een wet om deze kids te beschermen… de foto heb ik trouwens ook gerapporteerd!

2 likes

Is het weg? Heb het verwijderd maar t tripte ffkes dus hoop dat het weg is!

4 likes

Jaa, want ik open dit topic net en ik kan het niet meer terugvinden waar t over gaat. Wil het nog wel eventueel rapporteren, wil je t account wel delen? Anders hoeft t niet hoor want t is wel dubbel

1 like

Dit vind ik omgekeerde psychologie hoor, ā€œHet is de schuld van de volgers want zij kijken hiernaarā€. Nee, je moet zulke content gewoon niet plaatsen, klaar.

1 like

Het werkt twee kanten op. Als er niemand geĆÆnteresseerd is in hun content dan hebben ze ook geen reden meer om te posten.

8 likes

Daniƫl bellinga op insta, zijn laatste post.

Dat is dan hun probleem. Zij creƫren de situatie zelf. Er valt natuurlijk veel te zeggen over mensen die dit soort content leuk vinden, maar als de content in de 1e plaats al niet bestaat is er ook geen probleem.
De schuld ligt volledig bij de maker.

2 likes

Ik kan vooraf niet zien wat er in die vlog zit, ik vang er af en toe een glimps van op en zag dit helaas vandaag toevallig voorbijkomen. Maar denk idd dat hun vlogs binnenkort op een magische manier ineens niet meer te zien zijn op de tv.:crazy_face:

Omg ik was dus door de comments aan het kijken onder hun post en er is dus een account wat alleen maar de kindjes van die familie in hun ondergoed post. Ben er helemaal misselijk van. Meteen gerapporteerd. Misschien voor de mensen die het ook willen rapporteren, ik haal het later weer weg zodat het niet terug te zoeken is online en zorgt voor meer views oid.

1 like