Het andere YouTubers/bloggers topic #17

BijBonnie

10 likes

Haha de nieuwe vlog van Bonnie vind ik echt leuk (make over van dakterras). Je voelde gewoon de frustratie omdat het allemaal zo moeilijk ging. Ik had allang een klusjesman laten komen denk ik, wat een gedoe.

Link naar vlog

https://www.youtube.com/watch?v=4njU9xjQi5g&ab_channel=BijBonnie

8 likes

En die kast (=hout) gaat toch ook rotten in de regen

Maargoed, wel genoten van Wim en Til

8 likes

Hebben jullie de video van Alice gezien? Zij zit nu ook slecht in haar vel, vond het heel verdrietig om te zien.

9 likes

Ahh ik vind het wel aandoenlijk dat ze zoveel moeite doen om hun dakterras katfriendly te maken. Ik zou daar echt nooit zoveel moeite insteken haha, zeker omdat het de boel ook gewoon lelijker maakt. Maar goed ik heb niet voor niets geen huisdieren.

6 likes

Ik ben wel heel erg benieuwd naar het huis van Elise en Wouter. Ook omdat ze het steeds heeft over dat ze Marokkaanse invloeden heel mooi vindt. En dat zag je ook wel terug in hun vorige huis. Maar nu in het nieuwe huis hebben ze een bruine visgraat vloer en een plafond met van die ornamenten. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan combineren.

1 like

Haha ja het is wel super hoor dat ze het catproof maken. Bonnie zei ergens in de comments dat Sjakie een enorme kluns is en Poppy heel bang en snel schrikt, dus dan is het wel nodig. Kan goed fout gaan als ze van zo hoog vallen.

1 like

Hier sluit ik me volledig bij aan. Alice is de enige YouTuber die ik trouw kijk. Zo verdrietig dat ze de druk voelt om content te blijven maken en hoopte dat haar kijkers haar een “tweede kans” zullen geven. Volgens mij heeft ze wel een lieve en trouwe community opgebouwd die het echt niet erg vindt als ze wat afweziger is en minder kwalitatieve video’s opneemt.

Oeps, wilde op @joe reageren! Sorry

9 likes

Ohh zo sneu ja :disappointed_relieved: Ik vind de comments wel echt hartverwarmend, ben blij dat er zo gereageerd wordt

3 likes

Weet niet of ze hier thuishoren maar Jenna en Julien zijn verloofd :cry:

27 likes

Jenna’s video’s maakten me altijd zo blij, ik mis die video’s echt. Nu kijk ik veel game video’s van Julien als troost maar het is niet hetzelfde natuurlijk. Echt heel leuk dit nieuws :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik had helemaal zin om de vlog van Bonnie te kijken over haar dakterras, omdat ik daar ook mee bezig ben. Maar 1/3 (oh nee zelfs de helft) van die vlog gaat over hoe ze de kussens van de bank moet opbergen?? /care

25 likes

Misschien een impopulaire mening maar dit is ook de reden dat ik zulke grote loungesets echt helemaal niks vind. Leuk voor de keren dat je je woonkamer naar de tuin wilt verplaatsen maar de rest van de tijd nemen die kussens takkeveel ruimte in beslag.

Oh en er schijnen ook sets met kussens te bestaan die “tegen elk weer kunnen” en het hele jaar buiten kunnen blijven. Hóe wordt dat niet vies? Of het moet heel viesvoelend kunststof zijn. Ik geloof er iig niks van.

15 likes

Lekker met je zweetreet hoogzomer op die kussens.

6 likes

Mijn vader gooit gwn een zeil over de loungeset in de winter, beste goeie oplossing

7 likes

Dat heb ik ook gedaan vorig jaar en toen zaten er muizen in m’n kussens :unamused:

20 likes

Ik heb dat zomers ook een paar keer gedaan zodat ik de kussens 's avonds niet hoefde op te ruimen, maar toen is er alsnog een kat onder het zeil gekropen en lekker op de kussens gaan zitten en toen zat de hele bank onder de haren. Dus alles ligt hier steeds weer netjes in de schuur.

2 likes

Gelukkig niet op gepist :see_no_evil: Dat heb je trouwens wel vaak met zeilen dat daar katten tegenaan pissen

3 likes

Uggfffh ja katten die je tuinkussen onderpissen zo kut dat stinkt zo erg

2 likes

Oke ik volgde wydia toen ze engelse videos maakte. En nu is ze weer terug naar engels en nu voel ik het niet haha. Toen wist ik niet dat ze nederlands was en nu wel en nu hoor ik het ook en meh.
Thank you next

1 like