Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Hahaha jeetje wat slecht. Ze zal wel 4th of July bedoelen.

Oja, de dag dat Will Smith de wereld redde van aliens.

7 likes

Nee want ze heeft er wel van die poppetjes (geen idee hoe ze heten, want niks met star wars) bij

2 likes

Het is ook wel verwarrend als voor zowel die star wars dag en de fourth of july “may the forth be with you” als meme wordt gebruikt.

3 likes

Vind het zo leuk voor Teske & Mert.

Vind het zo lief en mooi om pasgeboren baby’s te zien. Moest er laatste nog aan denken dat als je erover nadenkt het toch wel echt bijzonder is als zo’n mini-mensje mag uitgroeien tot een eigen persoon.

Wat een wonderlijke gebeurtenis :pleading_face:

Heb ook echt veel meer met Teske dan met andere YouTubers, daarom vind ik het extra leuk.

20 likes

Ik: lees jouw post
Mijn brein: hajmienzjiemiekulaaahaaa

16 likes

Nu zijn m’n excuses op

3 likes

Ben jij diegene die met vieze mannen in kroegen tongt?

1 like

Nee dat ben jij sgat

1 like

Blablablabla blablablabla ARSIZ ARSIZ PATLATIYAR

4 likes

Tetededete Mwa mwa

4 likes

Nee ik ben een alpaca

26 likes

Ik vond het juist een hele goede video. Niet per se voor mij, maar ik kan me voorstellen dat als je wat jonger bent of opgroeit in een omgeving waar je het nooit over dit soort dingen kunt (/wilt) hebben met anderen, dat het heel fijn is om op zo’n manier voorbereid te worden. Blijft toch een beetje en taboe om dit soort dingen te bespreken en ik vind dat ze dat op een hele goede manier toch ter sprake brengt.

9 likes

Haha ik vind haar ‘rectificatie’ vandaag wel grappig, ze spreekt het hardop uit en zegt dan zoiets als jaaa logisch, 4 mei :joy: echt droog

1 like

Ik denk dat het geven van een naam die traditioneel is verbonden met een niet-witte cultuur aan een wit kind een vorm van cultural appropriation zou kunnen zijn? Vooral als je als ouders niet verbonden bent met die cultuur/je er niet in verdiept. Ik weet het niet, heb hier eigenlijk nog nooit iets over gehoord, maar ik kan me goed voorstellen dat het zo ervaren kan worden.

7 likes

Ik heb wel eens een blonde Nederlandse meid met mijn (zeldzame) buitenlandse voornaam ontmoet en dat vond ik toch een beetje gek.

Bleek dat er in de jaren 80 een serie werd uitgezonden in NL over het land waar mijn naam vandaan komt en waarin de hoofdrolspeelster zo heette. :stuck_out_tongue:

8 likes

Deze vrouw zat opeens in mijn recommendations en ze is zo enthousiast over hoe haar chirurgen haar neus probeerden te herstellen na huidkanker. Ze hebben een nieuwe techniek uitgeprobeerd en het ziet er op afstand wat gek uit maar dat was de enige manier om levend weefsel te kunnen gebruiken.

Die artsen hebben zulk goed werk geleverd: dit is zij nu! :smiley:

Look at her, leuk mens!

18 likes

Ik voel zoveel dankbaarheid voor de wetenschap als ik dit soort fantastische uitvindingen zien. Wow.

9 likes

Ja zo ik zag vd week een foto op reddit voorbij komen van een man die een aanval van een beer had overleefd. Hij had zowat geen gezicht meer. Nou het leek wel alsof de artsen die aan zijn gezicht hebben gewerkt konden toveren want je zag er bijna niks meer van.

Echt respect wat ze allemaal kunnen tegenwoordig!

9 likes