Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee dat was Myka stauffer!

5 likes

Dan heeft tiktok me verkeerd voorgelicht :joy: Blijft bizar.

1 like

Pro-safety, echt net zulk gelul als pro-life. Als je dan toch zulke standpunten wilt innemen ben dan ook stoer genoeg om het beestje bij de naam te noemen.

15 likes

Oh ja, nadat ze altijd heeft geclaimd nooit zwanger te willen zijn en voor adoptie te gaan was te doen ook opeens zwanger nadat deze adoptie niet door ging ivm dat privacyverhaal. Gek verhaal was dat ook.

No shame… ik zou dan alles in het bad gooien en de douche aanzetten haha

5 likes

Ze kunnen wel nog gewoon hun wasbak gebruiken haha

8 likes

Ohh haha

1 like

vind het stiekem wel chill als je zo’n relatie met je buren hebt dat dat gewoon no shame kan

5 likes

Misschien dat ze juist daarom wel een intense haat aan afwassen hebben ontwikkelt.

Dat hebben mijn vriend en ik namelijk ook gekregen na 3 jaar met de hand afwassen. Wat een verschrikking is de afwas. Ik dweil nog liever elk huis uit de hele straat dan dat ik 10 dingen afwas.

12 likes

Heu ben ik nu de enige die standaard nog afwas heeft na het koken, ondanks een vaatwasser? Je hebt toch pannen, messen, snijplanken enz die niet in de vaat ´mogen’ (lees: sneller slijten als je ze in de vaat steekt)?

28 likes

Ik ook idd, vind het wel prima hoor. Lekker de wasbak schrobben daarna :heart_eyes:

1 like

Ik ben type alles in de vaatwassert!! :sweat_smile::joy:

heeejhooooo! :sunglasses::partying_face:

50 likes

Wat in de vaatwasser kan en mag gaat erin hoor. Ik speel Tetris, alles op zijn plek en zo efficiënt mogelijk ingedeeld.

27 likes

bonnie had laatst gezegd dat nick op juf ellen lijkt. cant unsee.

14 likes

Ik vind mensen die pannen niet in de vaatwasser doen (tenzij emaille) echt masochisten.

28 likes

En als het er niet bij past dan gaat het gewoon mee in de volgende sessie.

25 likes

Ik stop alles in de vaatwasser. Echt alles. Ook dingen zoals (plastic) kattenspeeltjes, plastic bakken waar je etenswaren in stopt, bloemenvazen. Ik ben echt niets zonder mijn vaatwasser!:grimacing:

15 likes

Ik las hier eerst kattenbakken haha

8 likes

Met inhoud.

4 likes

Hoevaak wassen jullie je dildo in de vaatwasser?

35 likes