Is die auto bij Vera nou spon of niet? Ze tagt BMW in haar stories en post, maar staat geen ad bij?
Denk het wel, pas hadden ze ook een auto van de garage mee een keer. Toen stond het er trouwens wel netjes bij⊠Hm. Wel een mooie auto!
Ik heb gisteren naar drama videoâs gekeken over âcreepshow artâ en âEmily artfulâ. Echt ziek, want het ene meisje, creepshow art heeft de ander echt jarenlang gestalkt en het bleek ook dat ze een relatie heeft met de ex van Emily.
Maar echt erge dingen ook zoals bedreiging, hacken van social media accounts waardoor ze een foto van die Emily als minderjarige heeft bemachtigd en die naar haar werk heeft gestuurd waardoor ze ontslagen werd. Dit ging echt 8+ jaar door.
Maar wat ik wilde zeggen is dat het me een beetje aan de Betty gate deed denken want die creepshow ging dus anoniem posten op een forum waar ze die Emily ook ging bashen en zichzelf ophemelen (en af en toe iets negatiefs zeggen om het realistisch te houden).
Paar dagen terug kwam haar video ook in mijn aanraders. Duurde wel super lang dus uiteindelijk alleen geluisterd tot het punt dat ze volgens mij haar tweede nieuwe baan probeerden te achterhalen.
Zoân bizar verhaal. Wat leven er toch rotmensen op deze aardbol. En waarvoor? Waarom zou je zoiets doen? Kan er met mijn hoofd niet bij.
Ik begrijp ongeveer 3 woorden van deze post
Moet altijd zo lachen om Alice, heerlijk mens. Ze ging uit in de NYX en toen draaiden ze daar haar lied over de NYX.
Ze komt ook een eikel tegen die zomaar zegt dat ze vast geen transgender is, maar een echte vrouw? En als Alice en haar vriendin vragen om uitleg, zegt hij dat hij 't niet snapt omdat hij uit Brabant komt???
Zijn de worstenbroodjes naar je hoofd gestegen dan ofzo? Als je oud genoeg bent om uit te gaan en je begrijpt op die leeftijd nog steeds niet wat transgenders zijn, dan is dat een keuze.
Nou ik denk dat heel veel mensen het oprecht nog niet snappen hoor. Pure error in t niet openstaande breintje.
Ik vind âIk kom uit Brabantâ wel een goed exuus voor alles eigenlijk. Ik heb dan gelijk zoiets van âAch arm schaap daar kan jij ook niks aan doenâ
Ja hier moest ik inderdaad ook aan denken maar ik wist de namen niet meer. Ook een bizar verhaal.
Nu je het zegt, niet eerlijk van mij om zo weinig rekening te houden met zijn situatie
@Hejira ik hoop dat dat het is.
Nou precies, want ik snap ook precies niet wat er dan zo aanstootgevend is aan een buik?
Sterkte
Die nieuwe betaalde samenwerking van Vetgezellig met Fiverr; lekker onderbetaalde freelancers promoten?? zo dom
Nu denkt iedereen dat je zulke content zo goedkoop kunt krijgen, wat natuurlijk echt niet ok is.
Ja plus zijn doelgroep is niet B2B en die sponsors wel?? Geen idee wat dat bedrijf ermee wil.
@Soy.peor bek houwe over Brabant ander stuur ik zonne grote vuurbal op je af!!!
thougtss und preejaaars
Hot take: Alwin maakt betere videoâs dan bijna alle andere Nederlandse vloggers.
Ik moet zeggen dat ik caricakes nog steeds met plezier volg
Ga dit filmpje nog wel kijken, misschien dat het daarna veranderd
Ze zijn er samen mee op vakantie geweest. De auto komt wel op insta. Wat is dan het verschil of vera wel of geen rijbewijs heeft?
De auto is zichtbaar.
Ik vind het wel wat afdoen aan je geloofwaardigheid. Het is niet alsof Vera een enorme passie voor autoâs heeft verder. In ieder geval niet zichtbaar op haar insta.
Moet je er passie voor hebben om er reclame voor te maken ?
Stel ze kan een menstruatie cup verkopen. Moet je dan passie hebben met ke menstruatie? Ik denk dat maar weinig vrouwen daar passie voor hebben.