Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik shop eigenlijk alles bij Zara, Mango, Asos en Nak-d. Niet mega hoogstaand/duurzaam maar vind het ook leuk om veel af te wisselen, door alle kleurtjes en prints raak je er namelijk misschien wel juist sneller op uitgekeken haha.
Soms filter ik op kleur waarvan ik weet dat ze mij goed staan. (ik ben een winter/lente type denk ik). Ik combineer geel en roze tops vaak met zwarte broek of rok etc. (vooral in de winter) Dan krijg ik ook de meeste complimenten van mijn vriend merk ik :stuck_out_tongue: Contrast vind ik het leukste, dus iets fels met iets rustigs, of iets met grove structuur juist met glad/eenvoudig.

Ja bij Mango en Asos slaag ik ook vaak! Zara en Nak-d vergeet ik vaak merk ik nu, thanks voor de reminder! Ik zie nu al heel veel leuke blazers bij Zara, bye bye salaris :money_with_wings: Ik combineer kleur en prints ook graag met neutralere tinten, maar ik kom zo vaak neutrale items tegen dat mijn kledingkast daar nu grotendeels uit bestaat :tired_face:

1 like

Ik vond het hilarisch, vooral als Nick gaat zoeken :joy:

3 likes

Tweedehands gaan shoppen, vintagewinkels liggen vol met kleur. Online kan je kijken bij Asos en Missguided, en norblacknorwhite.

3 likes

Ik vind deze video wel interessant.
Gaat over een heel bekend tiktok koppel (ook een beetje questionable koppel door het leeftijdverschil maar goed) en hoe hun huwelijk bijna op de klippen liep door elke dag van die ‘couple goals’ tiktoks te plaatsen

https://www.youtube.com/watch?v=7hDvnHrmmJ0

Ik vind zulke videos altijd wel interessant om even eraan te herinnerd worden dat geen relatie perfect is en social media nep is.

1 like

Hoe oud zijn zij dan?

2 likes

Volgens mij verschillen ze 7 jaar

1 like

https://www.youtube.com/watch?v=j2s31vS3H7I

Dit is echt een hele leuke, originele Youtube-video. Iemand koopt boeken omdat de kaft er mooi uitziet als decoratie in huis maar gaat ze ook nog echt lezen. Don’t judge a book by its cover.

Alles wat ik tegenwoordig post wordt niet meer getoond als video. :frowning:

8 likes

Haha deze kreeg ik ook in m’n recommended en daarna ben ik meer van z’n video’s gaan kijken, toffe concepten altijd!

2 likes

Ik kijk nu zijn Dark Academia video. Hij steekt overal veel tijd in dus ik heb mij maar geabonneerd. :smiley:

3 likes

Volgens mij moet je dan na de link een enter doen

1 like

Ik heb van de week allemaal oude kringloop kwartier afleveringen zitten kijken en ik vind het oprecht verdrietig om te zien hoe vlak Bonnie nu is in vergelijking met destijds. Ik weet dat ze niet lekker in haar vel zit en bedoel dit dus ook niet als aanval. Hoop vooral dat ze zich snel beter voelt. :heart:

2 likes

Ik vind de trend van keihard alles afkeuren wat ook maar enigzins buiten de lijntjes is zo moeilijk.

Waarom is het PER DEFINITIE grooming als hij 24 was en zij 17? Hoe pijnlijk is het als dat je verweten wordt? Alsof er geen enkele andere optie bestaat dan dat het grooming was.

7 likes

For the record, ik zeg dat ook niet. Zeg alleen dat ze controversial zijn.
Ik zeg niet dat het grooming is, maar als volwassen man jarenlang een minderjarige ‘stalken’ (in hun eigen woorden), als ze 17 is zeggen dat hij haar laatste vriendin wordt en meteen als ze toegeeft gaan samenwonen vind ik wel een beetje zorgwekkend.

2 likes

Nee jij niet hoor! Maar de reacties die zij kregen op tiktok en twitter etc wel. Keihard veroordelend direct zonder dat iemand ze echt kent.

Edit: er lijkt echt een trend te zijn waarbij we ons mogen bemoeien met alles en iedereen onder het mom van ‘zorgwekkend’. Tuurlijk moeten misstanden aan de kaak worden gesteld en is het belangrijk op te komen voor mensen die dat niet voor zichzelf kunnen. Maar soms denk ik ook, laat mensen gewoon hun leven leiden zonder overal maar wat van te vinden.

Nogmaals niet gericht op jou maar meer op de huidige tijdsgeest

3 likes

Is iemand lid van die petjeaf pagina van Bonnie?

Dat huis van Elise en Wouter is niet normaal mooi. Ongelofelijk dat zulke jonge mensen een heel groot huis in Amsterdam kunnen kopen met een grote tuin. Jaloers!!

1 like

Zij influencer, hij model en vorige huis (waarschijnlijk) met veel overwaarde verkocht. zo ongelofelijk is dat niet.

4 likes

En een opa met groot vermogen


Maar het huis is inderdaad geweldig.

3 likes

Denk niet dat ze daar geld van hebben hoor, in die Q&A zeiden ze toen dat ze nooit geld hadden gekregen van hun familie. Ja natuurlijk wel een goede start in het leven, maar denk niet dat ze een zak geld hebben gekregen om dit huis te kunnen kopen

9 likes