Meer dan je denkt, helaas. Dat gore bocht wordt echt massaal geliefd volgens mij. Sowieso mensen die dan zeggen “Doe mij maar een ijsthee” zakken acuut in mijn achting.
En dan hebben we t nog geen eens over Fuze tea gehad hè.
Meer dan je denkt, helaas. Dat gore bocht wordt echt massaal geliefd volgens mij. Sowieso mensen die dan zeggen “Doe mij maar een ijsthee” zakken acuut in mijn achting.
En dan hebben we t nog geen eens over Fuze tea gehad hè.
Mensen die ice tea bestellen tijdens een diner kijk ik helemaal nooit meer aan.
Wow ik ben niet naar de topic gekomen om zo persoonlijk aangevallen te worden.
Eerst een icetea tegen de dorst en daarna pas wijn
Maar icetea van de mcdo blijft m’n favo, lekker aangelengde siroop
Flikker op met bier en wijn hoor. Ik bestel standaart ijs koffie of een fancy ranja.
Ik ben ook wel fan van icetea green hoor, dronk dat ook standaard tijdens het werk in de horeca!
Jij wil geen wijn!
Ja is een belediging!
Iedereen die jouw forumposts leest zou moeten weten dat je nooit wijn drinkt!!1!!1
Jaa als iemand mij wijn geeft heb ik zoiets van. Hoe kom je hier aan ga weeeeg. Echt ooooh.
En je bent ook nog eens allergisch voor druiven dus GA. WEG.
Geef me ijsthee instead.
Ijsthee-shaming
Ah maar jij hebt mij weer geshamed over lush
Dus we staan gelijk
WAT MOET IK HIER NU MEE?
Weggooien???
Ik hoorde laatst voor het eerst over dit fenomeen, en vind dit echt bizar, dat je dit kunt kopen
Ik ook! Maar ik zit er helemaal in vandaag fascinerend wat iedereen voor meuk besteld.
hhahaa loveee dit! net zoals die amazon retour video’s. mensen kopen dan ook z’n box op met artikelen die zijn terug gestuurd en unboxen die dan. Leuk om te kijken, geen idee wat je soms met die zooi moet.
(Ook we lbeetje strijdig, eerst zegt ze " ja niet goed gekeurd door europa smeer het niet op mijn gezicht" .
Volgende pakket: oh glitter body lotion. leuk voor als festivals weer mogen
Ik luister de podcasts van Monica Geuze en Kaj Gorgels en daar ging het in een uitzending ook ooit over Thomas Cox. Vroeger deden Monica en Thomas (en Kaj, maar weet ik niet zeker) Concentrate op Youtube, en toen had Thomas blijkbaar lopen zeuren over het feit dat hij te weinig airtime had. Hier deden Monica en Kaj lacherig om, want zij vonden het echt onzin dat hij zo moeilijk deed. Past ook wel bij alle comments hier over hem haha
Enzoknol heeft de laatste paar dagen ook meerdere vlogs hierover gemaakt. Je moet even door de vele onzin heen maar op zich zijn het wel leuke filmpjes als achtergrondgeluid.