Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Wie de fuck zijn die mensen van die hond eigenlijk.

82 likes

Hahaha alsof die hond vóórdat ie hapt, in zijn koppie afweegt: ‘ik kán bijten, maar dan word ik misschien ingeslapen, nou laat ik dan maar de verstandige keuze maken, woefwaf’

57 likes

Die hond dacht wss " Ik vind het hier kut ik wil dood. Wat nou als ik dat kind bijt…"

13 likes

Nee daar ben ik het mee eens hoor. Natuurlijk is het baasje verantwoordelijk. Het blijft een dier, zij hebben andere instincten en kunnen onvoorstelbaar gedrag hebben.

Ik heb juist al een paar keer gezegd dat ik het bizar vind dat mensen zulk soort honden nemen terwijl ze gewoon een standaard gezin hebben en het lijkt alsof ze niet veel kaas hebben gegeten van training. Sowieso ben ik verbaasd hoe slecht veel mensen honden en hun gedrag snappen en dat is al helemaal aan de order met lastige rassen zoals deze. Dit is het resultaat van iets wat zij fout hebben gedaan

Uhm?? Er kunnen heel veel stappen aan vooraf gaan voordat een hond bijt? Dat wilde ik alleen zeggen. Een hond waarschuwt vaak eerst met body language. Zoals ik al zei… verstijven, lippen likken, wegkijken, grommen, tanden ontbloten, happen en dan bijten.

Die mensen kopen gewoon weer een nieuwe, en dan begint het festijn weer opnieuw…

8 likes

Heel eerlijk, het komt bijna over alsof ze dit allemaal voor de views gedaan hebben. Vind het aan alle kanten een bizar verhaal waar niks van lijkt te kloppen. Rare mensen.

1 like

Een heel nieuwsgierige vraag maar hoe weet je dat een hond autisme heeft? En dit is echt niet lullig bedoelt maar ik had geen idee dat dit bestond. Ben wel benieuwd hoe je hier achterkomt.

3 likes

Hoe uit het zich? Als je wilt vertellen hoor
Als in waar moet je rekening mee houden?

1 like

Ik vind honden ontzettend leuk en enig maar het gaat nu al bijna 2 dagen alleen over honden in een topic over youtubers. Terwijl in het random, wat je even kwijt wil, topic alles wordt verplaatst wordt er hier niet ingegrepen. Vreemd.

60 likes

Als een hond is ingeent dan is er kans op autisme en homsexualiteit !!!

55 likes

Ik gil :skull::skull::skull::skull:

5 likes

Ach, ik had geen idee! :heart:

Ik word op instagram doodgegooid met influencers (die ik niet ken of volg) die massaal naar Ibiza gaan emigreren :joy: Joe ga daar maar lekker zitten zweefteven met zn allen

6 likes

Ik kan het niet geloven dat Lisa Room dacht dat haar vliegtuig zou neerstorten, omdat er een man verdacht deed met een ‘IS-uiterlijk’(wtf dat ook is). Hoe kan je zelfs na het editen van de video niet tot de conclusie komen dat het racistisch is.

Haar woorden: ze bedoelt het niet racistisch want haar partner is een buitenlander. :roll_eyes:

7 likes

Dit kan iemand vast uitleggen. Ik vind (vond) het leuk om kook- en bakvideo’s te kijken en video’s over onder meer sport en beweging. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de families van de mensen die hierachter zitten. Hoeveel weken ze zwanger zijn, hoe ze de partner hebben ontmoet, het boeit mij niet. Je persoonlijke leven erin gooien - is dat om een community te bouwen? Heb je niet genoeg content als je dat niet doet? Binden mensen zich meer aan je als je allerlei persoonlijke dingen deelt?

Met al die berichten over obscure youtubers die wangedrag vertonen hier heb ik steeds dat ik daar eigenlijk liever mijn ogen voor sluit ofzo? Nu ga ik me dan weer zitten opwinden over mensen die kennelijk zo met hun huisdieren omgaan, een of andere marginale blondine die domme racistische uitspraken doet. Wil dit soort mensen eigenlijk geen aandacht en energie geven.

Maar dat betekent niet:
Dat ik mijn ogen sluit voor onrecht en verdriet- maar kennelijk dus wel

13 likes

Dat de wereld het maar uitzoekt zonder jou?

8 likes

giro 555 ook al is het maar een beetje :v:

2 likes

Lol ze verkracht ook lekker een gezegde/spreekwoord.

“Van een mier een olifant maken”

1 like