Mijn toetsenbord maak ik wekelijks schoon ff zo een vochtig doekje er over. Dus denk dat die van mij best schoon is
Ik order gewoon iedere dag een nieuwe macbook.
Een beetje zoals Paris Hilton met maccies: https://twitter.com/jettsteiger/status/1307508787876560897
She estimates that sheâs been in relationships with five different men that have become physically abusive, going all the way back to her teens. In one scene, we see a pile of discarded MacBooks, and Paris says that each time she dates someone new, she has to get a new computer, because guys always try to go through her stuff. Itâs not hard to see why sheâs had trouble finding the right person to settle down with.
Bizar
Ze hoeft zich niet per se te verantwoorden maar de wc pot en bril worden ook vies en die gooi je ook niet weg, die maak je schoon. En de borstel kun je ook schoonmaken door in bleek te zetten. Denk dat het gewoon wat veel overkwam omdat ze eerst âelke paar wekenâ schreef.
Aan de andere kant: waarom wordt niet echt aan de bevallende vrouwen uitgelegd wat er geplaatst wordt en wordt het afgedaan met âeen plakkertje op het hoofdâ. Er wordt een sneetje gemaakt, het is geen plakkertje. Als het nodig is om je baby te monitoren: by all means doe het. Maar doe niet alsof die bevallende vrouwen beter af zijn door ze voor te houden dat het een plakkertje is, het is een ingreep en ook daar mag de vrouw kennis van hebben.
Oh thank god ik ben niet alleen #teamwcborstelweggooien
Ben je in te huren?
Hahah nee Ik vind het voor mijn eigen huis al niet leuk om te doen
Maar door bepaalde routines te hebben is het wel makkelijker en sneller schoonmaken.
Dan kan je ze net zo goed weken in de pot
Ohh spuit 11
Tuurlijk, dat doe ik zelf ook. Maar erbuiten kan het langer. Dus als je het snel vies vindt, kan dat een betere/fijnere optie zijn
Als het even kan doorspoelen, maar soms denk ik neuh geen zin in. En dan pleur ik hem gewoon vanaf 2 hoog het raam uit.
Edit: ik heb ook geen kliko ben maar een arme Amsterdammer die op 2 hoog woont
Een vlotje maakt? Hoe bedoel je?
Een vriendin van mij vertelde een keer dat ze dat ook deed, maar dat ze was vergeten dat die borstel nog in de wc stond. âS nachts ging ze naar de wc en dan doet ze geen licht aan omdat er van de lantaarns buiten genoeg licht af komt, dus ze zag niet al te veel.
En toen was ze bovenop de wc-borstel gaan zitten haha
Oh dat vind ik wel erg dat dat als plakkertje wordt gezien. Want dat is gewoon niet waar en ouders moeten dat wel weten. Al is het mega lastig als zij weigerenâŠ
Wij zeggen altijd een draadje op het hoofd bevestigen. En dan zeggen we wel dat er een inimini draadje in de huid wordt gedraaid. Als een soort spiraaltje. Ik zie eigenlijk nooit bloed daaruit komen. Denk dat de rest vd bevalling traumatisch genoeg is voor een baby haha. Gelukkig onthouden we als mens dat niet.
Soort onlyfans? Hoe zou jouw schoonmoeder eigenlijk tegen Conor & Brittany aankijken?
Bonnie op de vraag of ze soms wel eens bang is om volledig zichzelf te zijn op beeld.
âIk ben best wel een verstandig typje en alles wat ik nu zeg kan mn hele leven terug komen.â En ze twijfelt vaak of sommige dingen handig zijn om te delen enzo.
Ook bonnie : Naar een restaurant gaan in de lockdown.
waarom krijg ik dit nu weer bij mân aanbevolen videoâs
Deze video is zo schattig. Dat hoge stemmetje van Teskuh van vroeger. Ik volg haar echt al lang, een tijdje minder toen ze die overdreven proefwerkvideoâs maakte.
Betaal gewoon voor je vakantie, meit