Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haha kakkerlak?
Geen idee waar ik die term vandaan haal, ik geloof van Jersey shore ofzo?

Ja, geeen idee hahah. Maar mijn tante woont in Spanje en die noemen het ook zo (waar zij woont dan). Ik dacht even dat ik me vergiste dus ik ging het nog checken op Urban Dictionary en daar stond het ook.

2 likes

Is Monica nou voor enkele uurtjes naar Griekenland gevlogen?

Met die video met Bram was dat ook al paar weken terug dus ze had het kunnen weten.

1 like

Volgens mij tagt iemand haar boek vanuit Griekenland.

2 likes

Teske is bevallen!

100 likes

Wat een prachtige naam!

8 likes

Is dat een Turkse naam? Heel mooi inderdaad!

5 likes

Haha, heb je notificaties voor haar posts aan staan?

1 like

Maar puur het aantal besmettingen is toch niet zo erg meer nu er zoveel mensen ingeƫnt zijn?

4 likes

Zouden ze hiervoor nu ook gaan klagen bij het personeel? :joy:

17 likes

Hoezo? Met dit koekje kan ze 2x een heerlijke snack avond houden

68 likes

Zou ze hier nu serieus over zijn? :joy::joy::joy: Ik ben elke keer weer verbaasd over Bonnie en eten.

1 like

Ik denk van niet, dat ze serieus is…? Nee toch? Please?

Maar het verleden weerspreekt dat ook weer

1 like

Hahah ja ik mag toch hopen van niet. Maar ik ben nog niet bijgekomen van het shamen van Lisa met haar 4 bolletjes ijs.
Sowieso hoe kom je er ook achter dat het koekje van de ander kleiner is? Dat is toch verpakking open maken hap slik weg ipv heb jij het zelfde? Zullen we ze naast elkaar leggen?

8 likes

Ik denk soms dat Bonnie dit expres doet om te trollen
Net als dat wereldvreemde als ze in een andere plek in NL is dan Rotterdam

10 likes

Ja haha! Ik was ook een van de mensen die wel benieuwd was en vind haar sowieso het laatste jaar en tijdens de zwangerschap heel leuk om te volgen haha. En ik zat nu ook nog eens op m’n telefoon dus zag het meteen :joy:

6 likes

Teske is nog niet zo oud en is al heel lang met Mert. Kan best zijn dat ze die naam al in t begin van hun relatie heeft gehoord en dacht die naam wil ik

8 likes

Ik ben pas gerust als de officiƫle communicatie is: vanaf nu is een Coronabesmetting daadwerkelijk niks meer dan een verkoudheid.

7 likes

Dat was Lotte met de 4 bolletjes ijs haha

3 likes