Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Willem Alexander en Maxima

8 likes

Bill en Meli… oh nee

9 likes

Dit @tubing dat rare wachtwoord met twintig tekens heeft een functie. Namelijk dat hij zeer lastig te kraken is, een stuk lastiger dan wachtwoorden die makkelijk te onthouden zijn of op meerdere plekken gebruikt worden. De goede password managers die ik ken geven trouwens ook de optie om wachtwoorden bestaande uit random worden te genereren. Die zijn beter te onthouden, maar wel veilig. De rompslomp weegt gewoon op tegen de toegenomen veiligheid. Kan de hierboven genoemde leestip ook aanraden. In ‘Ik weet je wachtwoord’ wordt onwijs helder uitgelegd waar je bang voor zou. moeten zijn en hoe belangrijk het is om je goed te beveiligen. Zelfs als dat meer tijd vereist.

3 likes

Ik reageer hier eigenlijk nooit maar die berichten over wachtwoorden zetten me aan het denken, omdat ik ook zo’n 3/4 wachtwoorden heb die ik bijna overal gebruik. Ik zou bijvoorbeeld wel graag er iets aan doen (leuk projectje in de vakantie), maar je maakt overal zoveel accounts aan dat ik totaal geen overzicht heb welke wachtwoorden ik zou moeten vervangen. Is hier ook een bijpassend topic voor op het forum?

1 like

Je kan ook beginnen met een password manager en gaandeweg je wachtwoorden aanpassen. Je hoeft het niet in één keer helemaal te doen. Maar 3-4 wachtwoorden is wel heeeel onveilig. Je kan op haveibeenpowned checken of er ergens al gegevens gelekt zijn.

9 likes

Ik vind het juist zo irri als ik een melding krijg van je bent ergens anders ingelogd!! Ja kut dat ben ik zelf.

5 likes

Haha tot dat je het een keer niet zelf bent

8 likes

Ohh ja zo wordt dus gefraudeerd met pakketjes enzo.

Ik sla alles op in Chrome maar om dat in te zien moet ik ook een wachtwoord opgeven. Verder genereer ik random wachtwoorden. En ik denk maar zo, voor de echt belangrijke dingen moet je sowieso via tweestapsverificatie inloggen of met je DigiD dus dat komt wel goed. Maar ik zou wel eens kunnen nagaan welke sites nog een simpel wachtwoord gebruiken.

1 like

Leonieeee je bent zo’n leuke meid maar WAAROM vermink je jezelf met die ordinaire nagels🤮

Wie

2 likes

Lees het met een knipoog🤣

3 likes

All About Leonie. Echt een leuke meid. Ik ben alleen een boomer en kan haar moeilijk verstaan😂

1 like

Laat die nagels dan ook zien verdomme

14 likes

Bedoel je dit?

https://www.instagram.com/p/CNuydqLs1Ba/?igshid=quefkv4ud8tc

5 likes

Jeetje is dit ordinair. Ik vind dit basic haha.
Wel mooi hoor maar dit is net ietjes langer dan mijn natuurlijke nagels.

22 likes

Jeetje gaat ‘ie?

3 likes

Dan is de gemiddelde Nederlander dus heeel ordinair 🥲

2 likes

Dat is idd de betekenis van ordinair

Ik vind die nagels lillek maar zelf weten

12 likes

Oh wow. Ik wist niet dat alledaags ook de definitie van ordinair was.
Ik ken het alleen als aso

2 likes

Ik vind deze thumbnail echt walgelijk. Heb video niet gezien, is ook een maand oud. Maar die combinatie van twee lachende mannen en de quote dat een vrouw is uitgescheurd??!?!! :exploding_head: why?

24 likes