Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik denk dat dat nog best tegenvalt. Hij zal er goed van (hebben) kunnen leven, maar als dichter in de Nederlandse taal stroomt het geld nou echt niet binnen. Denk dat zij met haar influencen en hij met zijn modellenwerk per persoon al meer binnenharken dan hij aan royalty’s ontvangt

5 likes

Waar zie je dit? In hun insta stories staat alleen iets over de vloer en het plafond toch?

Het opvallende aan welgestelde mensen is alleen wel dat ze niet doorhebben hoe welgesteld ze zijn.
Een vriendin van mij roept met gemak dat ze kneiterhard moet werken voor alles wat ze heeft en gelukkig ook nog eens goed kan sparen.
Als ze op een later moment vergeten is dat ze dat ooit geroepen heeft vertelt ze dat ze al jaren jaarlijks dat belastingsvrije bedrag (van 5.000 nogwat euro) krijgt en toen ze een nieuwe auto kocht heeft haar pa wel de helft afgetikt.
Ja ze werkt hard voor een hoop spullen. Voor een andere hoop spullen werkt ze niet en kennelijk wordt dat als normaal ervaren.

Of dat met de blond tigers zo was weet ik niet zeker maar 4 jaar in newyork wonen is wel heul duur

20 likes

Eind vorig jaar stond zijn huis te koop voor bijna 4 miljoen, maar lees nu even terug dat hij dat eeuwen geleden voor een prikkie heeft gekocht…

2 likes

Dit valt me vaker op van mensen die wat ‘verwend’ zijn op die manier door ouders, heb ook een vriendin die nog steeds haar verzekering bij ouders heeft en die ook de helft van haar hypotheek betalen enzo, autootje… Maar dat weet bijna niemand. Is ook niet echt iets wat je zomaar roept. Maar altijd als ze een financiële tegenslag heeft wordt het voor haar opgelost. Ik ben daar met tijden wel eens jaloers op geweest als het mij mezelf even tegen zat, maar vind het persoonlijk fijner op eigen benen te staan. En zo kun je geen enkele situatie natuurlijk vergelijken.

3 likes

Dat astrologische gelul van die influencers tegenwoordig mijn f*cking hemel, ik vind het gewoon zo dom overkomen?
Ze snappen er zelf eigenlijk helemaal niks van maar gaan mee met een of andere hype en ze zijn allemaal astrologen.
Mensen per definitie beoordelen op hun sterrenbeeld etc.
Wat een gezeik!

13 likes

Eeuwen geleden zal dat het vast geen prikkie zijn geweest. Was vast ook een behoorlijk bedrag.
Toen was was huiseigenaarschap (net als nu :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:🥲) voor de uberrijken

Ik ook, ben daar als waterman zijnde echt veel te nuchter voor

:clown_face:

36 likes

Je weet toch niet zeker dat hun opa geld gegeven heeft?
Er worden hier echt veel aannames gemaakt vanaf mensen met een groter budget een woning kopen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Wow huis verkocht voor bijna 4 en eentje gekocht van 1,5? Goed gehosseld

1 like

Je moet het in je bio zetten op de gram, dan weten mensen waar ze aantoe zijn!

5 likes

Jij bent vast een waterman of maagd :crazy_face:

1 like

Helaas niet, ik weet dat dit misschien teleurstellend is, maar ik ben een leeuw. :cry:

5 likes

Vita ging daarheen voor dans, en Elise deed daar ook een soort opleiding toch? Geen idee meer of ik dit zelf bedacht heb of wat

3 likes

Dat huis in Leiden was toch geen 4 miljoen?? Dat kan ik gewoon never geloven…

Neeeee dat van haar opa!

Nee ik had het over opa haha

2 likes

Ohhh oke! Dacht al, doe eeeeeeeeven normaal!

6 likes

Ja nee dat had echt ge-wèèèl-dig geweest anders. Had Wout ook niet de druk hoeven te voelen van het uploaden op zijn kanaal.

2 likes

Niet echt YouTube, maar omdat we het wel eens over BOOS hebben wil ik toch wel Pak de Macht aanraden. Sterk stuk over de Oeigoeren. Heb 40 minuten lang geïnteresseerd zitten kijken en voelde als een combi van explainer videos van NOS op 3 en ZML. Het is even wat groter onrecht bespreken als bijvoorbeeld moonpods

15 likes