Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Een ffer of een vlogger?

2 likes

Dat het hier binnen een bepaalde context ter sprake kwam. De zoekmachine is je vriend.

Oh dat wist ik niet! Die van Kruidvat heeft als eerste ingrediënt water en als tweede gehydroliseerde collageenpeptiden, dat klinkt wel interessant dan.

Kun je hyaluronzuur drinken?! Happy hour in het The Ordinary topic in 3…2…1…

16 likes

Hoe kunnen deze mensen zichzelf nog aankijken in de spiegel na het promoten van zulke troep?

7 likes

Je kunt sowieso de aflevering even kijken en het artikel wat erbij staat lezen. Het is ook al een tijdje geleden dat ik de aflevering zelf gezien heb hoor, maar zoals ik het nu lees is het vooral de vitamine c die het werk doet en dat je collageen niet kunt aanvullen met drankjes en dergelijke.

3 likes

Bonnie heeft weer Desenio-spon, dit keer bij een vriendin thuis. Haar hele eigen huis zal al wel volhangen met die stomme posters maaarja, :money_with_wings:

6 likes

Stel je voor dat je dat voor je verjaardag krijgt. ‘Ik heb zo iets leuks voor je in petto maar dan moet ik wel filmen in je huis.’

7 likes

Ik ben in een heerlijke spiraal van videos beland van/over Gabbie Hannah en wat een ontzettend bloedirritant mens het is :joy:

Er zijn blijkbaar veel youtubers die haar aanspreken op kutgedrag tijdens het opnemen van “Escape the nightmare” van Joey Graceffa, en zij gaat dat in deze video even verdedigen.

Vanaf 20:30 haar verhaal, echt verbazingwekkend wat er allemaal voor onzin uit haar mond komt.

En hier de respons van Joey.

Deze mensen interesseren me allemaal helemaal niks, maar ik hou hier van :joy:

5 likes

dit vind ik weer zo’n typische kvw aflevering. ze zoeken totaaaaal niet uit of het echt werkt.
ze vragen het aan het eind vd aflevering aan een arts die er nog nooit van heeft gehoord en die zegt “nehh lijkt me niet, kan het me niet voorstellen” zonder zich erin verdiept te hebben.
wat heb je daar nu aan. het enige wat de kvw wil je consumenten bang maken en het gevoel geven dat ze de hele dag bedonderd worden heb ik altijd het idee.
naar collageensuppletie wordt redelijk wat onderzoek gedaan en de onderzoeksresultaten zijn positief maar de praktische implicatie daarvan is nog niet helemaal duidelijk.

over de drankjes van kruidvat heb ik geen mening maar ik ben gewoon anti keuringsdienst.

12 likes

Ben Like Monica nu pas ah kijken maar over wie zegt Rob in afl 2: “waarom moet je alles 100x herhalen?” Haar of Z-L? Vind hem best chago in dat stukje. Ook als Z-L nog een keer om een kus vraagt “God…”
Maar kan hem ook best slecht verstaan dus missh heb ik het fout. Edit: en tuurlijk mag hij eens chago zijn en dit zeggen

2 likes

Wow ze hebben zeker de kassameisjes van de albert heijn gevraagd of ze wel wisten waar het gemaakt wordt? En voor hoeveel % het bestaat uit kikkerewrten?

10 likes

Volgens mij zei hij dat tegen ZL…

3 likes

Wat gek. Het is net een mens

21 likes

Oh sorry wist niet dat ik 10 disclaimers moest plaatsen. Snap ik dat het een mens is.

ging over hun band, dat ze hem als papa ziet, maar ook dat ze gewoon nu lekker kinds is en alles herhaalt
En vond hem niet per se heel hartelijk met “waarom herhaal je het 100x” en “God…” tegen ZL

6 likes

Kinderen kunnen toch ook vervelend en irritant zijn, dan kun je dat toch zeggen. Zo heftig zei 'ie het toch niet? Was mij niet eens opgevallen.

Wat @Calypso zegt inderdaad.

Ik vind het trouwens echt een verademing hoe Monica met haar dochter praat. Gewoon een normale toon en niet met zo’n irritante piepstem zoals Sarah Rebecca bijvoorbeeld (ja haar kind is jonger maar toen deed Monica dat ook niet)

5 likes

sarahrebecca heb ik zelfs geblokt omdat zij de heeeeeele tijd langs kwam in mijn vergrootglasfeed op insta terwijl ze mij echt totaal niet aanspreekt.

8 likes

@Calypso ik zeg nergens dat het niet mag/kan. Of dat het heftig is. Viel me op in dat gehele stuk (ook de vuilnisbelt opmerking) en ging ook twijfelen of ik het goed hoorde. Nooit eerder iets over zijn rol gezegd en herken eerdere discussies niet. Ging op het forum
vlg mij meer om dat ze hem papa noemt (wat ik goed begrijp, als ze dat wil, lekker doen) en Monica’s gedrag mbt hem/Lars (wat ook los staat van R zelf)

3 likes

Vrijwillig?

20 likes

Wat een duo hahaha ik ga stuk

8 likes