Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee oké, maar een piercing door de clitoris zou stimulerend zijn tijdens seks, ik dacht misschien heeft een tepelpiercing ook zo’n effect :sweat_smile:. Een piercing in het gezicht ofzo ziet iedereen, maar deze niet, ben gewoon benieuwd waarom iemand er dan voor kiest.

1 like

Ja, true! Was gewoon benieuwd Als iemand die weinig van de piercingwereld weet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Aangezien ik hierover begonnen ben, voel ik me toch aangesproken om te reageren. Nee, een tepelpiercing kan me werkelijk niks schelen, you do you. In het licht van het verzinnen van coole stopwoorden en begroetingen, waaronder inderdaad ‘esma’, maar pas ook vroeg ze in de vlog een ‘coole’ begroeting voor haar vrienden, tja dan vind ik dat je trendy probeert te doen. Het komt niet van nature, het voelt geforceerd. Of die tepelpiercing daar wel of niet mee te maken heeft is een goed punt, maar ik vond het opvallend.

5 likes

Oh een tepelpiercing kan ook zeker wel stimulerend zijn!

1 like

Low-key pronken is het beste pronken :ok_hand:t3:

1 like

Krijg steeds video’s van die Yvonne in mijn aanbevolen (?). En heb een aantal video’s gekeken en helemaal geïntegreerd door haar. Lol. En niet op een goede manier.
Nu heeft ze dus een berisping gekregen van R.TL dat ze niet meer mag reageren op programma’s van ze als de video’s langer zijn dan een minuut. Konden ze nog oprekken tot max 3 minuten. Die meid maakt geen vrienden.

2 likes

vanaf 14:25 bijv. ik vind de dingen die ze tegen hem zegt vanaf hier echt bijna denigrerend? erg toxic bemoederen ofzo. zoo aandringerig op ‘geluk voelen’ wow? en op een gegeven moment ook dat ze zegt ‘opmerkelijk dat je mij niet noemt’ haha als hij de ps5 noemt. nou zij voelt geluk als ze met haar voeten in het gras ligt. lol ok laat hem. het wordt ook echt ongemakkelijk in die 5-10 minuten daarna
Hij zegt ook van oké we hebben het nu heel erg over mijn mental health en zegt ze echt zo “oh” vind haar echt niet relaxxxxxed hoe meer ik zulke gesprekken tussen hen volg
@kali @Soy.peor dit is nog ff een toevoeging op ons gesprek laatst hahah

2 likes

Jaa ik kandr vlogs enzo nu niet meer normaal zien. Deze podcast ook hoe ze hem soms aankijkt echt van “Ohja vind jij dat :slightly_smiling_face:

6 likes

Jaaa dat! En ook zooo vol van zichzelf. Eerst hem afkraken (dus vanaf de tijd die ik hierboven noem) en daarna zo vol van zichzelf vertellen over haar succes. Wauw haha sorry maar wat egocentrisch!

:slightly_smiling_face:

7 likes

Het begin van dat gesprek vind ik nog wel mooi ofzo dat ze nadenkt over zijn afwezigheid en dingen en kan ik wel inkomen wat ze met hem wil bespreken, maar vanaf haar reactie dat hij die ps5 zegt gaat het allemaal downhill en is het echt zo typisch her way or the highway ofzo, ‘wat triggert jou’ CHICK sommige mensen vinden dingen meezeulen gewoon irritant leave the man be :cry:

9 likes

Bonnie lijkt me juist iemand die 10x nadenkt over een tepelpiercing en niet zomaar geld gaat uitgeven voor zoiets omdat dat “trendy” is. Volgens mij houdt zij ook heel erg rekening met wie haar volgers zijn.

Ik vind haar nou echt zo iemand die niet bang is om zich vaak vrij kinderachtig/enthousiast (dit klinkt negatiever dan ik bedoel) te gedragen omdat ze weet dat ze, als het moet, volwassen is. Net als dat mannen die zelfverzekerd zijn over hun man zijn, niet bang zijn om hun “vrouwelijke” kant te tonen. Datzelfde idee erachter.

Heb soms het idee dat Bonnie echt behoorlijk wordt onderschat door haar kinderlijkheid.

15 likes

Oh is dat een ding? Herken het wel, met name dat eerste haha

Ze is echt een bec geworden voor mij. In widm vond ik haar wel oke en leuk, maar nu reageert ze alleen maar heel verontwaardigd en klagend op van alles. Sophie Milzink maakt bijvoorbeeld ook reactievideos op EOTB, en die vind ik altijd fantastisch, maar Yvonne is meteen ontzettend judgy? En ze zoekt ook echt mensen op om af te kraken en flink commentaar op te leveren, ontzettend negatieve bijsmaak

1 like

Co die gaat deze week bekend maken wat het geheime project van haar en Rudy is en ze post nu fragmenten uit een filmpje met de RasMuts… en dat het geheime project een beetje is als toen… Toen dacht ik: misschien gaan Co en Rudy wel 't Wylde Pad leiden ipv de vader van Ras? Co als hostess en Rudy als kok ofzo?

1 like

Maar al heeft ze het gedaan omdat het “trendy” is (is dat überhaupt zo?) wat dan nog, lekker boeiend.

Je haalt hem er zo weer uit, het is niet voor altijd :woman_shrugging:t3:

6 likes

Wie gebruikt überhaupt ‘t woord trendy

15 likes

Wehkamp

(Bestaat dat nog?)

8 likes

Ja echt cheugy :raised_hand:t2:

9 likes

Lol ja met dat donut kussen :joy::sob: waarom weet ik dit

6 likes

Jeetje ik ging vanaf dat stuk kijken. Maar het is zo unlikeable ineens, als het over Tiktok gaat (?). Ik heb vroeger best veel vlogs van haar gekeken, vond “de vibe” heel chill. Maar hun dynamiek is raar, of althans wat ze hier laten zien. Zij is heel performative voor mijn gevoel, en precies wat @bill zei, zo “teach me master”

5 likes