Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Dit is toch een screenshot van een video?

1 like

Oh! :joy: Sorry ik keek niet goed

2 likes

Er is een stuk in Bonnie’s vlog waar Nick filmt en het beeld heel soms een beetje out of focus is, heeft ze er een disclaimer bijgezet dat ze hem vanaf nu heeft ‘aangeleerd’ om het beeld bij te stellen tijdens het filmen.
Meid, wees blij dat hij uberhaupt de tijd neemt om je een eeuw te filmen terwijl je de inhoud van je kast analyseert, en ‘aangeleerd’? Het is geen hond.

24 likes

Daarom is het ook, maar als mensen daarom gaan zeuren terwijl ze weten dat ze niet zelf filmt, maar Nick, hoef je de zeikerds toch niet te gaan pleasen?

3 likes

Vinden mensen het echt leuk om te zien hoe zij die kast opruimt? Ik sla al die huisvlogs over, ik vind dat zo saai. Heeft ook weinig meer met de verhuizing te maken

14 likes

Ja ik wel. Ik word daar echt gemotiveerd van. Als ik moet opruimen maar geen zin heb, kijk ik eerst zo’n video. Daarna ben ik echt heel fanatiek aan het opruimen.
Mijn vriend verklaard mij voor gek haha

8 likes

Heeft de kapper van monica dit niet gedaan? :joy: volgens mij wel toch

2 likes

Nee dit was Floor Kleyne, Mo gaat naar een kapper in de Jordaan

2 likes

Heb de video niet gezien maar beweegt ze veel of staat ze alleen voor die kast.
Want dan kan de camera toch prima op een statief.
Soms denk ik echt #freenick :joy:

17 likes

Ohhh ik dacht dat die man die siko was, maar is een andere man inderdaad

Ik heb nog nooit zo’n saaie video gezien

En dat nabeeld van die kast was alsnog een overload aan troep, maar ja ik heb dan ook niet zoveel spullen.

8 likes

Moest wel lachen dat ze dan aan Nick (en de kijkers) gaat vertellen wat waar ligt en dan een leeg bakje laat zien “dit is voor als er een keer een lampje (of batterij of wat was het) stuk gaat, dan kun je die daar in doen.” En dan hoor je Nick “hmhm”

8 likes

kan ze gelijk die pixie cut uitproberen die ze ook al lang op haar wishlist had staan

4 likes

En anders kan ze toch ook even naar Taco?

10 likes

'Iemand die die freak in beeld zet , iemand die die video post , mensen die over de poep muffin beginnen.*

Zo circle rond en doooorrrr

8 likes

Ik dacht eerder in de trant van: maakt een ondefinieerbaar vogelnest van het haar en niemand kijkt meer naar de kleur

3 likes

Er staat toch ‘haha’ achter. Volgens mij weet ze wel hoe het over kan komen en hoopt ze vast dat die ‘haha’ laat zien dat ze Nick niet als een hond ziet.

4 likes

Nick pls 2 keer knipperen voor help me

31 likes

De spullen die je ziet zijn toch allemaal klus spullen? Geloof mij maar dat als je een huis koopt waar je zelf nog wat gaat klussen (bijna altijd wel volgens mij, dat je iets schildert, dingetjes moet repareren, gaatjes in de muur vullen etc) dat je vrij snel dat soort spullen allemaal hebt. Ik vind het nog meevallen wat ze hebben zelfs als ik hier in de garage kijk (ook vorige zomer huis gekocht en wat geklust).

1 like

Niet alleen klusspullen, maar ook andere dingen. En veel dingen die ze ook hebben maar dan dubbel, zelf koop ik alleen dingen als iets stuk is en ik het weer nodig heb. Dus ja ik vind het veel

4 likes