Ah ja! Ik zie het nu. Zij zat in Barcelona en keerde terug.
Ik zie een toenemend aantal Youtubers zeggen dat hun comments eindelijk weer worden aangezet.
De aanleiding van het uitzetten was begrijpelijk maar ik vond ook dat YouTube daar een beetje in was doorgeslagen. Super veel kanalen ging naar nul interactie met hun volgers zonder dat YouTube zorgde voor beleid op maat.
Oh hahaha ik had in ieder geval 1 letter goed
Ja dat is net de pech dat er iemand met Corona was. Maar het zijn geen illegale feesten ofzo. Het mag toch gewoon. Als jij je er niet goed bij voelt, doe je het niet.
Ik denk eerder dat Zèki de uitspraak zou zijn als ze het op z’n Turks uitspreken. Beide uitspraken zijn leuk!
Nou wat een shocker he?
Zekkie/Zèki.
Is een kleine roze koek eigenlijk hetzelfde als een halve ‘normale’ roze koek?
Turkse namen zijn ook gewoon prachtig. Ik vind Zeki wel echt een naam die bij Teske past eigenlijk.
Vind het een super mooie naam. Zou zoiets ook willen voor mijn toekomstige kind maar wij zijn beiden helemaal Hollands, ik vind t dan toch dat minder passend zo’n soort naam. Vind al die standaard namen hier zo saai.
Wat je passend vind bepaal je uiteraard zelf maar namen hebben wel een oorsprong en dat schept bij anderen soms een bepaalde verwachting, maar wat je ermee doet is natuurlijk een tweede.
Mijn zoon zou sowieso Tarkan gaan heten zodat als mensen vragen hoezo dan ik direct fonetisch Şımarık kan inzetten.
Heb ik toch nog wat aan die skill. Wil alleen dus geen kind; maar misschien mag ik iemand anders kind wel vernoemen.
Haha Serena die happy StarWars day en ‘may the forth be with you post’… maandje in de war
Twee maanden zelfs!
Ik heb niks met star wars maar als ik ‘May the 4th’ ipv ‘the force’ lees denk ik: hoe kan je je hierin vergissen?
Dat is het ding met 4 mei toch? Een soort woordgrap
Ja dat bedoel ik dus. Hoe krijg je het dan voor elkaar om het wel zo te schrijven, maar op de verkeerde dag te doen. Als in: je schrijft letterlijk de dag op
Misschien is ze in de war met 4th of July :’)
Hahaha jeetje wat slecht. Ze zal wel 4th of July bedoelen.
Oja, de dag dat Will Smith de wereld redde van aliens.