Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Een goede vriendin van mij die begint ook elke keer weer bedrijven, opleidingen en van alles en nog wat. Aan de ene kant vind ik het heel tof omdat ze veel onderneemt en bedenkt wat ze leuk vind, kan het aan de andere kant ook heel vermoeiend zijn. Ze stort zich er heel enthousiast in om je vervolgens er mee te overspoelen als vriendin zijnde en dan na zo een 2-3 maanden is het weer doodgebloed tot er iets anders komt.

Dat gevoel heb ik bij Jenny ook altijd. Ene kant denk ik tof dat je zoveel dingen probeert en andere kant denk ik maak nou eens wat af (omdat het voor mijn gevoel niet af komt, kan zijn dat het voor haar dus wel af is)

6 likes

Hoe doet ze dat financieel?

1 like

Ze werkt er wel gewoon nog naast, gelukkig maar! Maar er gaat als nog heel veel geld in zitten, vooral met alle niet afgeronde opleidingen en cursussen.

Anna is blond:

https://www.instagram.com/p/COvEWrsBffo/?igshid=1hjo76ski735b

Ik vind het wel mooi eigenlijk.

5 likes

Ik vind het er oprecht niet uitzien.

120 likes

Wauw, ze ziet er echt heel anders uit zo!

3 likes

Ik vind het op die foto wel echt tof. Maar op die reel vind ik het niet zo geweldig. Beetje zonde ofso.

1 like

Durf te wedden dat ze dit plaatje heeft laten zien bij de kapper:

Emily heeft het ook een paar weken blond gehad voor de instagram foto’s en daarna weer terug geverfd naar haar eigen kleur. Zie Anna precies hetzelfde doen. Begrijpelijk wel, dit is een hel om te onderhouden.

11 likes

Dit is een bekende tiktok sound

9 likes

Wel mooi dat t spon is met #lorealpartner

1 like

Lillek. Ziet er uit als een ordinaire pruik maar dan vast geplakt op je hoofd. Nachtmerrie de luxe

89 likes

Ik denk dat ze het in één keer geverfd hebben en dan hou je die gele gloed geloof ik.

2 likes

Waar is Joseffa :sob:

4 likes

Ja denk dat dat wel heel mooi staat! Maar misschien komt dat nog? :sweat_smile:

2 likes

NMSMVPE

3 likes

Haar haar is nu in ieder geval doder dan mijn cavia

98 likes

In een story lijkt het ook minder dood dan op die reel, maar wat wat @Dombo zegt.

Misschien hopen ze op een sponsordealtje als Dee alles op insta gooit :joy:

Ik vind het trouwens ook best een leuk idee, dat je beste vriendin meegaat bij het uitzoeken van je trouwring. Er gaan ook vaak vriendinnen mee met het uitzoeken van de jurk, waarom dan niet ook dit? Leuk toch.

3 likes

Dit heb ik met die kinderen van dr schoonzus. Alsof ze steeds vadertje en moedertje wil spelen, maar wel op insta zetten dat ze vroeg op moet voor de kids.

12 likes