Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Foxwild wel dit hoor

7 likes

Veeel mooier ben benieuwd hoeveel dit haar nu gekost heeft incl de vorige keer en testen omg :weary:

5 likes

Zeker, ik hou ervan! Maar geen hele pot hoor haha

1 like

Ik vind dat wel slim eigenlijk. Als je het direct over die muur heen verft leidt die fel oranje kleur die daar op zit behoorlijk af denk ik. En omdat je het alleen maar in contrast met dat fel oranje ziet (en het niet los van elkaar kan zien) heeft het ook invloed op hoe de test kleur op je overkomt. Plus je kunt de kleuren zelf nog ‘verplaatsen’, even tegen die rieten schutting aanhouden, of tegen de vloer of de kozijnen om de kleurcombinatie te kunnen zien. Had zelf precies hetzelfde gedaan denk ik.

4 likes

Diana is er weer <3 zo fijn! Ik geniet altijd van haar vlogs

18 likes

Volgens mij heeft Monica voor haar nieuwe huis een samenwerking met Westwing, meubels uit de woonkamer (een van de twee :anguished: ) zijn exact hetzelfde als de meubels die nu op Westwing staan

2 likes

Vita die eerst haar tanden laat bleken (volgens mij verkapte spon) en daarna nog composiet erover laat zetten? Wat heeft t dan voor zin
 :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lekker, zou ik ook wel willen :joy:

1 like

WTF wie is dat mens op 7:13? “Ik zie dat veel gezettere vrouwen in bikini worden nagefloten, heel erg, maar waarom doe je het jezelf aan, trek een badpak aan”
Echt
fuck you

Snap ook eigenlijk niet waarom Denise dit erin heeft gelaten, dit zijn van die waardeloze meningen waar niemand iets meer aan heeft.

7 likes

Hoezo boos @Eniro ??

2 likes

Oh sorry :sweat_smile: rechter-duim-scroll-klikje

1 like

Ik vind het jammer dat monica telkens de sigaretten zo pontificaal in beeld laat. Zij heeft toch echt wel een voorbeeldfunctie en rookvrije generatie enzo

6 likes

In de vlog van gisteren? Want die heb ik helemaal gekeken en is me dus juist helemaal niet opgevallen eigenlijk haha. Kan me niet eens herinneren dat ik een pakje sigaretten heb gezien.

3 likes

Nee Instagram en instastories. Kijk geen vlogs! Sorry had ik bij moeten zeggen haha

Lol in een badpak ben ik nog steeds dik. Echt stom dit.

5 likes

Ja ik denk nu ook dat het misschien juist wel goed is dat ze het er in heeft gelaten, puur om het contrast te laten zien en de reactie erop zegt een hoop.
Het is gewoon zo tenenkrommend om iemand nog zo te horen praten, vooral een vrouw
en ze verpakt het in zo’n goor “Het is voor je bestwil” papiertje, blegh!!!

2 likes

Maar waarom zou je het niet uitbesteden als dat kan en je het er voor over hebt? Toch chill als je het niet zelf hoeft te doen als je het geen leuk werkje vindt

11 likes

Klopt in haar Like Monica serie ook dacht ik, tenminste nog niet aangestoken dus missh daarom gewoon in beeld

Misschien is Bonnie selectief gierig, als haar vrienden te veel snacks willen bijvoorbeeld :joy:

Lekker omgekeerde wereld ook. Dus omdat dikke vrouwen nagefloten worden in een bikini moeten ze maar een badpak aan. Misschien moeten mensen gewoon leren hun bek te houden ipv dat wij ons moeten gaan aanpassen.

En love Sanne :heart:

6 likes