Ja die heb ik bij later kijken staan, haha! Inderdaad precies zoals jij zegt ideaal als achtergrond geluid.
Ja ik weet ff niet meer in welke volgorde ze kwamen maar de manier waarop hij praatte, ook met stemvervorming, deed me aan hem denken!
Ik weet het niet zeker hoor, t is alleen dat ik zijn naam hier las! Kan goed zijn dat hij het niet is
Lijkt me echt makkelijk om zoân generic youtuber te zijn tegenwoordigâŠeven kijken wat nu weer aanslaat bij je concurrentie en ook zoân video maken.
Ja is ook echt jammer⊠Ergens heb ik een voorgevoel dat Dee en haar vriend hebben gehapt!
haha ja als je er maar lang genoeg naar kijkt, zie je ze ook echt zitten
Ja precies. Dus:
Manager = JayJay
Influencer 1 = Thomas Cox
Influencer 2 = Dee + bf
Is die influencer die begint over smaad en laster en dat ie dacht dat het misschien een set up is van Tim niet die kingalert zijn? Want hij en Tim hebben al vaker gedoe gehad.
Ik denk niet dat die 2e influencer Dee is. De jongen van het stel zegt namelijk dat hij al zes jaar met social media bezig is en Deeâs vriend is dat niet. Dan is het eerder, zoals de reacties onder de video speculeren, Glen Fontein (tiktokker met 1,4 miljoen volgers) samen met zijn blonde zus of vriendin.
Zijn er meer Drentse vloggers dan Enzo & Milan? Ik kom daar uit de buurt maar kan me er 0 bedenken
Laura Brijde had een hotel geboekt en toen herkenden die mensen blijkbaar haar naam en hebben ze allemaal fotoâs van haar en haar vriend uitgeprint en opgehangen. Laura vond dat helemaal leuk enzo.
Toen bedacht ik me hoe creepy 't eigenlijk zou zijn als ik een hotel zou boeken en mensen dat dan zouden doen
Ik vind 't sowieso een NMSMJVPE-actie maar goed, besefmomentje
Personeel inderdaad. Haha ik zou als ik Laura was juist druk voelen om dat dan weer te vloggen enzo, terwijl je eigenlijk lekker een weekendje (anoniem) weg wil om te chillen. Maar goed dat ik geen influencer ben
Ze is oprecht verbaasd en zegt daarna ook nog dat het geen samenwerking is. En dat ze (het personeel) blijkbaar wisten wie ze waren
Ik heb dit vaker gezien bij influencers in chique hotels maar vind het inderdaad toch wat raar en onnodig
Ik heb veel liever dat het personeel dan fotod van mijn kat ophangen dan van mijzelf
Zelf als niet influencer doen ze het soms. Was wel officieel een bruids suite maar toch haha, vond het wel heel leuk, maar aan andere kant ook ongemakkelijk want je komt toch om te bubbelen en sex te hebben een hele nacht voelt dan minder anoniem hahah
Ik zit een vlog van styled by sabine te kijken en ik ga altijd zo stuk om die hond
Anna heeft een reel geplaatst waar ze meerdere waisttrainers past. Veel negatieve reacties (ongezond en alsof jij dit nodig hebt) en nu is het van haar feed af maar nog wel te zien bij reels. Ze lijkt steeds minder selectief te worden met de merken waar ze mee samenwerkt. Alles voor de monnies?
Sowieso bij haar 4theviews
Er kwam ergens een bericht voorbij dat ze zou stoppen met vloggen. Wat gek is, want vorige week vroeg ze nog via Insta âwat voor soort content willen jullie van me zienâ
Volgens mij heeft ze helemaal geen zin om te vloggen of te connecten met kijkers. Maar het is belangrijk voor haar beroep dus ze doet maar wel. Zo komt ze wel op mij over.
Ben ik de enige die de vibe tussen Co en haar vriend een beetje afstandelijk vindt? Misschien komt het ook wel door zijn eerste entree op de vlog hoor, geen idee.