Ik blijf deze zo vreemd vinden steeds als ik hem zie
Die pony lijkt er wel opgeplakt
Dat issie ook
die pony zit volgens mij aan de haarband vast
Vind het ook echt niet mooi staan, maar ze had het er al lang over en wat lekkere instaâs + vlog (die maakt ze echt alleen als er wat te verkopen/verdienen valt tegenwoordig), dus gelijk heeft ze. Wat lekkere fotoshoots en ze kan weer terug nr eigen kleur.
En dat systeem met het abonnement op no.osh beuty is ook alweer van de baan als ik die video zie? Ben benieuwd of dat nou echt lekker loopt ook?
Blijf me erover verbazen hoe je haar verven zoveel nieuwswaarde kan hebben. âShe did it!â Alsof het een zware bevalling was. Half Nederland loopt rond met geblondeerd haar, waarom is het bij Anna bijzonder?
Ik denk omdat zij altijd zo hard riep dat haar haar helemaal natuurlijk is en ze het nog nooit had geverfd hihi met virgin hair hihi zo schattig

Mijn ouders hebben precies alleen deze kruiden in huis (Oh ja en laurierblad voor de 2x per jaar dat ze rundvlees/hachee eten), maar ja wat moet je als je iedere dag AVG eet.
Ik heb het idee dat bram krikke niet meer samen is met zijn vriendin of zie ik spoken
Huh hoezo denk je dat dan?
Door haar laatste story maar bij nader inzien lijkt het me toch niet waar 
Wow ja zij noemt nergens zijn naam in die posts over haar knie
Is dit een sjors-sjereen-gordelroos situatie?
Ja precies! Maar ze is wel nog in hun huis dus lijkt me dat ze dan toch nog samen zijn?
Hmm het zou wel kunnen maar misschien zie je wel spoken haha
Ik zag op sereen haar IG story dat ze weer een vriend heeft, was dat al lang bekend? Wel echt leuk voor haar!
Wie gelooft 29 jaar nou?
Wat wat er ook alweer met haar gordelroos?
Ja al een tijdje!
@Scorpiovibes ze had toen een post met bedankt voor de hulp bij mijn gordelroos papa mama nicht angel enz, maar ze noemde george toen helemaal niet en dat vond ik opvallend
Aardappeltjes: zijn van het merk CĂȘlaVĂta
Alwin: ja ik heb aardappeltjes van Câest La Vie
Is dat dan verwant aan Optimel Vita? @Soy.peor
Ja
niemand hoop ik