Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haahaha ja dat is zeker waar

2 likes

Daar zeg ik verder ook niks over, vind het kut voor haar dat ze zich onzeker erover voelt nu

2 likes

Ik ook. Lijkt me ook best naar om zo’n verhouding te hebben met internet. Dat je dus wel het idee hebt dat je dit wilt laten zien, maar je ook kwetsbaar voelt en het niet trekt als de reacties negatie is. En de reactie hoe dan ook negatief gaat zijn (want ook als het wel mooi was geweest hadden mensen wel iets te zeggen gehad).

12 likes

Hoeft niet persé door het forum te komen, op Tiktok waren de comments ook niet positief

1 like

Ik kijk nu pas naar Monica’s vlog maar ze had toch veel eerder die camera beelden kunnen checken? Lijkt me het 1e wat je doet als het bedrijf zegt “nee DPD zegt dat het is afgeleverd op die en die datum”
Of dacht ze daar gewoon niet aan omdat ze uitging vh scenario “nooit afgeleverd”

10 likes

De ruit(en) van Monica’s auto zijn ingetikt

Screenshot_20210429-143857_Chrome

3 likes

Nee toch? 22e is een week geleden. Bij haar overzicht zie je van alle video’s wanneer deze geĂŒpload zijn

2 likes

Echt erg joh, wat een pech heeft zij. Laatst nog die inbraak en nu dit


Maar
 Waarom deel je dan zoiets?

Kijk dat negatieve comments over je lichaam of je manier van praten echt kut kunnen zijn, dat begrijp ik. Maar dit voelt een beetje als patisserie aan je gasten voorschotelen terwijl je nog nooit van je leven wat gebakken hebt, en verrast zijn als je gasten het niet lekker vinden.

50 likes

Je mag als mens toch iets proberen? Toch superleuk als je voor het eerst een schilderij maakt, zelf erover twijfelt, maar wel positieve reacties krijgt? Lotte is veel online aanwezig, dus voor haar is dit waarschijnlijk haar klankbord. Voor anderen is dat misschien de vriendengroep of familie. En het is ook je goed recht om het eraf te halen als je je rot voelt door negatieve reacties (die mensen m.i. prima mogen geven, mits respectvol).

6 likes

Ja ik weet niet, je hebt afkraken en afkraken
 Denk dat gewoon opmerkingen als “niet echt talent voor” anders voelen dan lacherig haha wat slecht waarom denkt ze dat ze dit kan. Of dat stel ik me zo voor iig.

4 likes

Ja eens hoor. Soms doe je gewoon iets debiels en dan moeten mensen lachen. Gebeurt ook de non-influencers. Vind het eerder treurig dat je zo’n filmpje niet naar je vrienden stuurt die je dan voorzichtig kunnen vertellen om je aub niet voor Idols aan te melden. Niet alles hoeft met open armen ontvangen te worden als je het online pleurt.

22 likes

Zijn dit onbekenden op Tiktok? Vind het naĂŻef van haar te denken dat het alleen vriendelijke (en daarmee bedoel ik zowel de positieve als nega comments maar aardig verwoord mee) zouden zijn

Hier zitten toch ook best veel jonge kinderen op? Denk dat je best veel bagger over je heen krijgt daar

2 likes

Dat kan. Maar ze mag het toch proberen? En dat anderen stom reageren, lijkt me eerder iets waar die anderen aan moeten werken.

5 likes

Ja TikTok is vooral populair onder jongeren. De reacties kunnen best wel heftig zijn daar. Zeker als een video bij onbekenden (dus geen mensen die je volgen) op hun ‘for you’-pagina is gekomen, kunnen er echt veel kutopmerkingen komen. Wat dat betreft is Instagram echt nog een stuk milder.

4 likes

Uiteraard! Nergens gezegd van niet, alleen denk wel dat het een app is waar ook veel op wordt gebashed (en dan snap ik niet heeeel goed dat je een Mariah Carey liedje post en dit soort reacties je kwetsen) maar moet ze zeker niks van aantrekken

2 likes

Bij instagram is het zo dat je daar echt een soort groep hebt van mensen die jou volgen en jou tof vinden en vooral positief zijn. En heel soms komt er dan wel eens iemand die dan wat negatiefs achter laat.
Maar op tiktok komt jouw video niet alleen bij je volgers maar zodra je meer likes en comments hebt komt de video ook bij totaal onbekende op hun for you page. En ja die tieners die reageren vaak niet al te mals. Als je video niet grappig bedoelt is krijg je vaak een hoop shit over je heen.

8 likes

Ik heb dat altijd bij Nienke Plas en haar gezang, zo’n penetrant stemgeluid en vaak nog vals ook. Maar haar fans zijn lyrisch, snap dat ook nooit.

19 likes

Dat mag je, natuurlijk, maar als je je zangtalent te kijk zet op een podium als TikTok en het lijkt nergens op* (niet toonvast, off-key
 objectief niet goed) dan is het toch enigszins logisch dat daar kritiek op komt?
Nu zou ik daar zelf ook niet op commenten (als iets echt hilarisch slecht is zal ik het waarschijnlijk wel delen haha), maar ik begrijp dat anderen dat wel doen. Niet dat ik het goedkeur, maar het is wel vrij menselijk denk ik.

*Heb de video niet gezien maar door de reacties ga ik ervan uit dat het gewoon echt niet goed was

6 likes

Lotte doet me zo denken aan hoe ik in mijn tienerjaren was. Vind haar een lieve meid maar heel jeugdig (niet perse negatief bedoeld) in alles wat ze leuk vind en gedrag en ook dit soort dansjes en zingen etc. Vind het daardoor wat aandoenlijk ofzo. Vond de business video van laatst daarin wel verhelderend, zag ik ineens ook een andere kant van haar.

6 likes