Volgens mij is Lotte een fan van Mariah dus ze zal er zelf mee gekomen zijn vermoed ik, maar dat nummer is echt voor behoorlijk goeie zangeressen nog moeilijk. Je moet daar echt enorm veel ademsteun en controle voor hebben.
Ja eens!
Ik heb nav de discussie die clip van dat nummer even teruggekeken en gelijk helemaal zin om in dat soort niemendal jurkjes uit te gaan post corona
influencer uploadt iets wat 99% van de mensen niet openbaar zou maken (+ het is niet wat de influencer dagelijks uploadt)
volgers (en heel veel mensen die haar níét kennen/volgen) vinden het niet goed, raar/intiem om te delen of gewoon kut
influencer: gekwetst en deelt het waarschijnlijk in de toekomst niet
volgers: fijn!
Haha dat was niet de boodschap van mijn post.
Ik vind het van weinig inzicht getuigen dat ze een andere uitkomst verwacht had.
Hoe heet ook al weer het meisje dat vlogt en mee gaat doen aan k2 zoekt K3. Ze werd vroeger wel eens gepost voor haar insta foto’s met bloemen die dan een beetje probeerde Queen of Jetlag style foto’s probeerde na te doen. Wil haar YouTube kanaal een keer bekijken. Is verder totaal geen grote vlogger maar het ging hier wel eens over
Sophie Hol?
Haha ja die ik verveel me
Ik vind het altijd zo irritant dat Bonnie op donderdagavond in haar instastories de vlog van woensdag promoot. Zou ze dat nou expres doen? Of het woensdag vergeten?
Dat is een routine bij haar, doet ze altijd, bij alle video’s. Soort “veegploeg”-story. Super irritant.
Als ik soms zie hoe ze tegen die kids praat… verbaasd dat me niet helemaal.
Hahaha dan moet je je wel heel erg vervelen
Ze is trouwens niet door bij k2 zoekt k3
Ik ben oude vlogs aan het kijken van Claire/trendgloss en kijk nu deze
Ze heeft het er op een gegeven moment over dat in New York overal hand sanitizers staan en dat dat in Nederland niet zo is. Nou twee jaar later en het is hier ook de normaalste zaak van de wereld. Zo vreemd hoeveel er kan veranderen in een paar jaar.
Gek is dat inderdaad! Over trendgloss gesproken, ik vind het ook wel jammer dat Mascha voor mijn gevoel een soort ‘‘gloss imperium’’ aan het bouwen was met beautygloss, vloggloss, foodgloss en trendgloss en dat daar helemaal niets meer van over is.
Dat was te veel werk! Waarom veel doen als je met weinig doen ook je geld kunt verdienen?
Ja wat een onzin Ze promoot gewoon haar video’s, het is toch haar werk?
Is het misschien omdat we van tv zo gewend zijn vooraf alleen voorstukjes te zien dat als het achteraf is voor online dat het vreemd lijkt?
Ik denk niet dat ze het promoten irri vind maar dat ze dat de volgende dag pas doet.
Maar ik denk niet dat ze dat doet omdat ze het woensdag vergeten is. Maar dat daar wel een idee achter zit. Misschien zitten er donderdag avond meer mensen op de bank te chillen dan op woensdag ofzo haha
Charlotte: Ja mijn leerlingen kijken ook mijn vlogs
Ook charlotte: Gister probeerde ik deze som uit te leggen aan mijn leerlingen maar niemand snapte het echt héél irritant
Hoe is zij zo