Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Heel leuk ja! Ze hebben ook ooit wel eens in een video verteld dat Vita meer op de rustigere jongens valt en Elise meer op de haantjes haha

3 likes

Haha ja ik vind t ook niks, zo oubollig ook

2 likes

Josh gaat ook lekker met t vliegtuig op business trip met de “fambam” zoals ze het zelf noemt. Ze is tenminste niet schijnheilig haha.

5 likes

Wat een mooie video van Eamon & Bec voor Lee :cry::sparkling_heart:

3 likes

Omg zalie Monica’s nieuwe vlog duurt een uur en dertien minuten, zin in

2 likes

Heerliedepeerlie

25 likes

Juultje en Don zijn schijnbaar een stelletje.

5 likes

Heeft ze gezegd hoe lang ze wegblijft?
Zit te kijken naar d’r stories: 5 hoeden, minstens 9 paar schoenen. Goed, fashion is d’r beroep maar het lijkt veel kleding

1 like

Dat stuk over die schoenen in de vlog van Monica :joy::joy:

5 likes

Roddel Instagram pagina. Het is nog niet officieel maar ze zijn wel heel erg veel samen en ook heel recent samen op vakantie geweest.

5 likes

Roddelpagina’s over Don en Juultje :joy:

die Don is echt een karikatuur van een vlogger. Babyface, praat irritant, koopt dingen vooral omdat ze duur zijn en clickbait titels.

4 likes

Gewoon algemeen roddelpagina.

1 like

De Jong

2 likes

Hahahaha wauw ik zie het net ook, wat LEIP.
Echt geluk dat dat ding nooit is geleegd in die tijd

2 likes

Ze doet dus iig aan ‘zero waste’. :stuck_out_tongue:

5 likes

Is het dan blijkbaar uitgegaan met dat andere meisje na de ophef over haar leeftijd?

Ik moet zeggen, ik kijk af en toe naar (ver)huis-video’s van Don want dat vind ik ergens wel interessant. En die meid kwam nooit daarin voor en hij was altijd alleen maar met vrienden. Dus ik had al niet echt het idee dat ze serieus waren en ik vergat het ook vaak.

1 like

Dit was gio toch? Of had don ook een heel jonge vriendin

6 likes

Hahahah vond dat verhaal van Mo wel super grappig. Ene moment nog: “dus als de tokkie hier uit de buurt die ze gejat heeft zich hier wil melden.” Twee minuten later: “ik voel me echt schuldig, ze lagen hier al die tijd gewoon”

Classic Mo

60 likes

ja love it dat ze het gewoon in de vlog laat haha!

8 likes

Haha nee dat is Gio maar Juultje is wel de ex van Gio.

3 likes