Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik kom net een Japans ASMR spa kanaal tegen en echt :heart_eyes: Hier wil je toch naartoe. In een hangmat liggen met een knuffelhond terwijl ze je haar doen. Kan iemand dit in Nederland beginnen?

https://youtu.be/3U0MDeA8ycE

4 likes

@Kryptonite @Ciri jullie berichten zijn verwijderd. Wij kunnen niet controleren waar je wel/niet iets voor terug krijgt, dus wij trekken één lijn, HF codes aanbieden is niet toegestaan.

1 like

Zag ik vorige week ook voorbijkomen, heerlijk!

1 like

Ik ga helemaal stuk om hem altijd. Hoe hij die nederlandse namen enzo ook uitspreekt haha

10 likes

Jennie heeft volgens mij weer een nieuw project: vegan cadeaupakketten.
Op haar insta stories heeft ze een auto staan waar dat op bedrukt is en dan met de tekst: toeter je als je me tegenkomt?

Ben benieuwd hoelang dit project standhoudt

Hahah ja ik gok op maximaal 3 maanden :sweat_smile:

1 like

Ik snap dus nooit dat mensen hier grapjes over moeten maken. Ze is niet ergens in loondienst, maar ondernemer en zal zichzelf dus moeten blijven ontwikkelen. Daarnaast, dat heeft ze zelf gezegd, verliest ze snel interesse in bepaalde projecten (volgens mij door haar ADD). Zolang zij er haar huisje van kan betalen hoeft ze voor ons toch niet eindeloos te blijven podcasten?

9 likes

Ik volg haar niet maar lees hier alleen dingen over haar, maar lees dan wel vaak dat ze met dingen start en het flopt/niet afmaakt. Ze had toch een forum waar je voor moest betalen en dat is nu (al) dood? En een tijdschrift wat ook niet werkte. Leuk dat ze nu iets nieuws heeft en ook goed dat ze gewoon dingen blijft proberen, maar kan het wel snappen als iemand dan denkt “ja hoor, is weer zo’n bevliegingsprojectje dit”

16 likes

Je volgt haar niet maar wil het wel ff voor haar opnemen wat aardig zeg :clown_face:

9 likes

Hahah ik las sandalen in plaats van schandalen en het duurde heel lang voor het kwartje viel.

12 likes

Ik ging stuk toen hij een keer voor het eerst ging skiën, fantastisch

Huh wat is daar raar aan? Ik vind het ook wel leuk om te zien dat ze niet opgeeft en steeds met nieuwe ideeën blijft komen, ook al spreken ze mij persoonlijk niet aan.

6 likes

Op zich zijn er nog steeds mensen actief aan het posten daar.

2 likes

Hahaha die ga ik nu kijken. Ik had ook een video gezien dat hij voor t eerst ging kamperen was ook zo grappig.

1 like

Jennie ging toch ook en tijdje sapjes met Bleekselderij maken en deze langsbrengen bij mensen in Rotterdam? Lijkt hier wel op

1 like

Ik vind het op zich juist wel leuk dat ze steeds weer nieuwe initiatieven start, alleen ik denk wel dat best wel veel projecten juist tijd nodig hebben om succesvol te worden en dat ze het soms die tijd dan ook niet geeft en dat vind ik wel een beetje zonde. Heb het idee dat als iets niet een instant hit is dat ze dan alweer doorgaat naar het volgende, terwijl het voorgaande project dan best nog potentie had maar wel wat extra (tijds)investering nodig heeft om er een succes van te maken.

1 like

Heb je echt niet door dat het een grapje is? Of is dit een exuus om ff woke te doen

21 likes

Zonder jouw reactie dacht ik nog steeds dat het VVD sandalen was :laughing:

5 likes

Mo: Ik let op mijn koolhydraten, ik ga minder suiker, pasta en aardappelen vreten, gewoon gezonder leven

Ook Mo: Ff redbulleltje gehaald

:joy: echt zo classic

38 likes

Story of my life dit: koopt gezonde boodschappen
Ik: onmetelijk chagerijnig want trek in chocola en heb alleen gezonde rijstwafels en bananen. Om vervolgens langs de mccie te gaan.

15 likes