Hahah nee Ik vind het voor mijn eigen huis al niet leuk om te doen
Maar door bepaalde routines te hebben is het wel makkelijker en sneller schoonmaken.
Dan kan je ze net zo goed weken in de pot
Ohh spuit 11
Tuurlijk, dat doe ik zelf ook. Maar erbuiten kan het langer. Dus als je het snel vies vindt, kan dat een betere/fijnere optie zijn
Als het even kan doorspoelen, maar soms denk ik neuh geen zin in. En dan pleur ik hem gewoon vanaf 2 hoog het raam uit.
Edit: ik heb ook geen kliko ben maar een arme Amsterdammer die op 2 hoog woont
Een vlotje maakt? Hoe bedoel je?
Een vriendin van mij vertelde een keer dat ze dat ook deed, maar dat ze was vergeten dat die borstel nog in de wc stond. ‘S nachts ging ze naar de wc en dan doet ze geen licht aan omdat er van de lantaarns buiten genoeg licht af komt, dus ze zag niet al te veel.
En toen was ze bovenop de wc-borstel gaan zitten haha
Oh dat vind ik wel erg dat dat als plakkertje wordt gezien. Want dat is gewoon niet waar en ouders moeten dat wel weten. Al is het mega lastig als zij weigeren…
Wij zeggen altijd een draadje op het hoofd bevestigen. En dan zeggen we wel dat er een inimini draadje in de huid wordt gedraaid. Als een soort spiraaltje. Ik zie eigenlijk nooit bloed daaruit komen. Denk dat de rest vd bevalling traumatisch genoeg is voor een baby haha. Gelukkig onthouden we als mens dat niet.
Soort onlyfans? Hoe zou jouw schoonmoeder eigenlijk tegen Conor & Brittany aankijken?
Bonnie op de vraag of ze soms wel eens bang is om volledig zichzelf te zijn op beeld.
“Ik ben best wel een verstandig typje en alles wat ik nu zeg kan mn hele leven terug komen.” En ze twijfelt vaak of sommige dingen handig zijn om te delen enzo.
Ook bonnie : Naar een restaurant gaan in de lockdown.
waarom krijg ik dit nu weer bij m’n aanbevolen video’s
Deze video is zo schattig. Dat hoge stemmetje van Teskuh van vroeger. Ik volg haar echt al lang, een tijdje minder toen ze die overdreven proefwerkvideo’s maakte.
Betaal gewoon voor je vakantie, meit
Dit is toch gênant. Wil je iemand verrassen en vraag je dus om een spondeal. Leuke verrassing dan… doe even moeite en betaal t zelf.
Ik moet wel zeggen dat ik het tof vind dat ze het gewoon vraagt ipv dingen in haar story zetten van “ooh kijk eens wat een mooie tiny huisjes , weet iemand waar je die kan boeken?” En dan ineens “wow gratis gekregen eeecht niet verwacht”
Ja dat moet ze wel doen omdat ze irrelevant is
Hallo karl zij is een van de eerste youtubers ja!!
Wtf Anna Nooshin die Shein promoot? Goedkope kwaliteit shirtjes voor 2 a 3 euro? 🥲
Alles voor die moneyzzz