het woord verkrachten is ook een beetje onnodig
Ja, kun je flauw vinden, maar waarom zou je niet gewoon een passender woord bedenken wat niet zoān lading heeft
Maar als ik even probeer door te filosoferen, hoe weet je dan wanneer een hond een potentieel gevaar vormt? Totdat er een incident is weet je dat gewoon niet toch, en het eerste incident kan onmiddellijk gevolgen hebben, dus kunnen we ook beargumenteren dat gewoon alle honden in beginsel al verboden moeten worden want je kan nooit garanderen dat ze niet bij een kind in de buurt kunnen komen?
Haha ik word er een beetje duizelig van.
Volgens mij bedoelt ook niemand die bovenstaand zou zeggen, wat jij schrijft. Zij bedoelen wĆ©l dat een groot gedeelte te wijten valt aan de baasjes, waardoor het voor hen niet slim is om in dezelfde situatie weer een hond te nemen. Natuurlijk is het ook heel makkelijk om de hond te schuld te geven dus mag dat dan wel rechtgezet worden in zoān situatie vind ik.
Ik volgde Lisa Room nog toen ze Lisa van Cuijk (?) heette omdat ze best wel veel sportte maar ik begon me echt te ergeren aan haar omdat ik echt het gevoel had dat ze de realiteit een beetje aan het verliezen was. Ik zie nu dus ook dat het maar goed is dat ik haar niet meer volg
Ja ben ik ip met je eens haha maar welke honden zijn dat dan wel en niet, want ook labradors kunnen heel grote schade aanbrengen maar 99% van de labradors zal dat nooit doen maar het risico van de 1% als die het wel doet is ook te groot, toch?
Waar is lula om deze berichten naar het honden topic te verbannen
- āalles wordt verplaatstā is natuurlijk een gekke overdrijving.
- dat verplaatsen doen we niet omdat dat onze hobby is, maar om dingen te verbeteren.
- we zijn vaak online maar kunnen natuurlijk niet altijd overal zijn.
- als je van mening bent dat ergens ingegrepen zou moeten worden, voel je dan vrij om het te melden. dat is namelijk de manier om moderators ergens op te attenderen. alleen je ongenoegen uiten in een topic is weinig constructief.
En Nanne Meijer komt morgen ook met een video waarom hij 2.5 jaar offline was, benieuwd of dat ook om een soort gelijke reden is.
Wat is dat accent ook.
Mooi ook hoe ze eerst zegt āik heb vlieg angstā
En daarna omschrijft ze een zenuwachtige man.
Een man met arabisch uiterlijk die uit india komt. kan natuurlijk geen vliegangst hebben want zij kapen vliegtuigen voor aanslagen duhh.
Jij bent in mijn ervaring de enige mod die respectvol reageert. Er zijn namelijk een paar die constant onsympathiek op alles reageren, inclusief feedback en ik weet zeker dat een berichtje van mij naar hen niet veel zou veranderen, soms is iets openbaar uiten effectiever.
Er zijn maar 4 mods en soms kunnen ze wat direct zijn maar nooit respectloos.
Je kan t als irritant ervaren maar dat is je eigen ego (ik spreek uit ervaringš)
Bij dezen het verzoek om terug te keren naar het onderwerp van dit topic en de offtopic discussie over honden etc. te staken.
En ook een friendly reminder: als jullie graag willen dat we ergens naar kijken, stuur dan een pb naar @moderators of maak een melding bij een bericht.
Dan weten we dat iets aandacht behoeft en dat stelt ons in staat om snel actie te ondernemen indien nodig.
Jaa vond dat ook raar. Als je nou in zon typisch motel bent ergens afgelegen. Dat zou ik ook niet prettig vinden. Maar verder nothing on the hend.
Btw die bolletjes ijs kan je ook gewoon in nijmegen vinden als dat twntje er nog zit.
Ik weet niet of ik nou zo naĆÆef ben, maar ik kan me echt niet voorstellen dat mensen denken dat iemand het voor elkaar krijgt om een bom mee te smokkelen een vliegtuig in. De douane is zo bizar streng tegenwoordig en alles is zo goed beveiligd. Hoe kan iemand dat nog voor elkaar krijgen?
Nooit echt een goed begin van een zin.
Hij zou me wss niet eens opvallen. Want vliegtuigen zijn mn favo plek om te slapen en te snacken.
En als ik hem zou zien zou ik miss denken ah hij is zenuwachtig. Als hij dicht bij me zou zitten zou ik hem gerust stellen. Maar als hij verder zou zitten zou ik denken red jezelf ik ben lekker slapen hajje.
Oh ja dat is wel bizar ja. Ik dacht altijd dat ze zo streng waren. Heb een keer een halfuur staan wachten bij de douane omdat ze mān shampoo bar van lush grondig gingen onderzoeken. Ging om het metalen blikje er om heen ofso
Zo ben ik twee jaar geleden per ongeluk van Auckland naar Hong Kong gevlogen met een zakmes in mān handbagage
In Hong Kong visten ze hem er wel uit, en werd hij weg gegooid.