Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Hoe kun je denken dat dit oké is? :angry:

4 likes

Okeeee wat the fuck, lachen gieren brullen.

De context vond ik wel grappig eigenlijk…

1 like

Hahaha jaa dat hij zegt ´ZIet er goed uit eeeer´
eeeh nee hahah

7 likes

In het filmpje? Dat geloof ik. Maar dan is zo’n thumbnail toch niet nodig?

3 likes

Sowieso die gast die maakt vragen voor zichzelf welke een ander stelt. En dat noemen ze dan een groot talent lol

5 likes

Die vragen worden door een ander gemaakt

3 likes

Wat leuk voor haar, volgens mij wilde ze dat al een tijd! :slight_smile:

2 likes

Ik hoor hele andere dingen maar dat maakt niet uit :slight_smile:

2 likes

Ik vind dit dus wel echt horror😂

1 like

Maar al zou dat waar zijn, dat maakt dan toch weinig uit? Hij heeft interessante gasten, die vaak ook dingen vertellen of delen die niet in elk roddelplaatje staan. Het gaat in dit format toch ook amper om de vragen die aan hem gesteld worden, maar juist het gesprek dat ontstaat?

2 likes

Oh zeker het gesprek vloeit er ook uit.

Ik kijk nu de tompouce mukbang van Mascha. Staat er deze comment:

Die persoon heeft duidelijk niet de aardbeien plukken vlog gekeken :rofl: Als er íemand een mening heeft en die verkondigt, dan is het Gregor wel :joy:

21 likes

Ik denk dat ze Mascha en Gregor door elkaar haalt.

21 likes

Mixtapes geloof ik

5 likes

Hoe is dat kind al 2??? :scream: Het voelt als gisteren dat ik hun video over het voelen van de bevruchting keek.

25 likes

Exact, niet meer het probleem van de ouders. Nu zoekt het kind het zelf maar uit. :stuck_out_tongue:

4 likes

Vond zijn interview met André van duin inderdaad erg goed!

Onder de insta post van Giel (stuk TV) hebben veel mensen kritiek op Robert en noemen hem glimworm. Krijg niet helemaal duidelijk waar dat vandaan komt?

2 likes

Dit is gewoon online pesten, met zn allen die reacties plaatsen. Komt volgens mij bij R.oddelpraat vandaan, dan weet je genoeg…

1 like