Haha kakkerlak?
Geen idee waar ik die term vandaan haal, ik geloof van Jersey shore ofzo?
Ja, geeen idee hahah. Maar mijn tante woont in Spanje en die noemen het ook zo (waar zij woont dan). Ik dacht even dat ik me vergiste dus ik ging het nog checken op Urban Dictionary en daar stond het ook.
Is Monica nou voor enkele uurtjes naar Griekenland gevlogen?
Met die video met Bram was dat ook al paar weken terug dus ze had het kunnen weten.
Volgens mij tagt iemand haar boek vanuit Griekenland.
Teske is bevallen!
Wat een prachtige naam!
Is dat een Turkse naam? Heel mooi inderdaad!
Haha, heb je notificaties voor haar posts aan staan?
Maar puur het aantal besmettingen is toch niet zo erg meer nu er zoveel mensen ingeƫnt zijn?
Hoezo? Met dit koekje kan ze 2x een heerlijke snack avond houden
Zou ze hier nu serieus over zijn? Ik ben elke keer weer verbaasd over Bonnie en eten.
Ik denk van niet, dat ze serieus is� Nee toch? Please?
Maar het verleden weerspreekt dat ook weer
Hahah ja ik mag toch hopen van niet. Maar ik ben nog niet bijgekomen van het shamen van Lisa met haar 4 bolletjes ijs.
Sowieso hoe kom je er ook achter dat het koekje van de ander kleiner is? Dat is toch verpakking open maken hap slik weg ipv heb jij het zelfde? Zullen we ze naast elkaar leggen?
Ik denk soms dat Bonnie dit expres doet om te trollen
Net als dat wereldvreemde als ze in een andere plek in NL is dan Rotterdam
Ja haha! Ik was ook een van de mensen die wel benieuwd was en vind haar sowieso het laatste jaar en tijdens de zwangerschap heel leuk om te volgen haha. En ik zat nu ook nog eens op mān telefoon dus zag het meteen
Teske is nog niet zo oud en is al heel lang met Mert. Kan best zijn dat ze die naam al in t begin van hun relatie heeft gehoord en dacht die naam wil ik
Ik ben pas gerust als de officiƫle communicatie is: vanaf nu is een Coronabesmetting daadwerkelijk niks meer dan een verkoudheid.
Dat was Lotte met de 4 bolletjes ijs haha