Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Soort onlyfans? Hoe zou jouw schoonmoeder eigenlijk tegen Conor & Brittany aankijken?:thinking:

3 likes

Bonnie op de vraag of ze soms wel eens bang is om volledig zichzelf te zijn op beeld.

“Ik ben best wel een verstandig typje en alles wat ik nu zeg kan mn hele leven terug komen.” En ze twijfelt vaak of sommige dingen handig zijn om te delen enzo.

Ook bonnie : Naar een restaurant gaan in de lockdown.

38 likes

waarom krijg ik dit nu weer bij m’n aanbevolen video’s :joy:
w.

10 likes

Deze video is zo schattig. Dat hoge stemmetje van Teskuh van vroeger. Ik volg haar echt al lang, een tijdje minder toen ze die overdreven proefwerkvideo’s maakte.

12 likes

Seriously

20 likes

Betaal gewoon voor je vakantie, meit

16 likes

Dit is toch gĂȘnant. Wil je iemand verrassen en vraag je dus om een spondeal. Leuke verrassing dan
 doe even moeite en betaal t zelf.

28 likes

Ik moet wel zeggen dat ik het tof vind dat ze het gewoon vraagt ipv dingen in haar story zetten van “ooh kijk eens wat een mooie tiny huisjes , weet iemand waar je die kan boeken?” En dan ineens “wow gratis gekregen eeecht niet verwacht”

49 likes

Ja dat moet ze wel doen omdat ze irrelevant is

58 likes

Hallo karl zij is een van de eerste youtubers ja!!

3 likes

Wtf Anna Nooshin die Shein promoot? Goedkope kwaliteit shirtjes voor 2 a 3 euro? đŸ„Č

9 likes

Alles voor die moneyzzz

1 like

Past in haar campagne voor Shell straatje. Verder is ze wel heel woke hoor :+1:

3 likes

Vaak als je zo’n accomodatie hebt, heb je toch geen exposure nodig door een gemiddelde influenza
 je accomodatie is al leuk genoeg vinden ze mensen echt wel haha
En inderdaad ze moet t zelf betalen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ben benieuwd wie die ander is van Sanne? Haar moeder?

2 likes

Bonnie spreekt zich in haar nieuwe video uit tegen die LOA gekkies. Verfrissend.

13 likes

Vanaf 09:55

3 likes

Ik snap dit ‘concept’ niet, waarom moet een Q&A in bad?

37 likes

Goeie vraag :woman_shrugging:t2:

1 like

Erotisch tintje

2 likes