Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Daar ben ik niet voor. Mag je zelf uitzoeken.

17 likes

Ik snap waar dit vandaan komt maar om dit in zo’n ā€˜officiĆ«le’ post te zetten vind ik bijzonder.

82 likes

ā€œIk weet dat het racistisch is (…)ā€

3 likes

Een vriendin van me had op schoolreis ook altijd een zakmes bij om appels te schillen. We waren in Londen de dag van de aanslagen in Brussel en toen bij de check in een museum hebben ze dat mes afgenomen en haar daar laten wachten, de politie laten komen enz.

2 likes

Altijd sympathiek, vaguebooken.
Tag gewoon wie je bedoelt met ā€œeen paarā€ in plaats van verpakt in een ā€œcomplimentā€ aan een ander. Tussen de regels is het duidelijk hoor.

Bovendien is het zaterdagavond en zit je op een gratis forum dat gemoderate wordt door een aantal vrijwilligers in hun vrije tijd, nƔƔst hun gewone baan, eigen business, moederschap, hele leven buiten het forum…

Als mensen niet luisteren wordt het commentaar misschien iets bitser. Vind je daar wat van dan kan je vast prima de DM button aanklikken. In plaats van direct van slechte wil uit te gaan en al concluderen dat dat ā€œtoch niks zal bereikenā€ en het effectiever is zo’n berichje te plaatsen.

Fijne avond!

34 likes

Als je zegt ik ben niet dit of dat maaar. Dan ontkracht je met die maar al heel het stuk daarvoor. Je hoeft verder ook helemaal niet te benoemen of je iets wel of niet bent.

5 likes

Ze heeft de video offline gehaald door alle ā€˜nare’ reacties. Zie haar insta story

2 likes

Ooh wat erg ze zegt ook echt ā€œmijn niet zo goede vooroordeelā€ …

2 likes

Jaaa man man man, ze gaat nadenken of ze moet stoppen met YouTube omdat ze zoveel nare reacties krijg boeeeh ooeh

7 likes

Pff precies dit.

Ze zit ook ineens allemaal dingen te verdraaien en erbij te halen. In die video had ze het toch over 1 man? Nu waren er ineens nog 3 bij. En in de video zei ze dat de stewardes hem ergens anders had neergezet zodat ze hem beter konden zien. En nu wilde hij dat ineens zelf vanwege de wc.

9 likes

Haha, zegt ze dat ze precies hetzelfde gereageerd zou hebben als het een blanke man betrof. Zin later: het was echt eng wat hij leek op iemand uit een film die het ook echt zou doen. :woman_facepalming:t3:

2 likes

Deze meid kijkt echt te veel fims. Zou ze weten dat films geen live televisie zijn…
Anyhow wss heeft zr nog nooit een zenuwachtig iemamd of iemand in paniek gezien. Als ik zenuwachtig ben kijk ik ook al zwetend 100x op mn mobiel. ( ook als ik niet zenuwachtig ben eigenlijk.)

13 likes

Daar istie hoor. Je mag ook niks meer zeggen!!!1!!

19 likes

Sorry wat is de context hier?

1 like

Hopelijk verliest ze flink wat volgers. Ik ken dit hele mens niet maar de vlog en deze verklaring klinken echt walgelijk

2 likes

Hierboven ergens is een video gepost over een chick dat zegt dat iemand met een IS uiterlijk verdacht deed. Mensen reageerde daarop van jan je nuet zeggen. Zij heeft die video verwijderd want kan niks meer zeggen tegenwoordig.

3 likes

Ik vind Elias Verwilt heel grappig op TikTok. Maar die is wel extreem druk haha dus je moet er tegen kunnen denk ik.

2 likes

Dit zijn een aantal die ik volg:
Hayleygeorgiamorris
Briar.I.may
The_mj_way
Whatquarantinedayisit
Kallmekris
Julianburzynski

2 likes

ā€œJe mag echt niks meer zeggenā€ :upside_down_face:

4 likes

Ik vind die jongen die ā€˜juf Ellen’ nadoet op tiktok echt heel grappig. Maar ben 25 en misschien te boomer (nu al). Want sommige tiktok accounts vind ik helemaal niks. Maar deze gast vind ik grappig en ik herken die juf gewoon. Pietervalley1 heet hij.

20 likes