Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik heb ook een rondje gelopen en wat stekkers eruit gehaald. Biecht: ik heb echt veel lozw shit in mn stopcontacten zitten :grimacing:

4 likes

Haha oeps! Dacht dat ik in het wjekw topic zat😅

1 like

Weer een Alwin klassieker!
Eet snickers ijs: “Dit doet me heel erg denken aan Snickers!!”.
Ik denk dat ik zijn uitspraken ga bundelen en uitbrengen.

63 likes

Lekker random maar ik vind Eloise van Oranje echt leuk op insta. Hoe leip eigenlijk dat we in een tijd leven waarin een lid van de Koninklijke familie gewoon influencer is haha

33 likes

Co heeft een spondeal voor accomodaties in Curacao, beetje ongepast in deze tijd?

Ja ik vind haar ook heel tof, ze lijkt lekker nuchter en relatable

3 likes

Ik ga zo stuk om deze serie het is ook zo cringy.

18 likes

Ik heb veel gemist maar had anni.c vw eigk nog aangekondigd dat ze weg zou gaan van insta en overal? Of stilletjes vertrokken?

1 like

Ze is op een sabbatical en komt later dit jaar terug. Te lezen op haar nieuwe insta.
YT had ze aangekondigd met een update video waarom ze na haar zomerstop niet meer is begonnen met filmen. Ik weet de reden niet meer, maar was omdat ze er al langer over nadacht, maar het nog deed voor de kijkers, maar niet meer voor haarzelf. Toe aan wat anders of zoiets.

Ja ik volg haar ook, vind haar ook leuk! Weet niet waarom, beetje dat buurmeisjesgevoel denk ik. Veel leuker dan andere influencers

4 likes

Hó, hó! Het is Annic T.D. hoor!! :angry:

:crazy_face:

3 likes

FF kijken of we Bonnie kunnen spotten in t publiek zo, ze zit heel dichtbij t podium.

1 like

Ah heeft dus niks te maken met mislukte zwanger worden gedoe

Hahaha deed expres oude naam😂

1 like

Ja die staan ook ineens in mijn aanbevolen. Zo saai haha. Heb zo’n video zitten kijken en ik vroeg me de hele tijd af wanneer de clou nou kwam

3 likes

Ik kan amper verder kijken door de ongemakkelijkheid :joy:

1 like

Echt de shit die ze krijgt…ik snap niet dat ze uberhaupt nog vlogt/persoonlijk is.

Das ook wel echt de grap hoor. Love Daan (en Rosalie! Love de familie Boom!)

1 like

Na de hond werd t nog erger. Ze hebben een adoptie gecancelled omdat het kind een jaar niet in beeld mocht.

10 likes

Zijn dit dezelfde mensen die een kind geadopteerd hadden en weer “weggedaan hadden” omdat hij autistisch was? Of waren dat weer andere YouTubers?