Soort onlyfans? Hoe zou jouw schoonmoeder eigenlijk tegen Conor & Brittany aankijken?
Bonnie op de vraag of ze soms wel eens bang is om volledig zichzelf te zijn op beeld.
âIk ben best wel een verstandig typje en alles wat ik nu zeg kan mn hele leven terug komen.â En ze twijfelt vaak of sommige dingen handig zijn om te delen enzo.
Ook bonnie : Naar een restaurant gaan in de lockdown.
waarom krijg ik dit nu weer bij mân aanbevolen videoâs 

Deze video is zo schattig. Dat hoge stemmetje van Teskuh van vroeger. Ik volg haar echt al lang, een tijdje minder toen ze die overdreven proefwerkvideoâs maakte.
Betaal gewoon voor je vakantie, meit
Dit is toch gĂȘnant. Wil je iemand verrassen en vraag je dus om een spondeal. Leuke verrassing dan⊠doe even moeite en betaal t zelf.
Ik moet wel zeggen dat ik het tof vind dat ze het gewoon vraagt ipv dingen in haar story zetten van âooh kijk eens wat een mooie tiny huisjes , weet iemand waar je die kan boeken?â En dan ineens âwow gratis gekregen eeecht niet verwachtâ
Ja dat moet ze wel doen omdat ze irrelevant is
Hallo karl zij is een van de eerste youtubers ja!!
Wtf Anna Nooshin die Shein promoot? Goedkope kwaliteit shirtjes voor 2 a 3 euro? đ„Č
Alles voor die moneyzzz
Past in haar campagne voor Shell straatje. Verder is ze wel heel woke hoor 
Vaak als je zoân accomodatie hebt, heb je toch geen exposure nodig door een gemiddelde influenza⊠je accomodatie is al leuk genoeg vinden ze mensen echt wel haha
En inderdaad ze moet t zelf betalen 
Ben benieuwd wie die ander is van Sanne? Haar moeder?
Bonnie spreekt zich in haar nieuwe video uit tegen die LOA gekkies. Verfrissend.
Ik snap dit âconceptâ niet, waarom moet een Q&A in bad?
Goeie vraag 
Erotisch tintje