Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Omg dit dacht ik ook meteen!

Thanks @mieek voor de gerustselling :joy:

1 like

Jaaaa pffff! Ik heb gisteren mijn eerste prik gehad (Pfizer) en ben zwanger, door dit soort berichten raak ik dus meteen in paniek wanneer ik m’n baby even niet voel bewegen :sob: Ook al sta ik achter het vaccin en heb ik goed overlegd met artsen enz.

6 likes

mensen moeten echt kappen met verbanden leggen die niets met elkaar te maken hoeven te hebben

28 likes

Ik heb haar erop aangesproken en toen zei ze: “Ik kreeg het doorgestuurd. Is het niet echt?” En toen heb ik uitgelegd dat het onzin is en toen zei ze dat ze het meteen ging wissen!

38 likes

Even een hele serieuze vraag hè… hoe maken jullie je wc borstel schoon? Ik doe hem zelf uiteraard ook niet in de vaatwasser, maar ik houd hem onder de straal waarmee de wc doorspoelt. Maar toch, echt schoon wordt ie daar niet van denk ik.

2 likes

Gewoon regelmatig nieuwe kopen haha

22 likes

Ik heb die van €1 (of nog geen euro) van de ikea. Ik heb daar standaard 3 of 4 van in de kast liggen dus ik pak om de paar weken een nieuwe en gooi de oude weg :sweat_smile:

Ik vind zo een fancy toilet borstel altijd heel mooi staan maar die gooi je niet zo maar weg.

4 likes

Oh interessant! Ik hoor om mij heen steeds vaker verhalen van vrouwen die last krijgen van hun implantaten. Echt heel heftig.

2 likes

Wat ik in z’n podcast met Monica Geuze hoorde heeft hij met z’n vriendin een huis daar gehuurd dat ze gaan opknappen en weer onderverhuren in het hoogseizoen, en ze gaan daar dan zelf ook deels in wonen. Geloof dat het zoiets was.

3 likes

Ze nemen momenteel expeditie robinson op

1 like

Ik volg oud playmate Zimra op insta. Zij is ook zo onwijs ziek van die implantaten

3 likes

Dat meen je? Is dat niet een beetje overdreven? Je kunt ze ook even laten weken in een emmertje (of vuilniszak) met schoonmaakmiddel.

16 likes

Geen idee? Ik doe het al jaren zo :sweat_smile: ik spoel hem tijdens het schoonmaken ook wel af tijdens het doortrekken. En natuurlijk met schoonmaken gaat er chloor over heen. Maar vind het gewoon een frisser idee als er niet een jaar of jaren lang dezelfde wc borstel staat.

5 likes

Je kan ook wat schoonmaak middel in de wc gooien waar dat water stilstaat en daar de borstel een nachtje in zetten. Is je wc en je borstel tegelijk geweekt. Lijkt mij ook wat veel om elke paar weken nog prima materiaal weg te gooien, maar je moet ‘t natuurlijk zelf weten.

3 likes

Ja is niet om de 2 weken, meestal na 2-3 maanden dat ik er eentje weg gooi en een nieuwe pak.

In de wc zo snachts laten staan doe ik inderdaad ook vaak!

5 likes

Ik kan het me gewoon niet zo goed voorstellen om een goed gebruiksvoorwerp zo gemakkelijk weg te gooien :sweat_smile: Dat is toch zonde, vooral ook met het oog op het milieu? Dan kan het nog zo goedkoop zijn…

23 likes

Ja snap ik! Het is bij mij gewoon een gevoel dat ik dat ding zo vaak moet vervangen. Voor een ander misschien gek maar voor mij is het iets wat in mijn schoonmaak routine hoort.
Zo zal een ander misschien elke maand de gordijnen wassen. Ik denk dat iedereen wel zo een gek schoonmaak ding heeft :woman_shrugging:t5:

8 likes

Haha ja ik zal hem voortaan wel in mijn niet bestaande vaatwasser stoppen :joy:

4 likes

Ze post ook iets in haar stories over een schedelelektrode en dan Preggo ladies lees deze post!! En dan een bericht van Vrijzwanger met angstmakende waarschuwing over een hartslagmonitor die weleens gebruikt wordt tijdens een bevalling die een gat boort in je babies hoofd. Pff waarom altijd die enorme afkeer van alles medisch, terwijl dat baby levens redt, en zij zelf dankzij de medische wereld zwanger werd? (Volgens haarzelf niet natuurlijk, kwam omdat ze het :raised_hands: los liet :heart: )

Waarom moeten sommige mensen ineens zo overdreven doen als ze zwanger of moeder zijn geworden, en daardoor andere mensen ook aansteken met angstige en vergezochte dingen.
Maar ja ik volg haar niet dus waar maak ik me druk om. :unamused:

11 likes

Beste vergelijking is met een toetsenbord die is misschien nog wel viezer dan een pleeborstel.
Maar een toetsenbord tyfen we niet gauw weg,

6 likes